ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Batzu
#363485
Brontolo schreef:Moet gewoon arbeiten tot einde dag op woensdag. Verwacht pas rond 18:30 op zijn vroegst naar Heerlen te kunnen afzakken. Dus dat wordt op eigen gelegenheid 2 saaie uurtjes snelweg. Zie jullie wel bij In den Hof!!

:bye:

:stupid:
Avatar
Door Chriz86
#363568
pipo-de-kloun schreef:Gaan er donderdag nog mensen vanuit het noorden die kant op?
Zo ja, dan zou ik graag aanhaken namelijk! Anders zal ik mijn toevlucht zoeken in het rijden met auto plus aanhanger..
Ik ben van plan op donderdagochtend vanaf midden Nederland (Nijkerk) naar het zuiden te gaan. We kunnen ergens onderweg evt. afspreken om vanaf daar samen te rijden. Ergens langs de A50 bijv.?
Laatst gewijzigd door Chriz86 op 28 apr 2016, 07:56, 1 keer totaal gewijzigd.
#363571
pipo-de-kloun schreef:Gaan er donderdag nog mensen vanuit het noorden die kant op?
Zo ja, dan zou ik graag aanhaken namelijk! Anders zal ik mijn toevlucht zoeken in het rijden met auto plus aanhanger..
Hey Rian, wij gaan donderdagochtend ook vroeg die kant op. Was van plan een uur of zeven uit Sneek te vertrekken.
Avatar
Door FerBa
#363593
kakketoe schreef:
Rik D schreef:Is het te vroeg om al te inventariseren wie-wanneer-hoelaat-vanwaar naar Vianden gaat rijden? Laat even weten svp, en wie weet is er een mooie optocht te organiseren :friends:
Groet! Rik
Nooit tevroeg !
Ik ga zoiezo woensdagmiddag rijden naar indenHof.....regio Den Haag afspreken bij Delft ???
14:00 een idee ??
kunnen we misschien ook nog een leuk stukje binnendoor.
Goed plan! 8)
Avatar
Door FerBa
#363594
Capo dei Capi schreef:Ron,

Ik maak graag gebruik van de bergtraining. Altijd leerzaam!

Groeten,
John
Ik ga ook een dagje meelessen :yes: , kan er altijd wat van opsteken! :victory:

Ferry
Avatar
Door robz
#363646
futuristie rosso schreef:Er is nog een plek ter beschikking gekomen. Wie heeft er nog zin om mee te gaan....???
Hoi

Als het plekje vrij blijft sluit ik graag aan voor zaterdag en zondag en meld me vrijdagavond in de bar.... 8)
#363655
malle eppie schreef:
pipo-de-kloun schreef:Gaan er donderdag nog mensen vanuit het noorden die kant op?
Zo ja, dan zou ik graag aanhaken namelijk! Anders zal ik mijn toevlucht zoeken in het rijden met auto plus aanhanger..
Hey Rian, wij gaan donderdagochtend ook vroeg die kant op. Was van plan een uur of zeven uit Sneek te vertrekken.
Hoi Anton, goed idee. Is het dan handig om elkaar te treffen bij Joure ofzo? En wellicht van tevoren een mooie heenroute op te stellen?
Avatar
Door Birdy
#363699
FerBa schreef:
Capo dei Capi schreef:Ron,

Ik maak graag gebruik van de bergtraining. Altijd leerzaam!

Groeten,
John
Ik ga ook een dagje meelessen :yes: , kan er altijd wat van opsteken! :victory:

Ferry
:stupid: Ik zou ook graag meedoen aan de bergtraining! :yahoo:
Avatar
Door FerBa
#363733
Zo, De Mille is weer straatlegaal!
De standaard sigaar zit er weer onder en sinds jaren zit de originele reflector ook weer op z'n plek, zij het wel een stukje hoger waardoor het wat strakker oogt.
#363738
FerBa schreef:Zo, De Mille is weer straatlegaal!
De standaard sigaar zit er weer onder en sinds jaren zit de originele reflector ook weer op z'n plek, zij het wel een stukje hoger waardoor het wat strakker oogt.
Goedzo !
Vergeet ook geen geel vestje he,moet je ook bij je hebben !
Heb er zin in :yahoo:
Avatar
Door Chriz86
#363740
malle eppie schreef:
pipo-de-kloun schreef:Gaan er donderdag nog mensen vanuit het noorden die kant op?
Zo ja, dan zou ik graag aanhaken namelijk! Anders zal ik mijn toevlucht zoeken in het rijden met auto plus aanhanger..
Hey Rian, wij gaan donderdagochtend ook vroeg die kant op. Was van plan een uur of zeven uit Sneek te vertrekken.
hebben jullie reeds iets afgesproken met elkaar vanuit Sneek? Misschien dat ik aan kan haken ergens bij Arnhem?
Avatar
Door DvY
#363759
ik zal ook even in de gaten houden wie er waarvandaan vertrekt.
Is het bekend hoe laat er ongeveer vanaf Heerlen word vertrokken, iemand?
Wellicht ga ik vroeg vanuit Bleiswijk weg en sluit ik me daar aan bij de heren.
#363760
DvY schreef:ik zal ook even in de gaten houden wie er waarvandaan vertrekt.
Is het bekend hoe laat er ongeveer vanaf Heerlen word vertrokken, iemand?
Wellicht ga ik vroeg vanuit Bleiswijk weg en sluit ik me daar aan bij de heren.
We vertrekken vlak voor dat jij aankomt! :tease:
Avatar
Door DvY
#363761
Brontolo schreef:
DvY schreef:ik zal ook even in de gaten houden wie er waarvandaan vertrekt.
Is het bekend hoe laat er ongeveer vanaf Heerlen word vertrokken, iemand?
Wellicht ga ik vroeg vanuit Bleiswijk weg en sluit ik me daar aan bij de heren.
We vertrekken vlak voor dat jij aankomt! :tease:

En bedankt Daniël , ik vind jou ook erg aardig.....
Hahaha
#363763
kakketoe schreef:Zal wel rond een uur of ½10 wezen schat ik zo....
;D Jij heb nou al dorst volgens mij! Om 3 uur zit jij in Vianden aan de pils! :ok:

Weersverwachtingen zien er trouwens goed uit vandaag. Hopen dat dit zo blijft!
#363764
Brontolo schreef:
kakketoe schreef:Zal wel rond een uur of ½10 wezen schat ik zo....
;D Jij heb nou al dorst volgens mij! Om 3 uur zit jij in Vianden aan de pils! :ok:

Weersverwachtingen zien er trouwens goed uit vandaag. Hopen dat dit zo blijft!

Dat lijkt mij een mooie planning,Heerlijk ben wel weer toe aan een paar dagen weg met de motor(club) :yahoo:
Avatar
Door DvY
#363765
kakketoe schreef:
Brontolo schreef:
kakketoe schreef:Zal wel rond een uur of ½10 wezen schat ik zo....
;D Jij heb nou al dorst volgens mij! Om 3 uur zit jij in Vianden aan de pils! :ok:

Weersverwachtingen zien er trouwens goed uit vandaag. Hopen dat dit zo blijft!

Dat lijkt mij een mooie planning,Heerlijk ben wel weer toe aan een paar dagen weg met de motor(club) :yahoo:

Nou ik ook !
Maar mooie tijd half 10, als ik aansluit daar laat ik het jullie op tijd weten.
Voor nu een goed weekend en tot Vd week
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8

Word ook betalend lid van de ARA!