ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#220580
[quote="jandetimmerman"]
[quote="black bee"]
neem aan dat je bram en leon en sjaakie en jan bedoelt  ;D

want ik ben nog jong  ::) ::) ::)
[/quote]En lelijk opgedroogt  :bad: :bad: :bad:  :crazy: :crazy: :crazy:
[/quote]

Afbeelding


Begint al aardig op zen hond te lijken


Afbeelding


En die is me toch lelijk
#220592
[quote="black bee"]
kijk mel en zo lok je ze dus uit de tent  :tease: :tease: :tease:



heb je met van die oude mannen , zo voorspelbaar  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :yes: :yes: :yes:
[/quote]

Afbeelding
#220639
Alles voor het clubkarten is geregeld en definitief doorgegeven :yahoo: Let The Games BEGINNN  :yahoo:
#220785
[quote="DNNZ"]
[quote="2 Fast 2 See"]
Alles voor het clubkarten is geregeld en definitief doorgegeven :yahoo: Let The Games BEGINNN  :yahoo:
[/quote]

:yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Benieuwd wie er dit jaar gaat winnen ghehe 8) :crazy: :angel:
[/quote]


ik doe wel FF een stoppie als je achter me zit... :angel:
goed voor je nederigheid........... ;D
#220799
[quote="B-Art"]
Gaan er nog mensen langs de A1 die kant op, kunnen we mss carpoolen  :)
[/quote]

je hebt een PB van mijn. ik ga ook over de A 1 en heb gezien in je profiel als je uit borculo komt dus uit ze zelfde buurt.

lennart
#220810
[quote="rolf"]
wij komen ook, dus doe aub gezellig  ;D ;D ;D
[/quote]

:ok: Gezellig  :yahoo:

Er zullen dan in totaal wel iets van 50 personen aanwezig zijn  :yahoo:
#220824
[quote="rolf"]
wij komen ook, dus doe aub gezellig  ;D ;D ;D
[/quote]

Waarom  ??? ??? ???
#220842
Zoals het nu staat gaat het evenement gewoon door! We zijn vandaag nog woensdag, dus nog 1 1/2 dag de tijd.
Voor vrijdag staat af en toe zon gepland en het gaat licht vriezen en op sommige plaatsen
lichte sneeuwval, niet extreem. Vrijdag op zaterdag gaat het nog minder vriezen en blijft het volgens de voorspelling ook
bij lichte sneeuwval.

Als men meer tijd heeft, is het wel aan te raden om even wat eerder weg te gaan en wat meer tijd voor de rit te nemen.

Hou wel voor de zekerheid het forum in de gaten.
Laatst gewijzigd door rolf op 6 jan 2010, 23:58, 1 keer totaal gewijzigd.
#220846
Er staan nu mega files door de plotselinge sneeuwval. Ik verwacht dat dat morgen veel minder zal zijn. Sowieso is het op vrijdag minder druk op de wegen  :yes: En als iedereen nou ook gewoon netjes op tijd vertrekt is er volgens mij niets aan de hand  :ok:
#220849
We wachten het af en net wat Rossifumi ook zegt, vandaag en vannacht zou de "ergste" dag worden.

Zoals in mijn vorige post genoemd zijn de weersvoorspellingen voor vrijdag en zaterdag beter dan voor vandaag/vannacht.

Natuurlijk is het een punt om in de gaten te houden en wordt er zeker rekening mee gehouden.
Zelf moet ik ook helemaal uit Friesland komen en doe dit echt niet als het helemaal niet mogelijk of niet vertrouwd is.

Nogmaals, hou het forumtopic en je e-mail gewoon even goed in de gaten vrijdag en vertrek indien mogelijk gewoon eerder om
eventuele files te ontwijken en het langzamer moeten rijden te compenseren  :friends:
Laatst gewijzigd door rolf op 6 jan 2010, 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.
#220856
[quote="zeeslot"]
Komt voorlopig geen of nauwelijks sneeuw, hoorde ik net op het nieuws.

We kunnen volgens mij gewoon met Mach 6 naar Huizen knallen  ;D ;D
[/quote]

Op RTL Nieuws werd net gemeld dat morgenochtend alle grote wegen morgenochtend weer begaanbaar zijn  :yes:
Een uitzondering hierop zou alleen de A9 kunnen zijn, omdat daar nu nog mensen rijden en daardoor strooi auto's niet
hun werk kunnen doen. Ook werd gemeld dat morgenochtend weinig sneeuw komt.

Vandaag was deels onverwachts waardoor het strooien ook meteen weer gedaan moest worden, de kans is groot dat
men morgen als voorbereiding al gaat strooien.

In RTL Weer werd net gemeld dat morgen en vrijdag aardige dagen beloven te worden met hier en daar wat zon  :yes:

Hierbij uw laatste bericht voor deze woensdag :friends:  ;)
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 23

Word ook betalend lid van de ARA!