ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Capo dei Capi
#362271
Beste Aprilianen,

Zoals jullie in de Agenda kunnen zien, staan er weer een flink aantal toerritten op de rol. Uiteraard mogen hier er nog meer bij!

Wij kunnen als bestuur vanzelfsprekend alle ritten uitzetten, echter wellicht wil één van jullie één of meerdere toerritten die op de agenda staan uitzetten, c.q. aanleveren ? :friends:

Een aantal ritten worden al door leden opgepakt, maar misschien heeft één van jullie nog een mooie rit liggen die past bij één van de ritten uit de Agenda? Misschien wil je dan ook de kar trekken voor deze rit?

Laat het mij alsjeblieft weten of je een rit hebt c.q. een rit wil organiseren.
Immers de ARA zijn we samen! :ok:

John Kuijten
Secretaris
Avatar
Door Rody-RSV4
#362308
Ik heb weer even overlegd met mijn concullega's van Roke Motors en wij willen wel weer een rit organiseren (groene hartrit?). Alleen dan wel een rit op zondag zodat we zelf ook mee kunnen rijden. :yes:

We gaan nog even kijken welke datum rond half april ons uitkomt. Hier kom ik nog op terug.

Grtz Rody.
Avatar
Door Rody-RSV4
#362393
Rody-RSV4 schreef:Ik heb weer even overlegd met mijn concullega's van Roke Motors en wij willen wel weer een rit organiseren (groene hartrit?). Alleen dan wel een rit op zondag zodat we zelf ook mee kunnen rijden. :yes:

We gaan nog even kijken welke datum rond half april ons uitkomt. Hier kom ik nog op terug.

Grtz Rody.
Als de groene hart rit verplaatst kan worden naar zondag 10 april willen de mannen van Roke Motors ons weer van koffie voorzien en zorg ik voor een (mooie?) route. 8) :friends:
Avatar
Door Rody-RSV4
#362749
Even een update.......

Ik ben bang dat het dit jaar geen groen hart rit wordt....... :-[

Maar een Noord Hollandse dijken en polderrit. :crazy:, vertrek is wel gewoon bij Roke Motors vanwaar we richting het noorden gaan en eindigen in de omgeving van Haarlem. Zoals het er nu naar uitziet wordt het een route van circa 200 km.

Nu nog hopen op goed weer en een leuke opkomst op 10 April.
Avatar
Door robz
#362778
Rody-RSV4 schreef:Even een update.......

Ik ben bang dat het dit jaar geen groen hart rit wordt....... :-[

Maar een Noord Hollandse dijken en polderrit. :crazy:, vertrek is wel gewoon bij Roke Motors vanwaar we richting het noorden gaan en eindigen in de omgeving van Haarlem. Zoals het er nu naar uitziet wordt het een route van circa 200 km.

Nu nog hopen op goed weer en een leuke opkomst op 10 April.
hey! mijn achtertuin! Ik ga proberen erbij te zijn! :)
Avatar
Door erikske
#362796
ik wil de dijkenrit best doen, maar helaas niet op 24 september, dan is het de verjaardag van mijn oudste dochter ;)

en 2-7 wil ik eventueel de westbrabantrit weer eens organiseren :crazy:
Door Owen010
#362846
Rody-RSV4 schreef:Even een update.......

Ik ben bang dat het dit jaar geen groen hart rit wordt....... :-[

Maar een Noord Hollandse dijken en polderrit. :crazy:, vertrek is wel gewoon bij Roke Motors vanwaar we richting het noorden gaan en eindigen in de omgeving van Haarlem. Zoals het er nu naar uitziet wordt het een route van circa 200 km.

Nu nog hopen op goed weer en een leuke opkomst op 10 April.

Lijkt mij ook wel een keer leuk om mee te rijden, al is het niet echt mijn favoriete omgeving..... :P

Zou iig de eerste keer zijn dat ik mee rijdt.
Door dick
#363066
Op 7 mei wordt de toerrit van de Moto 6.5-rijders - die bijeen zijn voor het Motó 6.5-treffen in Angeren - verreden. Die rit gaat van Angeren via de Posbank en langs de IJssel tot vlak onder Hattem. Via de Veluwe - met stukjes onverhard - en weer de Posbank terug naar de camping-met-mongoolse-tenten waar de barbecue klaar staat.
Is het een idee min of meer dezelfde route op 21 mei te rijden als Veluwerit? Het is geen snelle rit, want veel kleine weggetjes, het gedeelte Deventer- Veessen zat meen ik vorig jaar ook in de Veluwerit en dan natuurlijk ... zonder barbecue. Ik wil 'de organisatie' wel op me nemen.
Avatar
Door Geschift
#366651
Okkie26 schreef:Ik ben het er volkomen mee eens, Behalve dan dat 'zonder bbq' ...
Ik vrees dat het al haast een jaar geleden plaast vond Okkie.
Hier de link
Door dick
#366654
Beste Ralph en Okkie. Jullie reactie komt niet op zo'n vreemd moment, want ik heb in de Alg.LedenVerg. van afgelopen zaterdag mijn aanbod herhaald. Dat hebben jullie toch wel mee gekregen? Vr.gr. Dick
Avatar
Door robz
#366661
oorbeeld: Re: Het organiseren van toerriten
Hoi
Iedereen die n ritje wil organiseren kan het beste even contact opnemen met ondergetekende via om. Dan kijken we ff of je rit, /activiteit ingepast kan worden en of je hulp nodig hebt.

Zo komt je rit vanzelf op de agenda terecht

Word ook betalend lid van de ARA!