ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#364164
Dus die Tomtommers zijn al die GPX-bestanden aan het downloaden en ombouwen :gaga:
Staat inmiddels 41 tegen 0 :-*
Wees zuinig op je vrienden, je hebt er maar een paar volgens mij!! ;) :bye:
#364171
pipo-de-kloun schreef:Er zit niets anders op dan dat ik mijn eigen routes maar een paar keer ga downloaden..
Neem anders even contact op met Rene, hij wil ze misschien ook wel eens downloaden :rotfl2:
Avatar
Door robz
#364262
Okkie26 schreef:Ik dacht dat jij zo'n toffe 'baas' had die niet moeilijk deed over paar daagjes vrij :)


Sterkte man.. Jammer dat je er niet bent...

vrijdag idd vrij geregeld 8) :angel: ;)
alleen was vergeten dat ik 18 juni seizoensafsluiting heb met voetbalteam met BBQ etc...
heb het zelf georganiseerd dus kan niet skippen..... ::)
Avatar
Door Gerrit
#364448
Jee het is deze week al he! Heb nog maar net een RB arrangement geboekt bij Maurice, was ik nog niet aan toe gekomen.

Routes moeten ook zumo nog in, k-klus, ik heb altijd mot met Garmin software.

Motor staat helemaal klaar! De nieuwe lagers doen hem goed! Dit jaar toch al 3 x een kort ritje gedaan dus nu weer s wat langer.

Ik heb er zin in! Hoop wel dat t droog blijft, Jos heb je dat besteld?
#364450
Gerrit schreef:Jee het is deze week al he! Heb nog maar net een RB arrangement geboekt bij Maurice, was ik nog niet aan toe gekomen.

Routes moeten ook zumo nog in, k-klus, ik heb altijd mot met Garmin software.

Motor staat helemaal klaar! De nieuwe lagers doen hem goed! Dit jaar toch al 3 x een kort ritje gedaan dus nu weer s wat langer.

Ik heb er zin in! Hoop wel dat t droog blijft, Jos heb je dat besteld?
Jij was toch verantwoordelijk voor het weer !! ;D
#364460
The Marshall schreef:Wil iedereen die meegaat even via pb zijn tel.nr / ice nr en email adres naar Oscar :friends: sturen .
Hij is toch al bezig, kunnen die 20 er ook nog bij ;)
Nog maar eens even aandacht voor vragen, is toch wel belangrijk :rtfm: :rtfm:
#364468
HUNDREDS-OF-CANDLES.jpg

Maar eens een kaarsje aangestoken om het zonnetje te porren
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door Batzu
#364472
The Marshall schreef:
The Marshall schreef:Wil iedereen die meegaat even via pb zijn tel.nr / ice nr en email adres naar Oscar :friends: sturen .
Hij is toch al bezig, kunnen die 20 er ook nog bij ;)
Nog maar eens even aandacht voor vragen, is toch wel belangrijk :rtfm: :rtfm:

Done, sorry voor vertraging
Avatar
Door Gerrit
#364489
Nou Garmin ellende weer achter de rug zeg. pfff.

Kaartmateriaal geüpdatet.
Routes geladen.
Maar herberekenen leidt tot ellende, daarna klopt er niets meer van.
Dus opnieuw routes gedownload, NIET herberekend en hup zo de Zumo in gekwakt. Op het schermpje van de Zumo lijkt het er goed uit te zien.... Ik snap niet hoe het kan maar het is zo.

Wat een drama toch iedere keer. Ik heb spijt dat ik toch weer een Garmin heb gekocht.
Avatar
Door Gerrit
#364491
Gerrit schreef:Nou Garmin ellende weer achter de rug zeg. pfff.

Kaartmateriaal geüpdatet.
Routes geladen.
Maar herberekenen leidt tot ellende, daarna klopt er niets meer van.
Dus opnieuw routes gedownload, NIET herberekend en hup zo de Zumo in gekwakt. Op het schermpje van de Zumo lijkt het er goed uit te zien.... Ik snap niet hoe het kan maar het is zo.

Wat een drama toch iedere keer. Ik heb spijt dat ik toch weer een Garmin heb gekocht.

Toch voor de zekerheid maar ook vast In den Hof en Heidedinges handmatig als adressen ingevoerd. Mocht het onderweg spaak lopen.
#364494
Gerrit schreef:
Okkie26 schreef:Ontvangen..

De meeste heb ik nu..

Degene die ik nog mis:

Rob, Bert, Koos, Berdien, Gerrit, Chris, Ron, Pim, Martin en Elian..

Eh, Wat wil je weten?
Lees het topic even door. Je naam, telefoonummer, email adres en ICE nummer.
Avatar
Door robz
#364495
Gerrit schreef: Dus opnieuw routes gedownload, NIET herberekend en hup zo de Zumo in gekwakt.
doe ik altijd..... :yes: ;)
Gerrit schreef: Wat een drama toch iedere keer. Ik heb spijt dat ik toch weer een Garmin heb gekocht.
kom kom... en dat voor een IT-er! :rotfl2: >:D
#364496
Gerrit schreef:
Okkie26 schreef:Ontvangen..

De meeste heb ik nu..

Degene die ik nog mis:

Rob, Bert, Koos, Berdien, Gerrit, Chris, Ron, Pim, Martin en Elian..

Eh, Wat wil je weten?
Je contactgegevens... Zodat we je kunnen bellen als je de berg afgestuitert bent en dan kunnen vragen of alles goed gaat.. En contactgegevens van iemand thuis, zodat we die kunnen bellen als het niet goed gaat...

ICE gegevens zeg maar...
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Word ook betalend lid van de ARA!