ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Ik ga mee !!!

Ja, zeker weten!
4
29%
Nee
7
50%
Ja, onder voorbehoud.
3
21%
#241433
[quote="Rossi 46"]
[quote="rsv mille evo"]
[quote="Silke"]
Jullie gaan mijn kant zeker niet op ?  :sorry:
[/quote]

Als de koffie klaar staat natuurlijk wel  ;D
[/quote]
is vast wel te combineren toch?
[/quote]

Koffie of fris staat klaar  :yes: en misschien kunnen jullie Reco zo ver krijgen dat ie mee gaat, hij wil niet rijden omdat ik dat niet mag en dat kan natuurlijk niet  :no:  :friends:
#241623
[quote="black bee"]
[quote="AeroX"]
[quote="Silke"]
Jullie gaan mijn kant zeker niet op ?  :sorry:
[/quote]

Is het straatcircuit daar al weer open ?  :P
[/quote]

:secret: vorige week getest en  :ok: :secret:
[/quote]

Gelukkig maar  :yahoo:
#241672
Ik ga mee onder voorbehoud.......
- Heb bereikbaarheidsdienst 5 t/m 11 juni, kan dus gebeld worden.
- Heb mijn knie verrekt/verdraait en loop slecht, gaat wel al stukken beter dan afgelopen weekend. Buigen gaat haast niet en is erg pijnlijk  :-X
  Het is mijn linkerbeen, dus wel degene die ik nodig heb (schakelen).

Gr
Michaël
#241695
[quote="Rossi 46"]
wat is dat nou  :no: ? als noorderling niet meedoen... komt omdat we geen presentje hebben zeker  :tease:
[/quote]

:crazy:



[quote="mjvanderlaan"]
Ik ga mee onder voorbehoud.......
- Heb bereikbaarheidsdienst 5 t/m 11 juni, kan dus gebeld worden.
- Heb mijn knie verrekt/verdraait en loop slecht, gaat wel al stukken beter dan afgelopen weekend. Buigen gaat haast niet en is erg pijnlijk  :-X
  Het is mijn linkerbeen, dus wel degene die ik nodig heb (schakelen).

Gr
Michaël
[/quote]

Kunnen we jou Mille ook eens bewonderen  :yahoo:

Komt die maat / kennis uit de Stad met die grijze '05 ook ?
Heeft zich hier ook een keer aangemeld op het forum.
#241723
[quote="rsv mille evo"]
[quote="Harrie van Til"]
[quote="ApriliaMan"]
Zoals het nu staat ga ik die dag naar die andere rit van die kroeg daar ergens in Arnhem.
[/quote]

Me too  ::)
[/quote]


:no: :no: :no: :no: :no:......maakt ook niet uit, zijn toch maar k*m's  :gaga:
[/quote]


oeps... :rotfl2:
Door ApriliaMan
#241726
[quote="rsv mille evo"]
[quote="Harrie van Til"]
[quote="ApriliaMan"]
Zoals het nu staat ga ik die dag naar die andere rit van die kroeg daar ergens in Arnhem.
[/quote]

Me too  ::)
[/quote]


:no: :no: :no: :no: :no:......maakt ook niet uit, zijn toch maar k*m's  :gaga:
[/quote]

Ja, ja, ik snap het al. Frustratie alom  :o  want de smaakmakers met de smaakmakende motoren zijn elders die dag ................... :bye:
Door Harrie van Til
#241733
Ahum, voordat we nu verzanden in iets te scherpe verwijten  >:D: ik geloof dat Gerrit de organisator van de rit in Arnhem al had toegezegd dat hij zou komen (op 30 mei jl.) Maar toen werd die rit verzet en zitten we dus met 2 ritten zondag as.  :-\
En ik had er wel moeite mee om jullie rit af te zeggen, maar ik heb nog nauwelijks in de Achterhoek gereden en zo'n motorverzameling in de binnenstad van Arnhem lijkt me wel lachen (zeker met die nieuwe Leo's van me  :worship: :worship: :worship:)

Kortom: ik doe graag een volgende keer mee  :ok:
Door ApriliaMan
#241740
[quote="Harrie van Til"]
Ahum, voordat we nu verzanden in iets te scherpe verwijten  >:D: ik geloof dat Gerrit de organisator van de rit in Arnhem al had toegezegd dat hij zou komen (op 30 mei jl.) Maar toen werd die rit verzet en zitten we dus met 2 ritten zondag as.  :-\
En ik had er wel moeite mee om jullie rit af te zeggen, maar ik heb nog nauwelijks in de Achterhoek gereden en zo'n motorverzameling in de binnenstad van Arnhem lijkt me wel lachen (zeker met die nieuwe Leo's van me  :worship: :worship: :worship:)

Kortom: ik doe graag een volgende keer mee  :ok:
[/quote]

Helemaal mee ééns. Daan is twee jaar geleden bij mij een rondje Friesland wezen doen. Dus nu kom ik zijn kant uit. Vandaar dat ik niet bij deze rit kan zijn. Het is niet anders.
#241877
[quote="AeroX"]
Komt die maat / kennis uit de Stad met die grijze '05 ook ?
Heeft zich hier ook een keer aangemeld op het forum.
[/quote]

Ohh Ronald, ik zal hem eens bellen.
Was ook ook nog vergeten te vermelden dat ik zaterdag m'n verjaardag vier, zal niet te veel drinken  ;D

Word ook betalend lid van de ARA!