ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#364289
Ventura Bike-Pack System
Tuinhek.jpg
Is alleen in Nederland niet te krijgen waarschijnlijk.
Werkt ideaal, geen beschadigingen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door kakketoe
#364293
pipo-de-kloun schreef:Hm, een tuinhekje? Los van de letterlijke toepassing weet ik niet precies wat je bedoelt met een tuinhekje voor achterop.
Ik zat zelf te denken aan deze tas: http://www.tenkateshop.com/buddy-seat-t ... r-187-4345

Vouwt mooi om de achterkant van de motor en zit superstevig. Een maat van mij heeft zo'n ding en is erg tevreden. Zelf heb ik een bagagerol van 40L, maar die zit toch echt een stuk minder stevig..

Nog tips?
Supertas,ik gebruik deze nu al een jaar of 8.Als die goed vast zit komt die niet meer van zijn plaats.....
#364294
kakketoe schreef:
Supertas,ik gebruik deze nu al een jaar of 8.Als die goed vast zit komt die niet meer van zijn plaats.....
Ah cool. En qua beschadigingen aan de lak, zijn die goed tegen te gaan?
Avatar
Door kakketoe
#364295
pipo-de-kloun schreef:
kakketoe schreef:
Supertas,ik gebruik deze nu al een jaar of 8.Als die goed vast zit komt die niet meer van zijn plaats.....
Ah cool. En qua beschadigingen aan de lak, zijn die goed tegen te gaan?
Ik heb er van dat antislipspul onder zitten,kan je zo bij de bouwmarkt halen en opmaat knippen...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door Okkie26
#364298
Heeft Berdien niet zo'n soort tas van HELD?

Weet niet wat die gekost heeft, maar zag er goed uit...

( en groot genoeg zodat een vrouw voor 1 week spullen mee kan nemen ) ;D
Avatar
Door kakketoe
#364299
Okkie26 schreef:Heeft Berdien niet zo'n soort tas van HELD?

Weet niet wat die gekost heeft, maar zag er goed uit...

( en groot genoeg zodat een vrouw voor 1 week spullen mee kan nemen ) ;D

Ja Ferry en Berdien hebben ook zo'n tas,idd van Held....Of je nou 1,2 of 3 weken op vakantie gaat,doorgaans neem je toch net zoveel mee.
#364366
FerBa schreef:Yep! is goedkoper.

Deze: http://www.bikersbuyit.com/Shops/bbihol ... vigno.html

Heb er vorig jaar zelf wel de volle 130 euro voor betaald bij Motorkledingcenter in Hazerswoude-Rijndijk, maar geen spijt van, dik tevreden tot nu toe.
Jij als eigenaar van deze tas kan vast antwoord geven op deze vraag:
Verwacht je dat hij ook fatsoenlijk achterop een RSV4-kontje zou passen, of is dat juist weer té klein?
#364367
Ik ben er wel over uit eigenlijk: Ik ga mee!
Leuk is dat de eerste dag ook gelijk mijn 30e verjaardag is...

Verder ben ik nog erg benieuwd of er veel snelwegkilometers zijn, want logischerwijs geniet dat niet echt mijn voorkeur.
Ik zag namelijk dat de eerste dag ons naar See leidt en dat is 750km als je de kortste route aanhoudt, maar dat betekent automatisch veel snelweg. Gaan we die route bijvoorbeeld ook toeristisch doen?
#364368
pipo-de-kloun schreef:Ik ben er wel over uit eigenlijk: Ik ga mee!
Leuk is dat de eerste dag ook gelijk mijn 30e verjaardag is...

Verder ben ik nog erg benieuwd of er veel snelwegkilometers zijn, want logischerwijs geniet dat niet echt mijn voorkeur.
Ik zag namelijk dat de eerste dag ons naar See leidt en dat is 750km als je de kortste route aanhoudt, maar dat betekent automatisch veel snelweg. Gaan we die route bijvoorbeeld ook toeristisch doen?

Super dat je meegaat en we hebben natuurlijk gelijk een feessie :ok:
Binnendoor rijden is ook veel leuker,maar ik denk dat je er niet aan ontkomt om snelweg tepakken.
Naar See vanuit indenHof is het al bijna 800 km,laatste stuk Oostenrijk is wel lekker binnendoor...
#364370
leuk dat je meegaat, de 1e dag al meteen jarig :yahoo:
Jammer dat je bankpas al geplunderd is ;)
Dag 1 is inderdaad AUTOBAHN :( , maar je zult zien schiet sneller op als je denkt.
Laatste stuk door de Hahntenjoch is wel weer mooi, maaaar ff het tractioncontrole aanzetten, is wel eens glad.
Vanaf dag 2 begint het feest :man_in_love: .
De laatste dag is ook weer wat snelweg

tot Butts

Jos.

