ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door kakketoe
#365084
Vanmorgen ketting & Tandwielen laten vervangen,ook gelijk motor aflaten stellen.
Afspraak voor een nieuwe achterband staat ook,week voor vertrek....Heb er super veel zin in :yahoo:
Avatar
Door Okkie26
#365256
Heren... en Dame...

Ik zit net nog even door de ICE lijst heen te lopen, en ik mis nog een paar gegevens.

Hieronder de lijst met namen die ik heb, de DIK gemerkte namen heb ik nog geen ICE gegevens van.
Jos Janssen
Oscar Hartman
Ronald Biesot
Rob Zurlohe
Gert-Jan
Daniel van Ee
Bert vd Broek
Koos
Ferry van Baarle
Rene de Boer
Rian de Waard
Berdien Bruggers

Graag zie ik die nog per PM in de mail..

Tnx
Avatar
Door Okkie26
#365273
Brontolo schreef:Volgens mij heb je voor de RubberButt alle gegevens gehad van mij.

Zoals al gezegd. de DIK gedrukte heb ik niet..

Rob Zurlohe
Daniel van Ee
Bert vd Broek
Koos
Avatar
Door Brontolo
#365274
Okkie26 schreef:
Brontolo schreef:Volgens mij heb je voor de RubberButt alle gegevens gehad van mij.

Zoals al gezegd. de DIK gedrukte heb ik niet..

Rob Zurlohe
Daniel van Ee
Bert vd Broek
Koos
Ik ben Daniël van Ee dus die gegevens zou je toch moeten hebben. Alle gegevens stonden in ieder geval netjes op de lijst die je voor Hemelvaart had gemaakt.

Stuur de PB nog wel een keer.
Avatar
Door Okkie26
#365307
Ik zit net nog even door de ICE lijst heen te lopen, en ik mis nog een paar gegevens.

Hieronder de lijst met namen die ik heb, de DIK gemerkte namen heb ik nog geen ICE gegevens van.
Jos Hanssen
Oscar Hartman
Ronald Biesot
Rob Zurlohe
Gert-Jan
Daniel van Ee
Bert vd Broek
Koos
Ferry van Baarle
Rene de Boer
Rian de Waard
Berdien Bruggers

Graag zie ik die nog per PM in de mail..

Tnx
Avatar
Door kakketoe
#365316
The Marshall schreef:Nog maar 3 weken, hebben we dur zin aan ?? :yes: :yahoo:
Jazeker heb ik er zin an,kan me echt niet snel genoeg gaan nu,Routes geladen (Hoop dat het een beetje haalbaar is ?)
Nog wel een autobahn finet halen voor Oostenrijk.....
Avatar
Door kakketoe
#365360
FerBa schreef:Hoe bedoel je 'haalbaar' Ronald?
Er zitten routes tussen die best pittig zijn,lang......bijvoorbeeld route 2 is 500 km binnendoor door Oostenrijk en de Dolomiten,dat is toch al meer dan 10 uur sturen en dan moet je de snelheid heel erg inhouden.
Maar we gaan het zien :lazy:
Avatar
Door robz
#365396
Tuono04 schreef:Hebben we een vignet nodig?
vorig jaar niet gedaan, zitten toch ook nooit op de autobahn?

heb nog weinig tijd gehad voor voorpret maar begrijp dat er al veel routes zijn? is er ook al een volgorde van e.e.a. ? Ik moet bekennen dat ik eigenlijk gene idee heb wat ik die week ga doen! :o
Avatar
Door robz
#365398
Even helder moment en teruggescrold zie dat 'reislijder' Jos het keurig gepost heeft.....

