ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#364881
Zo, gisteren weer heerlijk gereden, fijn gezelschap, mooie route, fantastische wegen en mooie omgeving.
Hamburger viel wat tegen, dus volgende keer zoeken we de pizzeria van Diewerke op.
Enne, sorry Oscar :friends:
20160709_145340[1].jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door Madman59
#364885
Was weer een prima dagje, me uitstekend vermaakt.
Dank Jos voor de aanvoering van de route. Dank gezelschap voor het allemaal probleemloos zijn gebleven.

Ps. na wat slooppogingen van mede-rijders zelf de grootste sloper gebleken. Thuis de motor na het kettingsmeren van de achterbok gehaald en de kant op laten vallen waar niet de zijstandaard zit. Gelukkig zitten er valdoppen op dus schade beperkt gebleven tot een te vervangen remhendel. :(
Avatar
Door Brontolo
#364888
Een prima dagje was het zeker!! :yes:

's-Morgens om 06:30 opgestapt en samen met ChrisK naar Heerlen afgezakt.
Effe lekker een bakkie gedaan bij Indenhof en om 09:00 zijn we met zijn 6-en richting Luxemburg gereden.

Bert en Diewerke stonden ons daar op te wachten en na een korte break zijn we met zijn allen lekker al bochtjes draaiend naar de lunchstop gereden. Mijn burger was wel te pruimen maar ik heb ook geen smaak natuurlijk! :laugh:

Rond 15:00 zat de rit er op en hebben we afscheid genomen van Bert en Diewerke.
Een aantal van ons zijn nog naar Indenhof gereden waar we heerlijk ontspannen een paar wel verdiende glazen cola en een Bert-Special tot ons genomen hebben.

De bemoedigende woorden van Jos, "Jullie hebben geluk....jullie mogen nog 2.5 uur!!", waren voor ons het teken om ons te wagen aan het laatste stukje richting huis.

Thuis aangekomen even de ketting ingevet en wat olie bijgevuld (was nodig schijnbaar na 820 km).
Douche gepakt en voor de rest van de avond voor pampus op de bank gelegen. :o

Iedereen bedankt voor de gezelligheid en Jos ook nog voor het voorrijden en de leuke route! :ok:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#364889
Mannen, het was gezellig. Lekker weer, lekker gereden, alleen ja jos die hamburger :bad:
Zondags nog de route van Hemelvaart door Duitsland gedaan en vanaf Daun binnendoor (onverwachts een hele mooie route) richting Eupen en naar huis.
Ik zeg: wanneer gaan we weer?
Avatar
Door Tuono04
#364893
Shiver750 schreef:Mannen, het was gezellig. Lekker weer, lekker gereden, alleen ja jos die hamburger :bad:
Zondags nog de route van Hemelvaart door Duitsland gedaan en vanaf Daun binnendoor (onverwachts een hele mooie route) richting Eupen en naar huis.
Ik zeg: wanneer gaan we weer?
Geinig, ik heb Zondag ook de Hemelvaart route gereden naar Vianden.
Alleen op 4 wielen zonder dak.
Weer was schitterend :ok:

Word ook betalend lid van de ARA!