ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#234953
[quote="AeroX"]
[quote="dutchphantom"]
mogen er ook andere motoren mee? al shet goed is krijg ik morgen mn appie. en zondag zou ik met een maatje gaan rijden (kwalijkzakie) anders kan ik wel ff kijken of we richting amersfoort kunnen kachellen
[/quote]

't Is een Aprilia RSV Mille / Tuono Meeting....
[/quote]

Dan hebben jullie toch pech, ik kom toch met de Kwaak.  :yahoo: :yahoo: Er staan die ochtend ook auto's op het terrein, dus waarom zou iemand met een ander merk motor niet mogen komen. Betalen de Apriliarijders de koffie soms voor de niet Apriliarijders.
Zal voor mij wel zo zijn daar het vrouwtje altijd betaald als we samen op stap zijn.  :friends: :friends:
#234970
[quote="Sjaakie"]
[quote="AeroX"]
[quote="dutchphantom"]
mogen er ook andere motoren mee? al shet goed is krijg ik morgen mn appie. en zondag zou ik met een maatje gaan rijden (kwalijkzakie) anders kan ik wel ff kijken of we richting amersfoort kunnen kachellen
[/quote]

't Is een Aprilia RSV Mille / Tuono Meeting....
[/quote]

Dan hebben jullie toch pech, ik kom toch met de Kwaak.  :yahoo: :yahoo: Er staan die ochtend ook auto's op het terrein, dus waarom zou iemand met een ander merk motor niet mogen komen. Betalen de Apriliarijders de koffie soms voor de niet Apriliarijders.
Zal voor mij wel zo zijn daar het vrouwtje altijd betaald als we samen op stap zijn.  :friends: :friends:
[/quote]

't Is een openbaar terrein, en openbare weg... kan / wil niemand verbieden te komen  :friends:
Geef alleen aan het Italiaanse 1000cc Twin Meeting is  :P

Waar vindt je een vrouwtje die altijd betaald ?  :tease:
#234975
[quote="AeroX"]
[quote="Sjaakie"]
[quote="AeroX"]
[quote="dutchphantom"]
mogen er ook andere motoren mee? al shet goed is krijg ik morgen mn appie. en zondag zou ik met een maatje gaan rijden (kwalijkzakie) anders kan ik wel ff kijken of we richting amersfoort kunnen kachellen
[/quote]

't Is een Aprilia RSV Mille / Tuono Meeting....
[/quote]

Dan hebben jullie toch pech, ik kom toch met de Kwaak.  :yahoo: :yahoo: Er staan die ochtend ook auto's op het terrein, dus waarom zou iemand met een ander merk motor niet mogen komen. Betalen de Apriliarijders de koffie soms voor de niet Apriliarijders.
Zal voor mij wel zo zijn daar het vrouwtje altijd betaald als we samen op stap zijn.  :friends: :friends:
[/quote]

't Is een openbaar terrein, en openbare weg... kan / wil niemand verbieden te komen  :friends:
Geef alleen aan het Italiaanse 1000cc Twin Meeting is  :P

Waar vindt je een vrouwtje die altijd betaald ?  :tease:
[/quote]

Heb ik ooit in Utrecht gevonden. Liep daar ergens en ben er nooit vanaf gekomen.
#234982
[quote="Sjaakie"]
[quote="AeroX"]
[quote="Sjaakie"]
[quote="AeroX"]
[quote="dutchphantom"]
mogen er ook andere motoren mee? al shet goed is krijg ik morgen mn appie. en zondag zou ik met een maatje gaan rijden (kwalijkzakie) anders kan ik wel ff kijken of we richting amersfoort kunnen kachellen
[/quote]

't Is een Aprilia RSV Mille / Tuono Meeting....
[/quote]

Dan hebben jullie toch pech, ik kom toch met de Kwaak.  :yahoo: :yahoo: Er staan die ochtend ook auto's op het terrein, dus waarom zou iemand met een ander merk motor niet mogen komen. Betalen de Apriliarijders de koffie soms voor de niet Apriliarijders.
Zal voor mij wel zo zijn daar het vrouwtje altijd betaald als we samen op stap zijn.  :friends: :friends:
[/quote]

't Is een openbaar terrein, en openbare weg... kan / wil niemand verbieden te komen  :friends:
Geef alleen aan het Italiaanse 1000cc Twin Meeting is  :P

Waar vindt je een vrouwtje die altijd betaald ?  :tease:
[/quote]

Heb ik ooit in Utrecht gevonden. Liep daar ergens en ben er nooit vanaf gekomen.
[/quote]

:rotfl2:
Door Redhead88
#235033
[quote="Cyclonus"]
Enig idee hoeveel van die Italiaanse twins er nou komen, excl. de dubbelingen tussen ARA en MF ???
[/quote]

Als ik moet gokken zeg ik 35  ;D

Leuk je ook hier te treffen Martijn, de experts zitten hier! (me not included, ik ben er voor de gezelligheid)  :ok:
#235097
Aerox, ik zag dat je mijn naam nog niet had doorgestreept. Nou heb ik zelf ook weer een klein beetje hoop. Mocht het sleutelen morgen goed gaan ben ik er alsnog bij. Vanuit Harderwijk dat wel. Ik laat het morgen nacht weten  :crazy:(Moet ook nog werken morgen)
#235113
[quote="Sniep"]
Aerox, ik zag dat je mijn naam nog niet had doorgestreept. Nou heb ik zelf ook weer een klein beetje hoop. Mocht het sleutelen morgen goed gaan ben ik er alsnog bij. Vanuit Harderwijk dat wel. Ik laat het morgen nacht weten  :crazy:(Moet ook nog werken morgen)
[/quote]


Is goed nieuws!! :yahoo:
Hoop het voor je :ok:
#235134
Is er al een definitieve "optochtsroute" voor zondag ;D?

