ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#207503
Wie gaan er allemaal een kijkje nemen op het "Spektakelweekend" van Hans van Wijk in Zoetermeer? Er schijn genoeg te doen te zijn dus leuk is het (denk ik) sowieso wel  :yes:

Zaterdag wordt het slecht weer dus volgens mij komt er dan geen hond. Zondag zal het daarom weleens extra druk kunnen worden  :friends:

Ik ben er op zondag vanaf een uurtje of 12 ofzo met de Mille samen met Patrickg op z'n Triple ( :bad:). Het zou leuk zijn als er nog meer met een Aprilia's een kijkje zouden nemen!  :ok:
Laatst gewijzigd door Rossifumi op 3 okt 2009, 07:03, 1 keer totaal gewijzigd.
#207512
ik net tegen mn pa: pa van het weekend is er in zoetermeer iets te doen met motor shit enzo
pa: ja das bij hans van wijk flinke kortingen enzo maar dat wist ik al maar daar heb jij als aprilia rijder niks te zoeken had je maar een yamaha moeten kopen

>:(

in iedergeval mn pa die wist er al van haha

als het weer een beetje mee zit kom ik wel ff langs gereden stuur ik wel een mmsje naar mn pa :)
#207692
Ik ben vandaag best lang geweest met Rossifumi en Olivier. Leukste was eigenlijk het kijken naar die dyno's, maar wel jammer dat er zoveel viercilinders op gingen >:D
Er stond nog wel een rode oerTuono in de rij voor de Dyno, maar die hebben we helaas net niet meegemaakt. Iemand van hier toevallig?
Laatst gewijzigd door Patrickg op 4 okt 2009, 18:33, 1 keer totaal gewijzigd.
#207738
[quote="Patrickg"]
Ik ben vandaag best lang geweest met Rossifumi en Olivier. Leukste was eigenlijk het kijken naar die dyno's, maar wel jammer dat er zoveel viercilinders op gingen >:D
Er stond nog wel een rode oerTuono in de rij voor de Dyno, maar die hebben we helaas net niet meegemaakt. Iemand van hier toevallig?
[/quote]

Hoe laat zijn jullie weggegaan? Ik ben na de MotoGP ff wezen kijken(na 15:00 uur).
Ik heb een nieuw type Tuono (wit/fluo rood)  met Arrow dempers op de dyno gezien. Geluidjeeeeeee :kwijl: :kwijl: :kwijl:
Hele verademing tussen alle viercilinders.
Heb trouwens ook nog een KTM RC8R op de bank gezien. Geluid valt een beetje tegen met een standaard demper. ;D
Doordat ie geen goede grip had op de rol moest een collega ff op de achterkant hangen. Waren er trouwens wel meer waarbij dat moest gebeuren. :-\
#207749
[quote="FerBa"]
Doordat ie geen goede grip had op de rol moest een collega ff op de achterkant hangen. Waren er trouwens wel meer waarbij dat moest gebeuren. :-\
[/quote]

Ja dat hadden een hoop bikes bij ons ook al. Je zou toch verwachten dat er genoeg rubber op die rol zit  :-\ Nou ja, het zag er wel komisch uit :)

En allemachtig wat een hoop 4-cilinders zeg! Ik snap daar echt niets van  :no: Je zag wel iedereen met een dikke smile staan toen er eindelijk een Soes TLS op de bank ging. Wat geluid betreft wel terecht  ;D
#207809
[quote="Patrickg"]
Ik ben vandaag best lang geweest met Rossifumi en Olivier. Leukste was eigenlijk het kijken naar die dyno's, maar wel jammer dat er zoveel viercilinders op gingen >:D
Er stond nog wel een rode oerTuono in de rij voor de Dyno, maar die hebben we helaas net niet meegemaakt. Iemand van hier toevallig?
[/quote]

Jaja  de GR66 (met zijn bagster hoesje)

Resultaat > iets te rijk in het middengebied
of te wel zonde van de brandstof  

verder 126 pk aan de rol (was 1 jr geleden 130) en 106 nm (was110nm)
Het verlies zit net tussen de 7 en 8000 rpm. Hier is ie ook een beetje zoekerig.
Eens kijken of dit met de co afstelling verholpenkan worden

Ik ben tegen 3 uur weggegaan
Laatst gewijzigd door Tuono GR66 op 5 okt 2009, 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
#208056
[quote="Tuono GR66"]
[quote="Patrickg"]
Ik ben vandaag best lang geweest met Rossifumi en Olivier. Leukste was eigenlijk het kijken naar die dyno's, maar wel jammer dat er zoveel viercilinders op gingen >:D
Er stond nog wel een rode oerTuono in de rij voor de Dyno, maar die hebben we helaas net niet meegemaakt. Iemand van hier toevallig?
[/quote]

Jaja  de GR66 (met zijn bagster hoesje)

Resultaat > iets te rijk in het middengebied
of te wel zonde van de brandstof  

verder 126 pk aan de rol (was 1 jr geleden 130) en 106 nm (was110nm)
Het verlies zit net tussen de 7 en 8000 rpm. Hier is ie ook een beetje zoekerig.
Eens kijken of dit met de co afstelling verholpenkan worden

Ik ben tegen 3 uur weggegaan


[/quote]

Heb je zo'n "driehoekige" Laser uitlaat? Dan heb ik je inderdaad in de rij zien staan  :yes: Ook hoorde ik je de Tuono in de rij nog even starten en toen viel me op dat jouw Tuono véél onregelmatiger liep dan mijn Mille. Ik denk dat een goede afstel-sessie je bike zeker goed zal doen  :yes:

Word ook betalend lid van de ARA!