PS Hoe rijdt dat nou zo'n Factory ??
#364372
Oke, goed om te weten! Misschien dat ik zelf iets verder afzak met de aanhanger omdat ik toch al een heel stuk naar Heerlen moet. Ik zou dan bijvoorbeeld een plek ergens op de route kunnen nemen en dan jullie ergens treffen. Hier kom ik nog wel even op terug tzt.

Hahntennjoch heb ik al 4x gedaan op de RSV4. Hiervan was 1x terwijl de pas was afgesloten met enorme regenval haha.

Mooi stukje alpen, veel zin in!
Avatar
Door FerBa
#364378
pipo-de-kloun schreef:
FerBa schreef:Yep! is goedkoper.

Deze: http://www.bikersbuyit.com/Shops/bbihol ... vigno.html

Heb er vorig jaar zelf wel de volle 130 euro voor betaald bij Motorkledingcenter in Hazerswoude-Rijndijk, maar geen spijt van, dik tevreden tot nu toe.
Jij als eigenaar van deze tas kan vast antwoord geven op deze vraag:
Verwacht je dat hij ook fatsoenlijk achterop een RSV4-kontje zou passen, of is dat juist weer té klein?
Tja, dat vind ik een beetje lastig te zeggen, op mijn oermille past ie perfect, maar omdat zo'n rsv4 kleiner/smaller is, denk ik dat de tas wel zal doorhangen.
Is er niet een motorzaak bij je in de buurt, die de tas verkoopt, kan je hem daar misschien passen?
Avatar
Door robz
#364379
pipo-de-kloun schreef:Oke, goed om te weten! Misschien dat ik zelf iets verder afzak met de aanhanger omdat ik toch al een heel stuk naar Heerlen moet. Ik zou dan bijvoorbeeld een plek ergens op de route kunnen nemen en dan jullie ergens treffen. Hier kom ik nog wel even op terug tzt.
wel gewoon gezellig verzamelen Indenhof maar misschien op tijd vertrekken zodat we een langer stuk binnendoor kunnen fakkelen! :D

ik ga mee! :D
#364386
Okkie26 schreef:Gewoon een simpel excel bestandje?

Kan ik best maken hoor...

Dus.

Naam, eigen telnr, Naam contactpersoon, tel nr contactpersoon en E-mail adres



Zoiets?
Kom op mensen, maak Oscar blij en stuur hem een berichtje ;)
Tis per slot van zake voor jezelf :yes:
#364390
robz schreef:
pipo-de-kloun schreef:Oke, goed om te weten! Misschien dat ik zelf iets verder afzak met de aanhanger omdat ik toch al een heel stuk naar Heerlen moet. Ik zou dan bijvoorbeeld een plek ergens op de route kunnen nemen en dan jullie ergens treffen. Hier kom ik nog wel even op terug tzt.
wel gewoon gezellig verzamelen Indenhof maar misschien op tijd vertrekken zodat we een langer stuk binnendoor kunnen fakkelen! :D

ik ga mee! :D
Ha, dat vind ik een goed voornemen!

Zijn er al routes toevallig?
#364732
De route voor dag 3 hebben we aangepast, we gaan meteen het Triglavski Narodni park meenemen
Dus een nieuwe route

Dag 3 Drodollach - Gorenje Ponikve Jos.gpx
De oude route houden we in reserve voor slecht weer, dus eigenlijk hebben we die niet meer nodig ;)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door kakketoe
#364734
The Marshall schreef:De route voor dag 3 hebben we aangepast, we gaan meteen het Triglavski Narodni park meenemen
Dus een nieuwe route

Dag 3 Drodollach - Gorenje Ponikve Jos.gpx
De oude route houden we in reserve voor slecht weer, dus eigenlijk hebben we die niet meer nodig ;)
Goed idee Jos :ok:
Avatar
Door kakketoe
#365005
Gert-Jan Tuono schreef:Nog even een dagroute vanaf en naar Rakar gemaakt voor één van de dagen daar. Het is 317 km met een stuk Kroatië erin. Onderstaand de route en track.
Goed bezig Gert-Jan , Hebben we ook nog een dagje over om aan het zwembad teliggen :yahoo: :ok:
Avatar
Door Tuono04
#365028
Zo vanmiddag nieuwe kettingset , snelheidssensor en achterband gemonteerd.
Over 2 weken eerst lekker naar Spanje, 2 weekjes werken en dan naar Slovenië met jullie.
Wat de routes betreft, we hebben er genoeg denk ik :)
Man,man wat heb ik er zin in :kwijl:
Avatar
Door Okkie26
#365034
Bandenset is besteld. en wordt de week voor ik wegga geplaatst.

Dan eerst weekje Duitsland, en dan naar Heerlen..

Nieuwe motorpak is getest en bevalt goed.

Alleen nog een paar nieuwe laarzen (oude zijn de zolen doorgesleten en scheur aan de bovenkant). Dan moet ik het droog kunnen houden..
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12

Word ook betalend lid van de ARA!