ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#222009
Ik rij de 22e rond 16.30 uur in Landgraaf weg.
Heb de achterbank nog leeg , zijn er mensen die ik onderweg nog ergens kan oppikken.
In de kofferbak is ook nog plek.

Groetsels   Jos

[Edit: even de titel aangepast Jos, wordt het even iets duidelijker voor iedereen  :friends:]
Laatst gewijzigd door rolf op 16 jan 2010, 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Sjaakie
#222015
De kofferbak moet je leeg houden voor al die vlaaien die uit Limboland mee moeten. Even kortsluiten met Frank, die zou vlaai meenemen
Laatst gewijzigd door Sjaakie op 16 jan 2010, 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
#222020
Zijn er nog mensen die op de route van Friesland naar Mijdrecht liggen die willen carpoolen  ???  :secret:
Laatst gewijzigd door rolf op 16 jan 2010, 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Heuveltje
#222063
[quote="Sjaakie"]
De kofferbak moet je leeg houden voor al die vlaaien die uit Limboland mee moeten. Even kortsluiten met Frank, die zou vlaai meenemen
[/quote]

??? :-*
#222093
[quote="Mille Merckel"]
als die Bolle er niet bij is, valt er niets te vreten zeker................zoals vorig jaar :P

ik weet nog niet wat ik doe.
[/quote]

Kun je bij je broer blijven slapen in Hilversum, zie je hem ook nog eens. Of is er een familievete
#222340
:ok: Gezellig Eltjo  ;D Vind het wel gewaagd dat je dat aandurft met een Fries  :wobblesign: :rotfl2:
Laatst gewijzigd door rolf op 19 jan 2010, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
#222421
[quote="2 Fast 2 See"]
:ok: Gezellig Eltjo  ;D Vind het wel gewaagd dat je dat aandurft met een Fries  :wobblesign: :rotfl2:
[/quote]

En dan te bedenken dat ik oorspronkelijk uit Groningen kom  >:D
Ik heb een 308SW dus die kan behoorlijk vol spullen :ok:

Word ook betalend lid van de ARA!