ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door FerBa
#364006
Ik onderbreek het verhaaltje ff! :tease:

Deze jongen was zondag ook weer goed en wel thuisgekomen!
Mensen wat een superweekend! :yes: :ok:
Lekker gereden, mooie routes, Gezelligheid en slap geouwehoer, mooi weer en verder wat iedereen hier beschreven heeft!
Volgend jaar weer! :yes: :yes: :yes:

Ron en Jos bedankt voor de organisatie en de mooie routes. :worship:
Jan bedankt voor de leerzame bergtraining. :worship:
en iedereen bedankt voor de gezelligheid! :friends:
Avatar
Door Chriz86
#364028
Nog even het verhaal onderbrekend; bedankt iedereen voor het super gezellige weekend. In het bijzonder bedank ik Jos voor de mooie routes, Ron voor het regelen, Dennis voor het uithouden om met mij en al mijn moeilijkheden een kamer te delen en en Jan voor de training die naast leerzaam ook gewoon leuk was.

Het is mij allemaal erg goed bevallen. :ok:
#364045
The Marshall schreef:Maar niet voordat ze genoten hadden van een mooi stuk rechte weg in België, speciaal voor de racers ,met extra gaten en bulten O0
Via de Hoge Venen,naar Malmedy ,
aansluitend nog een friterie gevonden waar ring/ring geroepen werd...
#364060
Beste hemelvaartgangers,

We zijn inmiddels een week verder en ik geniet nog na van dit geweldige mooie lange weekend.
De ARA familie heeft weer gedaan wat voor ons zo normaal is. Gezelligheid, verdraagzaamheid en behulpzaamheid zijn de ingrediënten die onze club maken tot wat het is. Mooi weer, een geweldig hotel en vriendelijk personeel en mooie routes maken de zaak compleet.
Dank voor al jullie mooie lovende woorden aan mijn adres voor de organisatie. Maar eerlijk gezegd hoef je bij onze club alleen het hotel te regelen en de rest gaat gewoon vanzelf. Mijn dank gaat uit naar jullie allen die het tot een waar feest hebben gemaakt. Speciale dank aan Jos die wederom de mooie routes heeft gemaakt. Inmiddels heb ik de reservering gemaakt voor het volgende jaar bij dit zelfde hotel. Ik wacht nog even op de bevestiging en de prijzen voor 2017. Als dit een feit is zal ik de relevante informatie in de kop van dit topic zetten. Mooi om te zien dat er al 23 inschrijvers zijn. Ook nog dank aan Jan Spannenberg voor de rijopleiding hetgeen zeer is gewaardeerd Ook hem heb ik inmiddels ingeseind voor volgend jaar. Voor nu nog een veel mooie zonnige dagen of vakantie.
#364063
Ook mijn ervaring tijdens hemelvaart was een uiterst prettige. Gezellige club en nu alweer zin in volgend jaar, maar ook in de evenementen die dit jaar nog gaan plaatsvinden.
Over een maandje alweer Rubberbutt, top!

Trouwens, dat waar al veel over werd gespeculeerd en gegrapt, heeft daadwerkelijk plaatsgevonden: Ik heb afscheid genomen van mijn spaarcenten en heb een tuono besteld. Het apparaat komt over een week of twee binnen bij de dealer en zal tijdig klaarstaan voor de RB.

Bij deze wil ik nog graag van de mogelijkheid gebruik maken om Jos te bedanken voor het in gijzeling nemen van mijn spaarrekening op het moment dat hij besloot mij de sleutel van zijn fiets te overhandigen onder de noemer van: "wil je anders eens een proefrit maken?"

De rest is geschiedenis.
Avatar
Door Okkie26
#364075
pipo-de-kloun schreef:Ook mijn ervaring tijdens hemelvaart was een uiterst prettige. Gezellige club en nu alweer zin in volgend jaar, maar ook in de evenementen die dit jaar nog gaan plaatsvinden.
Over een maandje alweer Rubberbutt, top!

Trouwens, dat waar al veel over werd gespeculeerd en gegrapt, heeft daadwerkelijk plaatsgevonden: Ik heb afscheid genomen van mijn spaarcenten en heb een tuono besteld. Het apparaat komt over een week of twee binnen bij de dealer en zal tijdig klaarstaan voor de RB.

Bij deze wil ik nog graag van de mogelijkheid gebruik maken om Jos te bedanken voor het in gijzeling nemen van mijn spaarrekening op het moment dat hij besloot mij de sleutel van zijn fiets te overhandigen onder de noemer van: "wil je anders eens een proefrit maken?"

