ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#363388
Shiver750 schreef:Kan ik achter iemand aan rijden morgen? Heb problemen met de navigatie helaas......
Er zal vast wel iemand zijn waar je achteraan kunt rijden, Aad en ik zullen waarschijnlijk iets later vertrekken omdat we nog even de boel opruimen voor we onderweg gaan.

Hopelijk hebben we morgen lekker weer en kan er volop genoten worden. Tot morgen ochtend.

Grtz Rody
#363398
Voor iedereen die zich afvraagt waar ik was gebleven. Temperatuur liep enorm op. Dus ik nam de afslag naar huis. O ring weggeblazen en een stuk van de ring waar die inzit was weg. Nieuwe insert bestellen bij VHM en weer in elkaar zetten. Zijn jullie nu in Kolhorn?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#363404
ErikV schreef:Voor iedereen die zich afvraagt waar ik was gebleven. Temperatuur liep enorm op. Dus ik nam de afslag naar huis. O ring weggeblazen en een stuk van de ring waar die inzit was weg. Nieuwe insert bestellen bij VHM en weer in elkaar zetten. Zijn jullie nu in Kolhorn?
Oei.....dat is vervelend. We vroegen ons al af wat er aan de hand was.

Succes met de reparatie, hopelijk tot de volgende rit..... :ok:
#363405
Inderdaad erg mooie rit geweest.

Leuk om jullie allemaal weer eens te zien.

Thuiskomen voelde deze keer ook echt thuiskomen, de zoete inval ligt letterlijk in mijn achtertuin.

Na afloop nog ff mijn pa geholpen de wasmachine naar zolder te tillen (zijn die dingen magnetisch naar aarde ofzo???).

Daarna kon ik het niet laten om nog een klein toertje (130km) te doen...

Pizzaatje gegeten op Zandvoort daarna naar huis.

Nog even iemand blij gemaakt door haar mobiele telefoon terug te brengen die ik vanochtend voor de motorstalling op straat vond..

Dus het was weer een energiek dagje..

Nu ff bankhangen met de kat op schoot..


Wel ff wennen voor haar, liggen op een motorbroek....
#363406
Zo ook weer thuis,was een ontzettend leuke dag.
Heerlijk gereden en het weer zat ons ook mee,weer een aantal nieuwe gezichten....Blijft een ontzettend leuke club :yes:
Rody nogmaals bedankt voor het uitzetten van de rit en Roké bedankt dat jullie speciaal open gingen om ons teverwelkomen met koffie & koek !
Mooie opwarmer voor het Hemelvaartsweekend wat mij betreft :yahoo:

Gr.Ronald
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#363425
Heerlijk dagje gehad, lekker gereden, lekker weertje, gezellige mensen, waaronder een paar nieuwe gezichten. Top daggie! :ok:

Rody bedankt voor het uitzetten van de mooie route en het regelen met Aad om zijn deuren van de zaak open te zetten!

Tot de volgende rit! :bye:
#363426
Rody-RSV4 schreef:
ErikV schreef:Voor iedereen die zich afvraagt waar ik was gebleven. Temperatuur liep enorm op. Dus ik nam de afslag naar huis. O ring weggeblazen en een stuk van de ring waar die inzit was weg. Nieuwe insert bestellen bij VHM en weer in elkaar zetten. Zijn jullie nu in Kolhorn?
Oei.....dat is vervelend. We vroegen ons al af wat er aan de hand was.

Succes met de reparatie, hopelijk tot de volgende rit..... :ok:
Idem!

Word ook betalend lid van de ARA!