ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door FerBa
#365418
kakketoe schreef:
FerBa schreef:Hoe bedoel je 'haalbaar' Ronald?
Er zitten routes tussen die best pittig zijn,lang......bijvoorbeeld route 2 is 500 km binnendoor door Oostenrijk en de Dolomiten,dat is toch al meer dan 10 uur sturen en dan moet je de snelheid heel erg inhouden.
Maar we gaan het zien :lazy:
Oh bedoel je dat, we gaan het zien inderdaad! :wobblesign:
#365428
Gert-Jan Tuono schreef:De route die ik gemaakt heb is dezelfde als vorig jaar; alleen het laatste stuk binnendoor, maar kunnen we natuurlijk altijd anders doen onderweg als het mooi weer is. Hoe laat we we bij Jan aankomen maakt niet zoveel uit...

Voor Oostenrijk is volgens mij geen vignet nodig; ik heb gezorgd dat er geen vignet wegen in de routes zitten (ook Slovenië niet dacht ik). Dus alleen vignetten nodig als we ergens in tijdnood komen of slecht weer krijgen en besluiten snellere/eenvoudiger routes te rijden.

Over 2 weken zijn we al begonnen :yahoo: :yahoo:
robz schreef:Even helder moment en teruggescrold zie dat 'reislijder' Jos het keurig gepost heeft.....

Zondag 11/09 naar hotel Apart Vivaldi Silvrettastraße 291 A - 6553 See Tirol
Maandag 12/09 naar Restaurant/Pension Trink Seeblickstraße 55 9580 Drobollach Oostenrijk
Dinsdag 13/09 naar Hotel Rakar Gorenje Ponikve 8, 8210 Trebnje, Slovenië
Woensdag 14/09 hotel Rakar Gorenje Ponikve 8, 8210 Trebnje, Slovenië
Donderdag 15/09 hotel Rakar Gorenje Ponikve 8, 8210 Trebnje, Slovenië
Vrijdag 16/09 naar hotel zur Post Marktplatz 6, 94124 Büchlberg, Duitsland
Zaterdag 17/09 naar landgasthof 3 Eichen Drei Eichen Str.10, 57234 Wilnsdorf, Duitsland
Zondag 18/09 naar huus :yahoo: :lazy:


Route Indenhof - Vivaldi ... ca 750 km zie ik dus veel autobahn..... gingen we vorig jaar niet vanaf memmingen binnendoor ofzo?
Ik zou zelf ook wel graag wat meer binnendoor gaan, ook na al die snelweg-kilometers. Alleen bij goed weer uiteraard. Zijn er meerdere mensen die dit willen?
Ik zou eventueel een secundaire route kunnen maken waarvan we halverwege de dag kunnen bepalen of we hem gaan doen of niet.

Let me know.
Avatar
Door kakketoe
#365432
pipo-de-kloun schreef:
Gert-Jan Tuono schreef:De route die ik gemaakt heb is dezelfde als vorig jaar; alleen het laatste stuk binnendoor, maar kunnen we natuurlijk altijd anders doen onderweg als het mooi weer is. Hoe laat we we bij Jan aankomen maakt niet zoveel uit...

Voor Oostenrijk is volgens mij geen vignet nodig; ik heb gezorgd dat er geen vignet wegen in de routes zitten (ook Slovenië niet dacht ik). Dus alleen vignetten nodig als we ergens in tijdnood komen of slecht weer krijgen en besluiten snellere/eenvoudiger routes te rijden.

Over 2 weken zijn we al begonnen :yahoo: :yahoo:
robz schreef:Even helder moment en teruggescrold zie dat 'reislijder' Jos het keurig gepost heeft.....

Zondag 11/09 naar hotel Apart Vivaldi Silvrettastraße 291 A - 6553 See Tirol
Maandag 12/09 naar Restaurant/Pension Trink Seeblickstraße 55 9580 Drobollach Oostenrijk
Dinsdag 13/09 naar Hotel Rakar Gorenje Ponikve 8, 8210 Trebnje, Slovenië
Woensdag 14/09 hotel Rakar Gorenje Ponikve 8, 8210 Trebnje, Slovenië
Donderdag 15/09 hotel Rakar Gorenje Ponikve 8, 8210 Trebnje, Slovenië
Vrijdag 16/09 naar hotel zur Post Marktplatz 6, 94124 Büchlberg, Duitsland
Zaterdag 17/09 naar landgasthof 3 Eichen Drei Eichen Str.10, 57234 Wilnsdorf, Duitsland
Zondag 18/09 naar huus :yahoo: :lazy:


Route Indenhof - Vivaldi ... ca 750 km zie ik dus veel autobahn..... gingen we vorig jaar niet vanaf memmingen binnendoor ofzo?
Ik zou zelf ook wel graag wat meer binnendoor gaan, ook na al die snelweg-kilometers. Alleen bij goed weer uiteraard. Zijn er meerdere mensen die dit willen?
Ik zou eventueel een secundaire route kunnen maken waarvan we halverwege de dag kunnen bepalen of we hem gaan doen of niet.

