ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Okkie26
#364146
Ikzelf kan dat niet. Maar TS wel..


Zet maar neer zou ik zeggen..

Maar houd er wel rekening mee dat elke toer bedoeld is als dagtoer (tussen de 4 en 5 uur sturen)...
Avatar
Door Okkie26
#364193
Misschien ook een idee om ff je prive email adres erbij te zetten.

Dan kan ik de lijst, als die compleet is, naar iedereen mailen.

Ik wil hem hier niet 'openbaar' plaatsen...
#364207
Okkie26 schreef:Nou mensen..

Zoek maar uit..

http://www.kartografija.si/download-moto_ture-slo/

Gezien de locatie van het hotel zou ik gaan voor routes 6, 8 of 9.

Die liggen om het hotel heen..
Zijn mooie routes en kunnen zeker als uitgangspunt gebruikt worden, maar een route onder de 400 km durf ik niet aan te beginnen; dan zijn we kort na of nog voor de lunch terug.

De routes moeten, denk ik, samengevoegd en uitgebreid worden tot 2 dag routes. Ook moeten de startpunten verlegd worden naar dicht bij het hotel. In route 6 zit een stukje door de stad lubliana, dat kan er beter uitgehaald worden.

Ik wil dat eventueel wel op me nemen, maar alleen als niemand anders dat kan of wil. Ik heb al vele uren dagen in de heen- en terugreis gestoken. Ik hoop dus op jullie creativiteit.

Verder top van onze Sloveense mede 'Aprilia-Rider' en Oscar dat we hier over kunnen beschikken.
Avatar
Door Okkie26
#364213
Opgave in het boekje voor route 6 is 4 uur
Route 8 is 3,40 uur en route 9 is 5 uur.

Dan gaan ze uit van een 'gemiddelde' rijder.

We kunnen natuurlijk 2 routes samenvoegen. Er zijn 'raakpunten' onderweg..

Maar af en toe eens iets bezichtigen en een foto maken is ook leuk toch?

Maar als je wilt, mag je best een voorstel doen..
Avatar
Door kakketoe
#364228
Gert-Jan Tuono schreef:
Okkie26 schreef:Nou mensen..

Zoek maar uit..

http://www.kartografija.si/download-moto_ture-slo/

Gezien de locatie van het hotel zou ik gaan voor routes 6, 8 of 9.

Die liggen om het hotel heen..
Zijn mooie routes en kunnen zeker als uitgangspunt gebruikt worden, maar een route onder de 400 km durf ik niet aan te beginnen; dan zijn we kort na of nog voor de lunch terug.

De routes moeten, denk ik, samengevoegd en uitgebreid worden tot 2 dag routes. Ook moeten de startpunten verlegd worden naar dicht bij het hotel. In route 6 zit een stukje door de stad lubliana, dat kan er beter uitgehaald worden.

Ik wil dat eventueel wel op me nemen, maar alleen als niemand anders dat kan of wil. Ik heb al vele uren dagen in de heen- en terugreis gestoken. Ik hoop dus op jullie creativiteit.

Verder top van onze Sloveense mede 'Aprilia-Rider' en Oscar dat we hier over kunnen beschikken.
Routes van 300/350 km zijn best goed,ligt er natuurlijk een beetje aan wat voor route.....Als er bijvoorbeeld veel passen in zitten.
Ik weet niet hoever het is richting Sloveens hooggebergte (kranjska gora) daar is het mooi rijden en in de omgeving van Bled,het meer...
#364244
The Marshall schreef:Ik heb nog eens alle geboekte bedjes geteld en heb er nog 1 over !!
Dus, wie wil er nog mee ?? :friends:
Juist..
Puur informatief vraagje..

Hoeveel kilometer in totaal? En wat zijn de kosten van de hotels ongeveer?

Ik kan écht nog niets beloven, maar dit lijkt me wel heel gaaf..
#364248
Je weet toch, als je mij om raad vraagt :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
Leuk dat je interesse hebt :ok:
Heb even geteld, hotelkosten zijn grof gerekend €300 voor slapen met ontbijt (7 overnachtingen)
Lunch en Diner en niet te vergeten 's avonds een glaasje ;) komt er nog bij.
Het aantal km -ters ............ vanuit Assen en weer terug schat ik rond de 4000-4200 km
Zo'n 1100-tje ;D doet het met 7 liter op 100 dus 42x7 = 294 liter x €1.50 = €440 :-[

