ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door FerBa
#365570
Bert77 schreef:
kakketoe schreef:
Birdy schreef:Nog 1 nachtje slapen en begint de pret voor mij :yahoo:
Ja wrijf het er maar in :rtfm:
Ik moet nog 1 hele dag/nacht langer wachten :'( :'( :'(
Je kunt natuurlijk gewoon het clubweekend ritje mee rijden. Dan begint te je vakantie een dagje eerder natuurlijk
Inderdaad, niet janken Ronald, had je je moeten opgeven voor het Clubweekend! :yes: :tease: :yes: :tease:
Avatar
Door FerBa
#365571
Brontolo schreef:Als het goed hebben we geen vignetten nodig toch? We gaan geen snelweg zien als het goed is en anders kunnen we inderdaad wel een tankstation beroven. Ik heb ook geen vignetten.
Inderdaad, we hebben geen Vignetten nodig zolang we de routes blijven volgen.
#365578
Hatseflats, nog een nachtje in het mooie Groningen en dan is het zo ver! Ik heb er superveel zin in, zelfs met jullie! :crazy:

Afgelopen dinsdag ging ik nog even rubber halen omdat mijn Supercorsa's sinds de fabriek 3.000km hadden gemaakt en bijna op waren...
De beste man raadde mij aan om te overwegen een andere rijstijl te hanteren voor de komende week. Dit alles om te hopen dat de S21's die ik heb laten monteren het halen tot aan huis hahaha!
Ik heb hem voor gek verklaard ;).
Avatar
Door robz
#365591
pipo-de-kloun schreef:Hatseflats, nog een nachtje in het mooie Groningen en dan is het zo ver! Ik heb er superveel zin in, zelfs met jullie! :crazy:

Afgelopen dinsdag ging ik nog even rubber halen omdat mijn Supercorsa's sinds de fabriek 3.000km hadden gemaakt en bijna op waren...
De beste man raadde mij aan om te overwegen een andere rijstijl te hanteren voor de komende week. Dit alles om te hopen dat de S21's die ik heb laten monteren het halen tot aan huis hahaha!
Ik heb hem voor gek verklaard ;).
:rotfl2:
#366509
Jaaa Aprilioten!
Zoals reeds in vervlogen tijden beloofd, heb ik eindelijk de tijd kunnen vinden/nemen om het filmpje van Slovenië, waarin Oscar even off-road ging, beschikbaar te maken op Youtube.
Het is unedited, dus als je weinig tijd hebt wil ik je aanraden om door te zappen naar 6:00.

Ik heb nog veel meer materiaal beschikbaar, maar ik ben geen held in het verwerken ervan. Mocht iemand nog een echte aftermovie willen maken met muziek enzo, ik kan de bestanden toesturen.

Check hier de link:

https://youtu.be/XAoDdJh4LdM
Avatar
Door Brontolo
#366510
Maar wie waren die koekenbakkers die daar met zijn 3-tjes als een stel schoolmeisjes stonden te kleppen?
Screenshot.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door robz
#366518
pipo-de-kloun schreef:Jaaa Aprilioten!
En bedankt! :D
Perfecte timing zo'n filmpje... het begint weer flink te jeuken
Agenda maar eens invullen voor dit jaar.....
Avatar
Door robz
#366519
Brontolo schreef:Maar wie waren die koekenbakkers die daar met zijn 3-tjes als een stel schoolmeisjes stonden te kleppen?
Dit was de locale motorclub. Die hadden net een vergadering. Ze vroegen zich af waar al die appies vandaan kwamen die aan alle kanten (-) voorbijvlogen... ;D

Het idee van Oscar voor een stukje offroad op die plek was misschien een 5 maar de uitvoering was een 8,5!! 8)
Avatar
Door robz
#366580
hey mannen

net wat fanmail ontvangen vanuit Oostenrijk... :o :police:

gemeente Bludenz.... schijn iets verkeerd gedaan te hebben in Fontanello... ::)
rijkelijk laat..
geen feit, geen boete of straf, maar wel de nodige paperassen om in te vullen dat ik bevestig dat ik daar was..

iemand van jullie zoiets mogen ontvangen? :help:
Avatar
Door Okkie26
#366585
robz schreef:hey mannen

net wat fanmail ontvangen vanuit Oostenrijk... :o :police:

gemeente Bludenz.... schijn iets verkeerd gedaan te hebben in Fontanello... ::)
rijkelijk laat..
geen feit, geen boete of straf, maar wel de nodige paperassen om in te vullen dat ik bevestig dat ik daar was..

iemand van jullie zoiets mogen ontvangen? :help:
wat heb je gedaan dan??


En nee, hier nog niks...
Avatar
Door robz
#366586
The Marshall schreef::rotfl2: :ok:
Post uit Oostenrijk is altijd leuk toch

Toevallig op de L193 Faschinastrase ?? :yahoo:

toevallig wel ja..... :angel: ::)
komt je bekend voor?? Het is een Lenkererhebung... ze willen graag weten wie de bestuurder was... Maar het is al zo lang geleden! Ik peins me suf :gaga:
Avatar
Door robz
#366589
Brontolo schreef:
robz schreef:toevallig wel ja..... :angel: ::)
komt je bekend voor?? Het is een Lenkererhebung... ze willen graag weten wie de bestuurder was... Maar het is al zo lang geleden! Ik peins me suf :gaga:
Als ik dit zo lees en vooral het laatste stukje mbt de mogelijke boete die je kunt krijgen zou ik me het toch maar gaan herinneren.

http://www.oeamtc.at/portal/lenkerausku ... 00+1096795
ah ik weet het opeens weer! Het was een vage kennis die inmiddels naar swasiland is geemigreerd! :)
meer mensen prent gescoord hier begrijp ik?
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Word ook betalend lid van de ARA!