ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#363839
Bert77 schreef:Zullen we rond 8uur afspreken bij de Esso net voor Amersfoort. En dan op de A2 Dennis ff op pikken en dan hopelijk tussen 10 en half 11 in Heerlen zodat we met Anton zijn ploeg mee kunnen rijden
De Esso net na de afrit Amersfoort Vathorst, da's prima, daar woon ik praktisch naast. :) Ik zal er staan om 8.00 uur .
@dennis, waar sta jij?
Avatar
Door DvY
#363841
Chriz86 schreef:
Bert77 schreef:Zullen we rond 8uur afspreken bij de Esso net voor Amersfoort. En dan op de A2 Dennis ff op pikken en dan hopelijk tussen 10 en half 11 in Heerlen zodat we met Anton zijn ploeg mee kunnen rijden
De Esso net na de afrit Amersfoort Vathorst, da's prima, daar woon ik praktisch naast. :) Ik zal er staan om 8.00 uur .
@dennis, waar sta jij?
Hoi Chris

Ik laat dat morgen even weten zodra ik inzichtelijk heb hoe jullie rijden
Morgen weet je meer!
#363842
Chriz86 schreef:
Bert77 schreef:Zullen we rond 8uur afspreken bij de Esso net voor Amersfoort. En dan op de A2 Dennis ff op pikken en dan hopelijk tussen 10 en half 11 in Heerlen zodat we met Anton zijn ploeg mee kunnen rijden
De Esso net na de afrit Amersfoort Vathorst, da's prima, daar woon ik praktisch naast. :) Ik zal er staan om 8.00 uur .
@dennis, waar sta jij?
Sorry voor mijn late reactie. Het geniet mijn voorkeur om over de a73 te rijden ipv a2. Anders rijden we om. Is dat ook mogelijk?
#363844
pipo-de-kloun schreef:
Chriz86 schreef:
Bert77 schreef:Zullen we rond 8uur afspreken bij de Esso net voor Amersfoort. En dan op de A2 Dennis ff op pikken en dan hopelijk tussen 10 en half 11 in Heerlen zodat we met Anton zijn ploeg mee kunnen rijden
De Esso net na de afrit Amersfoort Vathorst, da's prima, daar woon ik praktisch naast. :) Ik zal er staan om 8.00 uur .
@dennis, waar sta jij?
Sorry voor mijn late reactie. Het geniet mijn voorkeur om over de a73 te rijden ipv a2. Anders rijden we om. Is dat ook mogelijk?
Anton rijd via de a50/a73, lees ff een Paar berichten terug.
#363845
pipo-de-kloun schreef:
Chriz86 schreef:
Bert77 schreef:Zullen we rond 8uur afspreken bij de Esso net voor Amersfoort. En dan op de A2 Dennis ff op pikken en dan hopelijk tussen 10 en half 11 in Heerlen zodat we met Anton zijn ploeg mee kunnen rijden
De Esso net na de afrit Amersfoort Vathorst, da's prima, daar woon ik praktisch naast. :) Ik zal er staan om 8.00 uur .
@dennis, waar sta jij?
Sorry voor mijn late reactie. Het geniet mijn voorkeur om over de a73 te rijden ipv a2. Anders rijden we om. Is dat ook mogelijk?
Hi. Ja dat klopt.
Evt. kunne Bert, Dennis en ik via de A2 gaan en met jullie in Heerlen afspreken om vanaf daar samen verder te gaan?
#363846
Chriz86 schreef:
pipo-de-kloun schreef:
Chriz86 schreef:
Bert77 schreef:Zullen we rond 8uur afspreken bij de Esso net voor Amersfoort. En dan op de A2 Dennis ff op pikken en dan hopelijk tussen 10 en half 11 in Heerlen zodat we met Anton zijn ploeg mee kunnen rijden
De Esso net na de afrit Amersfoort Vathorst, da's prima, daar woon ik praktisch naast. :) Ik zal er staan om 8.00 uur .
@dennis, waar sta jij?
Sorry voor mijn late reactie. Het geniet mijn voorkeur om over de a73 te rijden ipv a2. Anders rijden we om. Is dat ook mogelijk?
Hi. Ja dat klopt.
Evt. kunne Bert, Dennis en ik via de A2 gaan en met jullie in Heerlen afspreken om vanaf daar samen verder te gaan?
Ahzo, ik snap hem nu ;)
Zat niet op te letten. Tot donderdag!
Avatar
Door DvY
#363847
Hey Chris, ik heb net met bertje afgesproken dat ik om half 9 bij de texaco langs de a2 sta ter hoogte van beesd
Dat is texaco beesd a2 1.
Bertje weet ervan via de app
Zie ik jullie daar morgen!

En de rest van de heren en dames alvast een goede reis en tot morgen!
#363848
DvY schreef:Hey Chris, ik heb net met bertje afgesproken dat ik om half 9 bij de texaco langs de a2 sta ter hoogte van beesd
Dat is texaco beesd a2 1.
Bertje weet ervan via de app
Zie ik jullie daar morgen!

