ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#363781
The Marshall schreef:Voor de echte DIEHARDS, nog een rondje XL :yahoo:
Luxemburg XL 450km NTU2016.1.gpx
Luxemburg XL 450km NTU2016.1.gpx
In het kader van de weersvooruitzichten heb ik het plan opgevat om op vrijdag er eens tegenaan tegaan ;)
Ik heb deze route in 1e instantie gemaakt voor Han en de Engelse TVR club, maar wil hem zelf ook wel eens testen
Interesse?? :friends: :yahoo:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#363785
The Marshall schreef:
The Marshall schreef:Voor de echte DIEHARDS, nog een rondje XL :yahoo:
Luxemburg XL 450km NTU2016.1.gpx
Luxemburg XL 450km NTU2016.1.gpx
In het kader van de weersvooruitzichten heb ik het plan opgevat om op vrijdag er eens tegenaan tegaan ;)
Ik heb deze route in 1e instantie gemaakt voor Han en de Engelse TVR club, maar wil hem zelf ook wel eens testen
Interesse?? :friends: :yahoo:
Nauuuu ik zit bijelkaar 6 dagen op de motor,ik houd het bij een leuk tourritje.....vind 450 km dan net ff tegortig :crazy:
#363800
FerBa schreef:Zo, De Mille is weer straatlegaal!
De standaard sigaar zit er weer onder en sinds jaren zit de originele reflector ook weer op z'n plek, zij het wel een stukje hoger waardoor het wat strakker oogt.
Ik heb geen originele reflector meer.. :( Ben wel vaker in Luxemburg geweest en eigenlijk nooit last mee gehad. Maar nu reed ik zaterdag langs de plaatselijke fietsenboer en heb daar even geïnformeerd.
Ik kreeg van hem (gratis :) )een reflector van een ATB, die daar vaak onder het zadel geplaatst wordt. Hier kan je aan de achterkant gewoon een schroefje in draaien en dan heb je een prima reflector. Deze siert nu onder mijn kentekenplaat op de Mille. Misschien handig voor mensen die ook voor weinig aan een reflector willen komen.

Zo'n reflector ziet er ongeveer zo uit:
http://www.atzbike.nl/wp-content/upload ... _58052.jpg
#363801
Wij hebben donderdagochtend 08.00 uur bij de Esso op de A50 bij Heerde met Rian afgesproken.
Mochten er nog meer mensen aan willen haken kan dat altijd.

Anders verwacht ik 10.00-10.30 uur uur in Heerlen bij In den Hof te zijn om vanaf daar de route binnendoor te gaan rijden.

Tot donderdag!
#363807
Okkie26 schreef:Hoe laat vertrekken we donderdag vanuit Heerlen.

Ik ga er woensdagavond al heen. Lekker bedje geregeld zodat ik wat kan uitslapen :)
Zal wel rond een uur of ½10 wezen,je kan toch pas vanaf 8 uur ontbijten bij indenHof.....
Alle tijd :ok:
#363812
Bert77 schreef:Zijn er toevallig ook Mensen die een laptop meenemen, zodat ik Dan ff de routes kan overnemen. Mijn laptop is gecrast.
Hi Bert, ik neem geen laptop mee, maar wel de routes op een micro sd kaartje. Op mijn zumo 340 kan je vanaf zo n kaartje de routes direct importeren. Mocht dat met jouw navi ook werken dan kan je ze gewoon makkelijk van mij overnemen zonder laptop.
#363814
Nog even een waarschuwing, in de eifel wordt regelmatig gecontroleerd.
Ze flitsen dus ook motoren ???
Het 1e stuk van de route loopt door de Eifel dussss
Het zijn niet de absurde bedragen als in Nederland, maar toch.
Bijv. 8 km tehard buiten de kom kost €10 :)
38 km te hard buiten de kom € 148 :-[
Enne , wie in de kom geflitst wordt :no: eigen schuld
Dussssssssss, hou je er een beetje aan de 1e 100 km >:D
In het Luxemburgse mag je op de meeste wegen 90 en dan kun je al lekker sturen :D

grtsls en tot donderdag

Jos
Avatar
Door Storm
#363816
Hallo motor :friends: ,

Nog even en het motorfeestje gaat weer beginnen.