Zondag 11/09 naar hotel Apart Vivaldi Silvrettastraße 291 A - 6553 See Tirol
Maandag 12/09 naar Restaurant/Pension Trink Seeblickstraße 55 9580 Drobollach Oostenrijk
Dinsdag 13/09 naar Hotel Rakar Gorenje Ponikve 8, 8210 Trebnje, Slovenië
Woensdag 14/09 hotel Rakar Gorenje Ponikve 8, 8210 Trebnje, Slovenië
Donderdag 15/09 hotel Rakar Gorenje Ponikve 8, 8210 Trebnje, Slovenië
Vrijdag 16/09 naar hotel zur Post Marktplatz 6, 94124 Büchlberg, Duitsland
Zaterdag 17/09 naar landgasthof 3 Eichen Drei Eichen Str.10, 57234 Wilnsdorf, Duitsland
Zondag 18/09 naar huus :yahoo: :lazy:


Route Indenhof - Vivaldi ... ca 750 km zie ik dus veel autobahn..... gingen we vorig jaar niet vanaf memmingen binnendoor ofzo?
Avatar
Door kakketoe
#365399
robz schreef:
Tuono04 schreef:Hebben we een vignet nodig?
vorig jaar niet gedaan, zitten toch ook nooit op de autobahn?

heb nog weinig tijd gehad voor voorpret maar begrijp dat er al veel routes zijn? is er ook al een volgorde van e.e.a. ? Ik moet bekennen dat ik eigenlijk gene idee heb wat ik die week ga doen! :o
Ja er zit wel wat snelweg in,Vignet kan je ook altijd nog in Oostenrijk halen :ok:

Nou wat denk je van Veel bier,slap auwehoeren en ook nog een beetje motorrijden......Gaat goed komen Rob :yahoo:
Avatar
Door robz
#365400
kakketoe schreef: Ja er zit wel wat snelweg in,Vignet kan je ook altijd nog in Oostenrijk halen :ok:

Nou wat denk je van Veel bier,slap auwehoeren en ook nog een beetje motorrijden......Gaat goed komen Rob :yahoo:
ohh! nou die eerste twee beheers ik in ieder geval en als ik een goede dag heb lukt het rijden ook wel dus dat gaat goedkomen! :ok: :yes: ;D
#365403
De route die ik gemaakt heb is dezelfde als vorig jaar; alleen het laatste stuk binnendoor, maar kunnen we natuurlijk altijd anders doen onderweg als het mooi weer is. Hoe laat we we bij Jan aankomen maakt niet zoveel uit...

Voor Oostenrijk is volgens mij geen vignet nodig; ik heb gezorgd dat er geen vignet wegen in de routes zitten (ook Slovenië niet dacht ik). Dus alleen vignetten nodig als we ergens in tijdnood komen of slecht weer krijgen en besluiten snellere/eenvoudiger routes te rijden.

Over 2 weken zijn we al begonnen :yahoo: :yahoo:
robz schreef:Even helder moment en teruggescrold zie dat 'reislijder' Jos het keurig gepost heeft.....

Zondag 11/09 naar hotel Apart Vivaldi Silvrettastraße 291 A - 6553 See Tirol
Maandag 12/09 naar Restaurant/Pension Trink Seeblickstraße 55 9580 Drobollach Oostenrijk
Dinsdag 13/09 naar Hotel Rakar Gorenje Ponikve 8, 8210 Trebnje, Slovenië
Woensdag 14/09 hotel Rakar Gorenje Ponikve 8, 8210 Trebnje, Slovenië
Donderdag 15/09 hotel Rakar Gorenje Ponikve 8, 8210 Trebnje, Slovenië
Vrijdag 16/09 naar hotel zur Post Marktplatz 6, 94124 Büchlberg, Duitsland
Zaterdag 17/09 naar landgasthof 3 Eichen Drei Eichen Str.10, 57234 Wilnsdorf, Duitsland
Zondag 18/09 naar huus :yahoo: :lazy:


Route Indenhof - Vivaldi ... ca 750 km zie ik dus veel autobahn..... gingen we vorig jaar niet vanaf memmingen binnendoor ofzo?
Avatar
Door robz
#365416
Gert-Jan Tuono schreef: Dus alleen vignetten nodig als we ergens in tijdnood komen of slecht weer krijgen en besluiten snellere/eenvoudiger routes te rijden.
:ok:
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Word ook betalend lid van de ARA!