En de rest van de heren en dames alvast een goede reis en tot morgen!
Net na de afrit Culemborg is dat. Helemaal top, tot morgen!!
Het weer is nog steeds prima zie ik, ik laat me regenpak thuis :)
Avatar
Door DvY
#363849
Chriz86 schreef:
DvY schreef:Hey Chris, ik heb net met bertje afgesproken dat ik om half 9 bij de texaco langs de a2 sta ter hoogte van beesd
Dat is texaco beesd a2 1.
Bertje weet ervan via de app
Zie ik jullie daar morgen!

En de rest van de heren en dames alvast een goede reis en tot morgen!
Net na de afrit Culemborg is dat. Helemaal top, tot morgen!!
Het weer is nog steeds prima zie ik, ik laat me regenpak thuis :)
Dat ga ik ook doen denk ik maar heb ruimte over in de tassen dus heb zon vermoeden dat ik wat vergeet......
Avatar
Door DvY
#363853
Brontolo schreef:
DvY schreef:Dat ga ik ook doen denk ik maar heb ruimte over in de tassen dus heb zon vermoeden dat ik wat vergeet......
Je verstand? :rotfl2: :tease:

Die ben ik al jaren kwijt Daniël, weet je toch....
#363863
Dames en heren, mijn geluk laat me wederom niet in de steek. Sta net bij de pomp om mijn banden op te pompen en ik kom erachter dat mijn rechter voorpoot lek is. Dag Hemelvaart weekend.

Veel plezier allemaal en tot de Rubberbutt dan maar...hopelijk...misschien...als de goden mij goed gezind zijn.
#363864
Brontolo schreef:Dames en heren, mijn geluk laat me wederom niet in de steek. Sta net bij de pomp om mijn banden op te pompen en ik kom erachter dat mijn rechter voorpoot lek is. Dag Hemelvaart weekend.

Veel plezier allemaal en tot de Rubberbutt dan maar...hopelijk...misschien...als de goden mij goed gezind zijn.

Dat is zeker mooi klote.
Zit Je ook niet mee.
Maar je Kunt hem morgen niet snel na laten kijken dat je s avonds of vrijdag
In ieder geval sterkte en echt k*t dat dit weer moet gebeuren.
Avatar
Door DvY
#363865
Brontolo schreef:Dames en heren, mijn geluk laat me wederom niet in de steek. Sta net bij de pomp om mijn banden op te pompen en ik kom erachter dat mijn rechter voorpoot lek is. Dag Hemelvaart weekend.

Veel plezier allemaal en tot de Rubberbutt dan maar...hopelijk...misschien...als de goden mij goed gezind zijn.
Dat is k*t zeg Daniël!
En een motor huren geen optie?
Succes in ieder geval
#363884
Zo weer thuis ,na een heerlijk weekend.
Ron bedankt voor de organisatie en Jos voor de fijne routes en natuurlijk alle medeclubleden voor de gezellige tijd.
Tot de volgende keer :friends:
#363885
Nou, het hele chapter Limburg is al thuis , nou de rest nog.
Twas weer fantastisch, en tweer was fantassssssstisch.
Bij tijd en wijle nog te warm , gelukkig hadden we de hele avond om te koelen ;)
Waar dus ook gretig gebruik van werd gemaakt :yahoo:
Op een sputterende RS250 (lekke vorkpoot) na en een koppeling van een RSV die wat lucht had gehapt, geen troubles :worship:
Iedereen bedankt voor dit topweekend, en waar kan ik alvast inschrijven voor volgend jaar ;)

grtsls en tot Butts

Jos
#363887
Ik heb het groepje 'rest' uitgezwaaid op de a76 vanaf Heerlen, terugkomend van een dagje Luxemburg.
Had niet de tijd om er een weekendje Luxemburg van te maken helaas, anders was ik zeker mee geweest :ok:
Avatar
Door DvY
#363890
Chapter Bleiswijk is ook thuis en ik kan melden dat het voor mij een zeer geslaagde Hemelvaart is geweest.
Zoals al eerder vermeld, super weer en zeer gezellige mensen op mijn heen
Ja ook Bertje was wel ok hahaha

Ron bedankt voor de organisatie, joske bedankt voor de routes en de rest voor alle gezelligheid!

Op naar volgend jaar!!
Avatar
Door Birdy
#363894
Het was een geweldig weekend, goed gezelschap, heerlijk weer, prachtige routes, lekker eten en drinken :friends: Kortom, een zeer geslaagde hemelvaart :yahoo: Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij :ok:

Ron, reuzebedankt voor de organisatie! En Jos bedankt voor de routes! En iedereen uiteraard bedankt voor de gezelligheid en plaatsen achterop!
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Word ook betalend lid van de ARA!