De rest is geschiedenis.
Nieuw nieuw of nieuw gebruikt?
Avatar
Door Okkie26
#364088
pipo-de-kloun schreef:Ach, als de boetes voor wheelies net zo hoog zijn als het negeren van een inhaalverbod, komt het wel goed. Rijbewijzen genoeg ;)

Nieuw nieuw..
Gefeliciteerd. ik ben jaloers...
Avatar
Door FerBa
#364089
Gefeliciteerd Rian, Zodra je hem hebt wel ff piccies plaatsen in de aankopentopic! ;)
Avatar
Door Tuono04
#364090
pipo-de-kloun schreef:Ook mijn ervaring tijdens hemelvaart was een uiterst prettige. Gezellige club en nu alweer zin in volgend jaar, maar ook in de evenementen die dit jaar nog gaan plaatsvinden.
Over een maandje alweer Rubberbutt, top!

Trouwens, dat waar al veel over werd gespeculeerd en gegrapt, heeft daadwerkelijk plaatsgevonden: Ik heb afscheid genomen van mijn spaarcenten en heb een tuono besteld. Het apparaat komt over een week of twee binnen bij de dealer en zal tijdig klaarstaan voor de RB.

Bij deze wil ik nog graag van de mogelijkheid gebruik maken om Jos te bedanken voor het in gijzeling nemen van mijn spaarrekening op het moment dat hij besloot mij de sleutel van zijn fiets te overhandigen onder de noemer van: "wil je anders eens een proefrit maken?"

De rest is geschiedenis.
Gaaf!!! Leuk om te horen, tot binnenkort :ok:
Door FastJ
#364094
pipo-de-kloun schreef:Ook mijn ervaring tijdens hemelvaart was een uiterst prettige. Gezellige club en nu alweer zin in volgend jaar, maar ook in de evenementen die dit jaar nog gaan plaatsvinden.
Over een maandje alweer Rubberbutt, top!

Trouwens, dat waar al veel over werd gespeculeerd en gegrapt, heeft daadwerkelijk plaatsgevonden: Ik heb afscheid genomen van mijn spaarcenten en heb een tuono besteld. Het apparaat komt over een week of twee binnen bij de dealer en zal tijdig klaarstaan voor de RB.

Bij deze wil ik nog graag van de mogelijkheid gebruik maken om Jos te bedanken voor het in gijzeling nemen van mijn spaarrekening op het moment dat hij besloot mij de sleutel van zijn fiets te overhandigen onder de noemer van: "wil je anders eens een proefrit maken?"

De rest is geschiedenis.
Leuk! Dan krijgen we een nieuwe encounter, tussen jouw V4 (toch wel zo'n 200pk plus variant?) en een Pegaso, inmiddels geupgrade naar een 2005 Strada! :victory:
#364095
FastJ schreef:Leuk! Dan krijgen we een nieuwe encounter, tussen jouw V4 (toch wel zo'n 200pk plus variant?) en een Pegaso, inmiddels geupgrade naar een 2005 Strada! :victory:
Oh nee!! Kun je bij een 2005 dan nog wel je benen langs de tank leggen? :tease:
#364100
FastJ schreef:
pipo-de-kloun schreef:Ook mijn ervaring tijdens hemelvaart was een uiterst prettige. Gezellige club en nu alweer zin in volgend jaar, maar ook in de evenementen die dit jaar nog gaan plaatsvinden.
Over een maandje alweer Rubberbutt, top!

Trouwens, dat waar al veel over werd gespeculeerd en gegrapt, heeft daadwerkelijk plaatsgevonden: Ik heb afscheid genomen van mijn spaarcenten en heb een tuono besteld. Het apparaat komt over een week of twee binnen bij de dealer en zal tijdig klaarstaan voor de RB.

Bij deze wil ik nog graag van de mogelijkheid gebruik maken om Jos te bedanken voor het in gijzeling nemen van mijn spaarrekening op het moment dat hij besloot mij de sleutel van zijn fiets te overhandigen onder de noemer van: "wil je anders eens een proefrit maken?"

De rest is geschiedenis.
Leuk! Dan krijgen we een nieuwe encounter, tussen jouw V4 (toch wel zo'n 200pk plus variant?) en een Pegaso, inmiddels geupgrade naar een 2005 Strada! :victory:
Haha, Just like the good old days. Ik weet nog donders goed hoe je 3 jaar geleden aan het gummen was met de paarse peggie. Ben benieuwd!
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Word ook betalend lid van de ARA!