Ik wil je verder niet beinvloeden, weekje Turkije is goedkoper , maaaaaaar .......... :friends: :friends:
Avatar
Door Big Chris
#364251
The Marshall schreef:Je weet toch, als je mij om raad vraagt :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
Leuk dat je interesse hebt :ok:
Heb even geteld, hotelkosten zijn grof gerekend €300 voor slapen met ontbijt (7 overnachtingen)
Lunch en Diner en niet te vergeten 's avonds een glaasje ;) komt er nog bij.
Het aantal km -ters ............ vanuit Assen en weer terug schat ik rond de 4000-4200 km
Zo'n 1100-tje ;D doet het met 7 liter op 100 dus 42x7 = 294 liter x €1.50 = €440 :-[

Ik wil je verder niet beinvloeden, weekje Turkije is goedkoper , maaaaaaar .......... :friends: :friends:
Zou nu liever niet in Turkije zitten :wobblesign:
#364263
Ik heb eens een mailtje aan Hotel Rakar gewaagd met de vraag voor routes
Alle routes ''van'' Oscar eens bekeken en ik maak er wel wat van (denk ik).
Gelukkig heb ik nog even ;)
Avatar
Door kakketoe
#364264
The Marshall schreef:Ik heb eens een mailtje aan Hotel Rakar gewaagd met de vraag voor routes
Alle routes ''van'' Oscar eens bekeken en ik maak er wel wat van (denk ik).
Gelukkig heb ik nog even ;)
Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat wij dat niet denken,maar zeker weten :ok:
Alle vetrouwen in je :yes:
#364267
pipo-de-kloun schreef:Zal ik mijn deel dan maar doen voor de TomTom rijders? ;)

Of ziu ik hypothetisch de enige zijn met zo'n apparaat?
Praktisch gaat Rene ook mee en die hep ook zo'n ding, maar als jij de routes hypothetisch wil maken ga ik er vanuit dat je misschien bijna zeker theoretisch wil zeggen dat je ook mee wil :gaga:
Zou zeggen spreek je uit :friends:
Avatar
Door Tuono04
#364270
pipo-de-kloun schreef:Zal ik mijn deel dan maar doen voor de TomTom rijders? ;)

Of ziu ik hypothetisch de enige zijn met zo'n apparaat?
Heel fijn dat jij dat voor mij wilt doen.
Ik ga er nu wel van uit dat je lekker met ons meegaat :friends:
#364274
The Marshall schreef:
pipo-de-kloun schreef:Zal ik mijn deel dan maar doen voor de TomTom rijders? ;)

Of ziu ik hypothetisch de enige zijn met zo'n apparaat?
Praktisch gaat Rene ook mee en die hep ook zo'n ding, maar als jij de routes hypothetisch wil maken ga ik er vanuit dat je misschien bijna zeker theoretisch wil zeggen dat je ook mee wil :gaga:
Zou zeggen spreek je uit :friends:
Haha, dat ik meewil staat wel vast! Ik moet het thuis nog een klein beetje inmasseren en ook op het werk nog regelen, maar ik heb in elk geval mezelf al overtuigd.. ;)

Een dingetje waar ik nog een klein beetje mee zit is het meenemen van bagage. Neemt iedereen dat telkens achterop? Ik ben er qua bagageruimte imeer niet op vooruitgegaan...
Avatar
Door FerBa
#364276
Bagage gaat inderdaad elke dag achterop Rian! :yes:
Voor bagagetips op de Tuono v4 mag je bij ons Joske aankloppen... ;) ;D
#364285
Tja, wie mooi wil zijn moet pijn lijden ^-^
Tip, aangezien je toch wel vaker meegaat nu je eenmaal vrienden hebt ;) zou ik voor een tuinhekje gaan.
Er zijn mooie oplossingen voor, niet echt goedkoop, maar je kunt het altijd nog verkopen voor een goede prijs als je weer eens een nieuwe fiets koopt :yes:

succes Jos
#364287
Hm, een tuinhekje? Los van de letterlijke toepassing weet ik niet precies wat je bedoelt met een tuinhekje voor achterop.
Ik zat zelf te denken aan deze tas: http://www.tenkateshop.com/buddy-seat-t ... r-187-4345

Vouwt mooi om de achterkant van de motor en zit superstevig. Een maat van mij heeft zo'n ding en is erg tevreden. Zelf heb ik een bagagerol van 40L, maar die zit toch echt een stuk minder stevig..

Nog tips?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12

Word ook betalend lid van de ARA!