ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#359568
Het jaarlijkse 'Duitse' Motó 6.5 Treffen vindt in 2016 plaats op 6-7-8 mei in Arnhem. Ik heb in de afgelopen jaren de 6.5-treffens op diverse plaatsen in Duitsland bezocht en er goede vrienden gemaakt. Nederlandse Motó-rijders worden van harte uitgenodigd in mei 2016 naar Arnhem af te reizen! Je kunt je bij mij melden.

Vriendelijke groet, Dick
#361138
Het Motó 6.5-treffen wordt gehouden op (5)-6-7-8 mei 2016 op de Gercamping (www.gercamping.com) in Angeren tussen Arnhem en Nijmegen. Inmiddels hebben er zich ca. 15 Duitse deelnemers aangemeld. Als je belangstelling hebt, meld je dan snel aan, want ik moet deze week weten hoeveel yurts/mongoolse tenten ik moet reserveren.
Ken je Motó 6.5-rijders die wellicht interesse hebben, informeer ze dan a.u.b.
Vriendelijke groet, Dick met Motó 6.5 uit Arnhem
#361372
Hoi Ralph. Wellicht ken je het ARA-clubweekend dat altijd begin september in Heerlen georganiseerd wordt. Het Motó 6.5-treffen is vergelijkbaar. In principe vrijdags komen, 's zaterdags een toertocht rijden en 's avonds barbecue en op zondag gaat iedereen weer naar huis. Jaarlijks vindt het Motó 6.5-treffen in Duitsland plaats omdat daar 'n actieve groep Motó-rijders is die contact met elkaar hebben via het forum van www.moto65.de - vergelijkbaar met het forum van de ARA. Het is een interessante site waar ook 'n Pegaso-rijder info kan vinden. Je vindt er ook meer over het Aprilia Motó-treffen op (5)-6-7-8 mei in Angeren bij Arnhem waar je als Pegaso-rijder uiteraard van harte welkom bent. Vr.gr. Dick
#361971
Hoi Ralph, leuk dat je wilt komen! Inmiddels hebben zich (bijna) 20 duitse en 2-3 italiaanse Motó-rijders gemeld. De start van de Giro d'Italia met de tijdrit op vrijdag 6 mei in Apeldoorn, 2e etappe Arnhem naar Nijmegen op zaterdag en 3e etappe Nijmegen naar Arnhem op zondag 8 mei maken er een bijzonder treffen van! Vriendelijke groet en tot ziens, Dick
#361980
dick schreef:Hoi Ralph, leuk dat je wilt komen! Inmiddels hebben zich (bijna) 20 duitse en 2-3 italiaanse Motó-rijders gemeld.
Plus dan wij twee nederlanders :bye:
Word vast weer een geslaagd weekend!
#363232
Het gaat goed met de aanmeldingen voor het Motó 6.5-treffen. Inmiddels staan er 29 Motó-rijders op de deelnemerslijst. De grootste groep Duiters, maar ook aanmeldingen uit Oostenrijk, Zwitserland, Italië en ... uit Nederland. Daarnaast zijn er nog 7 twijfelaars, waaronder 'n Belg. Als iedereen komt wordt 't nog dringen in de yurts :-)
Degenen die al op donderdag 5 mei aankomen, rijden op 6 mei de bedevaartsrit naar de Motó 6.5 op het Wagenmakersplein in Hilversum. Het kunnen er wel eens meer dan 15! zijn.
#363233
dick schreef: Inmiddels staan er 29 Motó-rijders op de deelnemerslijst. De grootste groep Duiters, maar ook aanmeldingen uit Oostenrijk, Zwitserland, Italië en ... uit Nederland. Daarnaast zijn er nog 7 twijfelaars, waaronder 'n Belg.
Das een mooie opkomst Dick :ok:
Ik neem aan dat je mij vooralsnog onder de twijfelaars schaart?
Zijn wij trouwens de enige nederlanders in het gezelschap, nee toch zeker?

Ik hoop je spoedig uitsluitsel te kunnen geven omtrent mijn deelname.
Maar het word sowieso een gezellige boel op de camping haha!
Goed bezig!
#363234
dick schreef:Degenen die al op donderdag 5 mei aankomen, rijden op 6 mei de bedevaartsrit naar de Motó 6.5 op het Wagenmakersplein in Hilversum.

Dat is maar een 80km's bij mij vandaan, mooi punt op aan te haken op die vrijdag.
Vertel mij eens over "Moto 6.5 te Hilversum", ik kan er niets over vinden op Google, anders dan een stukje van jou op een duits forum uit 2011.
#363241
Hoi Ralph. De groep Ned. is 'n minderheidsgroep t.o.v. de Duitsers en daarom sta jij (met stip) bovenaan de lijst met 'twijfelaars'!
Als je op Google 'Aprilia Motó 6.5 Hilversum' intikt en je kijkt bij 'Afbeeldingen' dan kom je ook 'n Motó tegen op 'n fraai gebogen roestvrijstalen paal. Die staat in Hilversum op het Wagenmakersplein. Er is zelfs 'n foto bij waar Gererd - onze ARA-voorzitter - trots naast zijn eigen 6.5 bij het monument staat. De 2e 6.5 is van mij, maar Gerard wilde mij op de foto niet erbij :-(
Met Motó-groeten, Dick
#363277
Heb de paal op Google gevonden hoor, heel bijzonder.
Hoe is dat nou zo gekomen, wat is het idee erachter?
Twee maar hoor, en die waren enkelt van de paal met motor (geen mensen op die foto's).
Geeft niet hoor, het ging om de motor.

Gewoon even dat ik het niet verkeerd begrijp hoor, maar komen er nog meer Pegaso's of zijn het hoofdzakelijk de Moto 6.5 modellen?
#363779
Het jaarlijkse Aprilia Motó 6.5-treffen staat voor de deur! De 'early birds' die donderdag al aankomen, rijden op vrijdag 6 mei de traditionele Motó 6.5-bedevaart naar het Aprilia Motó 6.5-standbeeld op het Wagenmakersplein in Hilversum. We vertrekken met 15! Motó's om 10:00 vanaf de Mongoolse camping, Kamervoort 25 te Angeren en rijden 'om de noord' via Nijkerk naar Hilversum. Lunch om 12:30 bij restaurant De Smidse aan het Wagenmakersplein. Om 14:00 gaan we 'onderlangs' via Langbroek en Slijk-Ewijk retour naar de camping.

De legendarische Aprilia Motó 6.5-toertocht op zaterdag 7 mei met 30! Motó's start om 10:00 vanaf de camping. Koffie om 11:15 bij de Reuverhoeve in Brummen, lunch om 13:15 bij IJsselzicht in Veessen, ijsje om 16:00 bij Take Off vliegveld Teuge. Om 18:00 komen we, moe maar voldaan, op de camping aan.

Wil je langskomen? Neem even contact op, maar niet onder het rijden :-)
Dick van Aalten 0645108988
Avatar
Door Geschift
#363883
Ben zeer benieuwd naar de ervaringen, verhalen en gebeurtenissen!
  • Hoeveel deelnemers waren er?
    Waar kwamen ze allemaal vandaan?
    Welk type 650's waren er allemaal?
    Hoe zijn de yurts bevallen?
    En zijn er nog foto's of video's gemaakt?
    enz.enz.
Ik had er graag bij willen zijn.
Maar helaas moest ik kiezen tussen het Pegaso weekend en een ander mooi (motor) weekend.
Schroom niet om erin te wrijven dat ik een verkeerde keuze heb gemaakt hoor ;-))

Word ook betalend lid van de ARA!