Ging iemand nog bezig met dingen voor de namen voor op de kuipruiten?

Ik heb mijn nickname er verder al op, daar niet van  :friends: Maar misschien dat anderen er nog belang bij hadden? :friends:

Afbeelding Afbeelding
#235137
[quote="2 Fast 2 See"]
Is er al een definitieve "optochtsroute" voor zondag ;D?

Ging iemand nog bezig met dingen voor de namen voor op de kuipruiten?

Ik heb mijn nickname er verder al op, daar niet van  :friends: Maar misschien dat anderen er nog belang bij hadden? :friends:

Afbeelding Afbeelding

[/quote]

Jorrit heeft stickers gemaakt  :ok:
Dus gaat helemaal goed komen..
#235142
Jullie hebben er zin in of niet  :rotfl2:



[quote="Redhead88"]
[quote="Cyclonus"]
Enig idee hoeveel van die Italiaanse twins er nou komen, excl. de dubbelingen tussen ARA en MF ???
[/quote]

Als ik moet gokken zeg ik 35  ;D

Leuk je ook hier te treffen Martijn, de experts zitten hier! (me not included, ik ben er voor de gezelligheid)  :ok:
[/quote]

Beetje positiever, het wordt ook mooi weer  8)
Hoop op rond de 50 Italian Twins  :man_in_love:



[quote="FerBa"]
Ben van de partij! :yes: De bike is klaar.
Dus OVB-tje kan weg.
[/quote]

Mooi zo  :yahoo:



[quote="GERBEN"]
Ik ga er ook bij zijn :yahoo:
[/quote]

Met die mooie witte :kwijl:



[quote="Big Chris"]
[quote="enno"]
Enno uit sneek komt ook;zijn er nog die uit friesland rijden zondag?  :)
[/quote]

Er komt vast wel een groep uit het noorden. Onze evenementencommissaris komt uit Friesland en volgens mij komt de ts ook ergens uit het noorden.
[/quote]

Groningen  :bye:

Gaan een paar Friezen heen, we verzamelen bij Shell Tankstation Haerst voor Zwolle - A28  ->  09:30u



[quote="Sniep"]
Aerox, ik zag dat je mijn naam nog niet had doorgestreept. Nou heb ik zelf ook weer een klein beetje hoop. Mocht het sleutelen morgen goed gaan ben ik er alsnog bij. Vanuit Harderwijk dat wel. Ik laat het morgen nacht weten  :crazy:(Moet ook nog werken morgen)
[/quote]

Dat gaat goed komen, positief blijven  :ok:



[quote="ElTuono"]
[quote="spikehome"]
Zag dat het Zondag 16 graden gaat worden en 0mm neerslag de kans erop is 10% :ok:

Het gaat dus een hele mooie dag worden  ;D
[/quote]

:kwijl: :kwijl: :kwijl:

Zijn er al GPS routes ??
[/quote]

Geen idee..
Komt vast wel goed!!



[quote="Mille_Moret"]
[quote="2 Fast 2 See"]
Is er al een definitieve "optochtsroute" voor zondag ;D?

Ging iemand nog bezig met dingen voor de namen voor op de kuipruiten?

Ik heb mijn nickname er verder al op, daar niet van  :friends: Maar misschien dat anderen er nog belang bij hadden? :friends:


[/quote]

Jorrit heeft stickers gemaakt  :ok:
Dus gaat helemaal goed komen..
[/quote]

Klopt, en ook nog extra blanco plakkers  :ok: :ok:
#235176
@ Enno je hebt een PM  :friends:
    Ik kom uit Makkum en rij toch langs Sneek, dus kunnen we mooi samen oprijden als je dat leuk vind  :friends:
    Laat maar even via PM weten (incl. GSM nummer) dan spreken we verder details nog even af :yes:
Laatst gewijzigd door rolf op 16 apr 2010, 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.
#235189
Trouwens... ik heb er zin innnn  :yahoo:
Morgen alvast even tanken en nog een flesje Forté Moto Power I door de tank gooien en misschien
de motor nog even poetsen en voorin in de garage klaarzetten ;D

Als ik het goed heb sluit ik samen met Eltjo en nog een paar mannen bij Hardewijk aan bij de groep die vanuit de
richting van Zwolle komt (De Aerox groep  ;D:friends:
Iets van 09.45 komen jullie daar langs toch ???
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 19

Word ook betalend lid van de ARA!