Voor Chapter (regio) Den Haag, verzamelen wij (Birdy, Ferba, Kakketoe en Storm) in Delft (noord), bij de Mac Donalds langs de A13, op woensdagmiddag 4 mei om 13:00 uur.
Het is de bedoeling om over de snelweg naar Breda te rijden, en de rest binnendoor naar In Den Hof.

Wellicht zijn er nog clubleden die (langs deze route, of in Delft) willen aansluiten, je bent van harte welkom.

groet Koos. :ok:
#363817
Chriz86 schreef:
Bert77 schreef:Zijn er toevallig ook Mensen die een laptop meenemen, zodat ik Dan ff de routes kan overnemen. Mijn laptop is gecrast.
Hi Bert, ik neem geen laptop mee, maar wel de routes op een micro sd kaartje. Op mijn zumo 340 kan je vanaf zo n kaartje de routes direct importeren. Mocht dat met jouw navi ook werken dan kan je ze gewoon makkelijk van mij overnemen zonder laptop.


Oke alvast bedankt.

Jij vertrekt ook op donderdag ochtend toch?
We Kunnen eventueel samen rijden.
Avatar
Door FerBa
#363822
kakketoe schreef:
FerBa schreef:Zo, De Mille is weer straatlegaal!
De standaard sigaar zit er weer onder en sinds jaren zit de originele reflector ook weer op z'n plek, zij het wel een stukje hoger waardoor het wat strakker oogt.
Goedzo !
Vergeet ook geen geel vestje he,moet je ook bij je hebben !
Heb er zin in :yahoo:
Zekers! :yahoo:

Geel hesje Check! :yes: :ok:
Avatar
Door FerBa
#363823
Okkie26 schreef:Zijn er meer mensen die woensdagavond al richting Heerlen rijden?

Of moet ik alleen aan het bier?
Tegen die tijd hebben wij al een vat leeg Oscar! :crazy: ;) ;D
#363824
Bert77 schreef:
Chriz86 schreef:
Bert77 schreef:Zijn er toevallig ook Mensen die een laptop meenemen, zodat ik Dan ff de routes kan overnemen. Mijn laptop is gecrast.
Hi Bert, ik neem geen laptop mee, maar wel de routes op een micro sd kaartje. Op mijn zumo 340 kan je vanaf zo n kaartje de routes direct importeren. Mocht dat met jouw navi ook werken dan kan je ze gewoon makkelijk van mij overnemen zonder laptop.


Oke alvast bedankt.

Jij vertrekt ook op donderdag ochtend toch?
We Kunnen eventueel samen rijden.
Prima plan.:) Ik wilde zo rondom 7.30 vertrekken uit Nijkerk en dan liefst langs de A28, A2 naar het zuiden. Wat is jouw planning?
#363825
Zullen we rond 8uur afspreken bij de Esso net voor Amersfoort. En dan op de A2 Dennis ff op pikken en dan hopelijk tussen 10 en half 11 in Heerlen zodat we met Anton zijn ploeg mee kunnen rijden
#363831
FerBa schreef:
Okkie26 schreef:Zijn er meer mensen die woensdagavond al richting Heerlen rijden?

Of moet ik alleen aan het bier?
Tegen die tijd hebben wij al een vat leeg Oscar! :crazy: ;) ;D

Pics or it didn't happen.....
#363838
John Kuiten en ondergetekende gaan er vroeg tegenaan donderdag. Om 05:30 bij het tankstation bij IJsselstein en dan via de A2 naar Maastricht. Daar koffie en verder laten we ons dan verassen door onze kronkelroute optie in de Garmin.
Schatten tussen 11:00 uur en 12:00 uur in Vianden te zijn .Daar lekker eten en dan nog een middagsessie door Luxemburg.
Misschien wil er iemand aansluiten, ik hoor het wel...??


Ron Meinema 0653974532
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Word ook betalend lid van de ARA!