ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#362574
Westerwald1.jpg
:victory: Donderdagavond verzamelen en inpilzen bij Maurice O0
Start op vrijdagochtend bij IndenHof
Mooie rit richting Westerwald (250 km)
Rondje (250 km) door het Westerwald naar het Hotel (nog te boeken)
Zaterdagochtend rondje door het Westerwald (250 km) en weer via de eifel terug naar Indenhof met aansluitend BBQ :yahoo: , een drankje of 2 en :lazy:
Zondagochtend iedereen moe maar voldaan weer naar huis :bye:.

In totaal worden het dus zo'n 1000 km in 2 dagen

Het bedje bij Maurice moet iedereen zelf ff roggelen !!
http://www.indenhof.nl/reserveren
Overnachting met halfpension in Westerwald kost ongeveer € 60 en heb ik geboekt :ok:
http://www.hotelheiderhof.de/indexnl.ht ... ge_indexnl


Grtsls en tot ....................

Jos

1 Jos :man_in_love: (betaald)
2 Anton :ok: (alleen?) (betaald)
3 Daniel :friends: (betaald)
4 Han :angel: (betaald)
5 Gerrit O0 (betaald)
6 Oscar :victory: (betaald)
7 Rene :police: (betaald)
8 Chris :yes: (betaald)
9 Ron : (betaald)
10 Sebastiaan :secret: (betaald)
11 Gert-Jan 8) (betaald)
12 Pim :yahoo: (betaald)
13 Jarno :o (betaald)
14 Berdien :-* (betaald)
15 Gerard :tease: (betaald)
16 Rian :lazy: (betaald)
17 Ronald :P (betaald)
18 Elian :yahoo:
19 Martin geannuleerd :-[
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door The Marshall op 9 jun 2016, 16:21, 34 keer totaal gewijzigd.
#362622
Liefst zeg ik "Zon en zin, count me in!", maaaar ik heb de zondagmiddag verplichtingen...
Ik ga eens voorzichtig met handschoenen aan :crazy: kijken of ik er echt bij moet zijn, "zo gezellig ben ik niet dus kan beter stukkie gaan rijden" :gaga: of hebben jullie betere smoesjes : :wobblesign: ?

In het ergste geval rij ik de zaterdag mee (kom vanuit zuid limbabwe dus vrijdag lekker in mijn eigen bedje slapen :lazy: ) en zaterdagnight of zondag op tijd terug.

Gr Dominique
#362625
Yathunder schreef:Liefst zeg ik "Zon en zin, count me in!", maaaar ik heb de zondagmiddag verplichtingen...
Ik ga eens voorzichtig met handschoenen aan :crazy: kijken of ik er echt bij moet zijn, "zo gezellig ben ik niet dus kan beter stukkie gaan rijden" :gaga: of hebben jullie betere smoesjes : :wobblesign: ?

In het ergste geval rij ik de zaterdag mee (kom vanuit zuid limbabwe dus vrijdag lekker in mijn eigen bedje slapen :lazy: ) en zaterdagnight of zondag op tijd terug.

Gr Dominique
Even goed lezen, we vertrekken op vrijdagochtend, slapen in het Westerwald en zijn zaterdag avond weer terug in Heerlen :friends:

Dus eigenlijk kan ik je vast erbij zetten
Door FastJ
#362695
robz schreef:
futuristie rosso schreef:Ja ik ga mee. Een tip voor een hotel: Zur Quelle in Nistertal

is dit het hotel met die leuke barjuf met slangentattoo? :angel:
Heb nu 2x de Rb gemist en vind de nieuwe opzet top. Ga eens de agenda's er bij pakken vanavond
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Word ook betalend lid van de ARA!