ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#222795
Nou ik heb mijn bus volgegooid,  wel ontdekt dat de SP uitlaat aan onderzijde beschadigd is maar volgens mij wel met originele beugel

verder  van alles carbon spul mille 01-03
-cockpit deck
-deflectors
-zijpanelen
-hugger
-fender
etc
eigenlijk heb ik alles wel voor een mille 01-03............. ::)
daarom heb ik niet alles bij me
had geen tijd meer om achterbrug uit te bouwen........ :'(
#222819
[quote="robz"]
Nou ik heb mijn bus volgegooid,  wel ontdekt dat de SP uitlaat aan onderzijde beschadigd is maar volgens mij wel met originele beugel

verder  van alles carbon spul mille 01-03
-cockpit deck
-deflectors
-zijpanelen
-hugger
-fender
etc
eigenlijk heb ik alles wel voor een mille 01-03............. ::)
daarom heb ik niet alles bij me
had geen tijd meer om achterbrug uit te bouwen........ :'(
[/quote]en 1 bremboklauw armer en ik rijker :kwijl: :ok:
en gelijk nog wat rempatjes gescoord :yes:
roké bedankt voor de gastvrijheid en de rest ook natuurlijk :friends:
:bye:
#222823
De opkomst was iid super. Organisatie en Roke bedankt  :friends:

Ik heb me ff 2 uurtjes goed vermaakt met praten, onderhandelen en oplichten  >:D >:D >:D >:D >:D

Ik was er rond 7 uur en toen meteen met Rob in onderhandeling gegaan. Ik kocht meteen de stopgrips en bij de betaling kreeg ik 2 helftjes van een briefje van 5 euro als wisselgeld terug. Ik gaf namelijk oa een tientje en hij zei:"Hier heb je een tientje terug". Ik lach niet vaak om dit soort stomme grapjes en vooral niet van Rob, maar ik kom het niet laten  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:

Maar plakband had deze duitser dan weer niet  :rtfm: :rtfm: :rtfm: :rtfm:

Hierna bij de limb terecht gekomen. Ik had mezelf speciaal als sloeber gekleed met als doel alles gratis te krijgen, maar ik moest gvd betalen.  >:( Uiteindelijk kreeg ik van Emille zijn spulletjes gratis mee  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:

Dit heb ik in totaal aangeschaft en in totaal geruild tegen 45 euro. Geen slechte ruilbeurs voor mij. Ik heb bij thuiskomst alles meteen even goed schoongemaakt en gepolijst waar nodig.  :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl:

Afbeelding

Deze was wat dof, maar nu kenne je je haar hierin kamme   O0

Afbeelding

Tot de volgende meeting  :friends:
#222825
[quote="jandetimmerman"]
Roke' is top, dat blijkt maar weer, de gastvrijheid was weer als vanouds  :worship: :worship: :worship: ARA was goed vertegenwoordigd, veel bekende gezichten en goede sfeer  ;) ;) ;)  organisatie bedankt  :ok: :ok: :ok:
[/quote] :stupid:

handel was goed
lekker veel volk
goede sfeer
maar wie koopt nu die heeeeele mooie race overall??? ::) ;D

ROKE mannen bedankt!
#222837
zo,ik ben (weer) thuis ;),haha
De organisatie moet toch ff blijven tot de laatste weggaat en toen nog het ritje naar het hoge noorden :p

Iedereen bedankt voor de zeer mooie opkomst! Er zijn z'n 40 personen geweest maarliefst! En er ware vele spullen en hier en daar heeft dan ook zeker handel plaatsgevonden.

Roke nogmaals bedankt voor de service!

Jelmer
#222842
Alleen wat losse meuk weggegeven en ook mijn overall is niet verkocht  ^-^
Wel leuk om een aantal bekenden weer te spreken en ook kennis te maken met een aantal forum-gangers.
Wat een rommel kunnen sommige mensen verzamelen zeg  :o  ;D
Bedankt voor de organisatie  :ok:
#222844
[quote="emille"]
mijn overall is niet verkocht  ^-^
[/quote]

Rob en Rolf kunnen daar in meepraten  :rotfl2: Helaas zijn mijn foto's die ik met de GSM genomen heb niet helemaal denderend
gelukt door de verlichting.

Zouden de mensen die foto's hebben gemaakt, deze naar mij willen mailen in een beetje groot formaat naar
jheminem@hotmail.com i.v.m. clubbladfoto's  :friends:
Laatst gewijzigd door rolf op 23 jan 2010, 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
#222889
Organisatie (Jellie), Roké en de leverancier van de lekkere vlaaipunt bedankt. Echter niet die sukkel op de snelweg die naar links kwam op de snelweg. Maandag maar naar de spuiter om te taxeren wat de schade is.
#222912
[quote="Sjaakie"]
Organisatie (Jellie), Roké en de leverancier van de lekkere vlaaipunt bedankt. Echter niet die sukkel op de snelweg die naar links kwam op de snelweg. Maandag maar naar de spuiter om te taxeren wat de schade is.
[/quote]Je hoort ook niet over de vluchtstrook in te halen  :no: :no: :no:  :crazy: :crazy: :crazy:
Laatst gewijzigd door jandetimmerman op 23 jan 2010, 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.
#222915
[quote="ElTuono"]
Is prima Jelmer  :ok:
Ik maak wel even een mooi stukje voor het clubblad :victory:
[/quote]

Toppie  :ok:
#222916
Was een gezellig avondje mensen. :ok:
Ook nog een oude bekende uit mijn opleidingstijd tegengekomen. De wereld is weer klein. :laugh:

Organisatie, Roké Toppie! :ok:

Ferry
#222929
Robz had de olieboy weer meegenomen en nu gaat Roké testen doen met zijn olie in de brommert van Robz of die olie echt beter is dan de BelRay 5w60 full-synthetisch. Ik ben benieuwd naar de resultaten!  :yes:
#222932
[quote="ElTuono"]
Was gezellig druk gisteren bij Roke
Nog een mooi ruitje kunnen scoren voor mijn Tuono (bedankt Gert-Jan Tuono)

Compliment voor de organisatie (Jelmer) en Roke  :ok: :ok: :ok:

[/quote]
Graag gedaan ElTuono  :ok: :ok: Heb de opbrengst  vandaag alweer gebruikt als aanbetaling op een kleine momentsleutel  :worship:

Ik zal straks even spullen naar je hotmail sturen n.a.v. je PM  :victory: :victory:

Organisatie Jelmer en Roké bedankt voor het geslaagde evenement  :worship: :worship:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Word ook betalend lid van de ARA!