Let me know.
Ik zou persoonlijk de eerste 400 km snelweg pakken,schiet lekker op en als je dan betijds ben heb je misschien nog een leuke route van 300 km+ binnedoor....
Ik pak iedergeval tot Oostenrijk de snelweg.....en vanaf daat gaat de echte Fun beginnen :yahoo:
Avatar
Door kakketoe
#365437
Brontolo schreef:Ok, dat is er dus 1 van 2 dagen. Heb ze nog niet geladen, ben nu aan het stoeien. :o

Als je de link opent heb je 5 routes,Jos heeft ook nog een alternatieve route voor dag 3 gemaakt (Met een Lus lang Bled)
Staat elders in het topic en ook nog 2 dag routes....
#365459
Vorig jaar hebben diverse mensen bijna 1 liter olie moeten bijvullen. ???
Fietsen die normaal nooit olie gebruikten en pas een beurt hadden gehad. :sorry:
Waren met voldoende olie vertrokken :yes:
Heb je nog plek en olie, neem hem mee !! :ok:
Avatar
Door FerBa
#365466
The Marshall schreef:Vorig jaar hebben diverse mensen bijna 1 liter olie moeten bijvullen. ???
Fietsen die normaal nooit olie gebruikten en pas een beurt hadden gehad. :sorry:
Waren met voldoende olie vertrokken :yes:
Heb je nog plek en olie, neem hem mee !! :ok:
Goed advies! :ok:
Vorig jaar gelukkig niet gehad en ook niet op gecontroleerd, mazzel gehad misschien! :o ;D
Avatar
Door robz
#365511
pipo-de-kloun schreef: Ik zou zelf ook wel graag wat meer binnendoor gaan, ook na al die snelweg-kilometers. Alleen bij goed weer uiteraard. Zijn er meerdere mensen die dit willen?
Ik zou eventueel een secundaire route kunnen maken waarvan we halverwege de dag kunnen bepalen of we hem gaan doen of niet.

Let me know.
:ok:
goed plan
#365521
Oké oké, ik heb 2 routes gemaakt. Eentje die ons wat eerder over binnendoorweggetjes leidt(HeenreisAlternatief.gpx) en eentje die een wat andere weg neemt door tirol over de Faschinajoch en de Silvretta Hochalpenstrasse(HeenreisSilvretta.gpx)

Bij de tweede variant rij je vanaf de andere kant See binnen.

Beide routes zijn ongeveer 850km ipv de originele 780km.

Downloaden maar!
HeenreisAlternatief.gpx
HeenreisSilvretta.gpx
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door FerBa
#365545
Okkie26 schreef:Misschien ook een idee om ff je prive email adres erbij te zetten.

Dan kan ik de lijst, als die compleet is, naar iedereen mailen.

Ik wil hem hier niet 'openbaar' plaatsen...
Lijst al compleet Oscar?
Avatar
Door Birdy
#365558
Alle motor vignettes voor 10 dagen zijn op bij de ANWB dus die moet ik onderweg niet vergeten te halen bij een tankstation in Oostenrijk en Slovenië :help: :ok:

Nog 1 nachtje slapen en begint de pret voor mij :yahoo:
#365559
Als het goed hebben we geen vignetten nodig toch? We gaan geen snelweg zien als het goed is en anders kunnen we inderdaad wel een tankstation beroven. Ik heb ook geen vignetten.
Avatar
Door Birdy
#365561
Brontolo schreef:Als het goed hebben we geen vignetten nodig toch? We gaan geen snelweg zien als het goed is en anders kunnen we inderdaad wel een tankstation beroven. Ik heb ook geen vignetten.
Ook aan gedacht, maar ik financier gewoon zo graag de Oostenrijkse en Sloveense snelwegen ;)
Avatar
Door Bert77
#365563
kakketoe schreef:
Birdy schreef:Nog 1 nachtje slapen en begint de pret voor mij :yahoo:
Ja wrijf het er maar in :rtfm:
Ik moet nog 1 hele dag/nacht langer wachten :'( :'( :'(
Je kunt natuurlijk gewoon het clubweekend ritje mee rijden. Dan begint te je vakantie een dagje eerder natuurlijk
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Word ook betalend lid van de ARA!