ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#364758
Toch nog iemand die me even controleert :ok:
Goed gezien meis ;)
Hier is een redelijke friterie en heb ik de lunch gepland :kwijl:
Dus rijden we even op en neer :yes:
Hoe is het trouwens met de kaarsjes, branden ze al ??

grtsls Jos
#364760
nou dat wordt duimen of ik mee kan... mijn koppelingscylinder werktuig is lek en moet besteld worden...
nog geen idee hoe lang dat gaat duren...... en om nou op de leenmoter kawa er 500 mee te gaan...lijkt me geen optie
Avatar
Door Bert77
#364771
The Marshall schreef:Ik ken iemand van ruim 2 meter en dik in 100 kg die eens op een FZR 600 met alleen maar vering is meegeweest.
Het arme ding zoop meer olie als benzine :rotfl2:
Dat zal een leuke combi zijn geweest :crazy:
#364790
Capo dei Capi schreef:Helaas helaas ik moet afhaken vanwege een dubbele afspraak die in mijn gecrashte telefoon stond en ik was vergeten....
Veel plezier allemaal!
Dat is balen John! Volgende keer beter.

Als de motor gereed is voor a.s. zaterdag dan rijd ik vanuit huis naar Wemperhardt.
Is maar een ritje van 3 uur. ::) Vertrek om 07:00 vanaf huis, AC/DC aan en gaan!
#364791
Kl.te appel telefoon?? ;)
Jammer dat je niet mee kunt, volgende keer beter.
En fijn dat je het even op tijd meld, hoeven we niet te wachten op iemand die niet komt :ok:
Enne voor Daniel, doe je best, beetje training kan geen kwaad, binnenkort het 4000 km ritje :yahoo:
#364836
Eindelijk terug van vakantie, check.
Weekend vrij, check.
Vers rubber, check.
Heupblessure ok, check.
Nieuwe lampjes in de koplamp, check.
Goed gezelschap, eueuh, check
Mooie bochtjes in Luxemburg, check.
Goed weer, check.
Alles ok, Mathijs gaat mee.
Kon niks vinden om mn vrouw te overtuigen dat ik niet kon, dus ga ik vrijdagavond alvast naar Indenhof op de gok dat er nog een slaapplek is.
Tot zaterdag, zin an.
#364849
Madman59 schreef:Eindelijk terug van vakantie, check.
Weekend vrij, check.
Vers rubber, check.
Heupblessure ok, check.
Nieuwe lampjes in de koplamp, check.
Goed gezelschap, eueuh, check
Mooie bochtjes in Luxemburg, check.
Goed weer, check.
Alles ok, Mathijs gaat mee.
Kon niks vinden om mn vrouw te overtuigen dat ik niet kon, dus ga ik vrijdagavond alvast naar Indenhof op de gok dat er nog een slaapplek is.
Tot zaterdag, zin an.
:ok: Zie je zaterdag
#364850
Bert77 schreef:Valt mee hoor en denk dat ons joske ze inmiddels al wel weet te staan. Dus komt vast goed en als je een grijze paal met zwarte strepen ziet ff van het gas :ok:
Heb er inderdaad tijdens het hemelvaart weekend verschillende gezien.
Je wordt er door borden keurig voor gewaarschuwd, maar als je pech hebt en net achter het bord uit een zijstraat komt, :help: :police: .
Dus zoals wik altijd doe, netjes aan de regels houden :ok:
#364854
The Marshall schreef:
Bert77 schreef:Valt mee hoor en denk dat ons joske ze inmiddels al wel weet te staan. Dus komt vast goed en als je een grijze paal met zwarte strepen ziet ff van het gas :ok:
Heb er inderdaad tijdens het hemelvaart weekend verschillende gezien.
Je wordt er door borden keurig voor gewaarschuwd, maar als je pech hebt en net achter het bord uit een zijstraat komt, :help: :police: .
Dus zoals wik altijd doe, netjes aan de regels houden :ok:
'

Oh,

Dan heb ik toch de 'verkeerde' Jos voor me...

Word ook betalend lid van de ARA!