ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#207445
ROUTE AANGEPAST IVM WEGAFSLUITING EN INRIJVERBOD MOTOREN OP DE DIJK


Bij deze nodig ik iedereen van harte uit voor het jaarlijkse Vallende Bladeren rit. Bedoeld als seizoen afsluiter.

De datum is Zondag 18 October 2009. Dat is (bij ons) het eerste weekend van de Herfstvacantie.

Start bij "Afrit de meern" (dat is bij het van der Valk hotel). Lunch in Wijk bij Duurstede. Afsluitend bakkie in Haarzuilens. Onderweg wat slingerweggetjes, dijkjes, bosweggetjes en een enkel plaatsje.

Aankomst tot ca. 10 uur. Vertrek tussen 10 en 11. Route is RSV vriendelijk.  :friends:

Laat even een berichtje achter als je mee gaat!

Lijst met deelnemers:

Gerrit
Chris
Gerard, moet nog regelen dat hij weer kan.
Rossifumi
Henk
Ronaldo
Rob
Anne
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Gerrit op 14 okt 2009, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ApriliaMan
#207446
[quote="Gerrit"]
Wordt dan wel rondje omgeving Utrecht.
[/quote]

Mietje ................ ;)
Avatar
Door Heuveltje
#207625
[quote="Gerrit"]
Heb ik het gemist of is het jaarlijkse vallende bladeren ritje van de agenda af?

Als er niets is wil ik wel eens kijken wat ik nog kan doen.

Laat ff weten of je daar zin in hebt. Wordt dan wel rondje omgeving Utrecht.
[/quote]

Goed bezig Gerrit :ok:
Avatar
Door Sjaakie
#207904
[quote="G Factory"]


:stupid:

Zeg maar waar en wanneer
[/quote]

Kom maar op met die datum en de weersvoorspelling  :yahoo: :yahoo:
Avatar
Door Gerrit
#207969
Top, ik ga aan de gang. Wordt een RSV vriendelijke route. Voor de datum kijk ik zo even in de kalender.
Door dick
#208137
RSV-vriendelijk wil toch niet zeggen dat het 6.5-onvriendelijk is?  anders zou ik graag mee gaan!

dick
Avatar
Door Gerrit
#208139
Dick je bent van harte welkom. 6.5 rijders kunnen op alle wegen uit de voeten. Dat komt dus wel goed.
Door dick
#208234
gisteren me aangemeld, maar vandaag 'n oproep gekregen van het ziekenhuis.  er stond 17 okt., dus ik denk .... zaterdag?  gebeld en bevestigd gekregen dat ik inderdaad zaterdag 17 okt. mag verschijnen voor 'n (kijk)operatie aan mijn rechterknie vanwege beschadiging/barst in de meniscus.  ik denk dat het komt omdat ik rechts vaker een kneedown maak met de 6.5 dan links.  orthopeed kon het niet bevestigen.  resultaat: de 18e zit de vallende-bladeren-rit er voor mij niet in.  wens deelnemers alvast mooi motorweer.

wellicht tot de technische avond
vr.gr.    dick
Avatar
Door Sjaakie
#208452
Is er al een route en startplaats bekend Gerrit
Avatar
Door Gerrit
#208542
[quote="Sjaakie"]
Is er al een route en startplaats bekend Gerrit
[/quote]

Jawel, morgen maak ik het af en dan plaats ik het op het forum. Vertrek Afrit De Meern. Verzamelen om 10 uur.
Avatar
Door motorbeer
#208552
RSV vriendelijk ?????????
Ga het toch proberen met de Capo. Kan ik gelijk mijn geservicde vering proberen.

Anne

@ Gerrit
Nu wel plakkerig
Avatar
Door robz
#208573
[quote="Gerrit"]
Top, ik ga aan de gang. Wordt een RSV vriendelijke route. Voor de datum kijk ik zo even in de kalender.
[/quote]

goede actie gerrit!
denk dat ik er maar met m'n pegaso achteraan slof.... 8)
Avatar
Door Gerrit
#208622
Eh, ben vanavond in de weer geweest om de verstopte hemelwater afvoer weer open te krijgen. Is gelukt, geen lekkage binnen. De route moet maar even tot morgen wachten. Groeten, Gerrit
Avatar
Door motorbeer
#208666
[quote="Gerrit"]
Eh, ben vanavond in de weer geweest om de verstopte hemelwater afvoer weer open te krijgen. Is gelukt, geen lekkage binnen. De route moet maar even tot morgen wachten. Groeten, Gerrit
[/quote]

Verstopt door vallende bladeren zeker.

Anne
Avatar
Door G Factory
#208674
Op 18 oktober kan ik helaas niet. :'(
Avatar
Door Gerrit
#208686
[quote="motorbeer"]
[quote="Gerrit"]
Eh, ben vanavond in de weer geweest om de verstopte hemelwater afvoer weer open te krijgen. Is gelukt, geen lekkage binnen. De route moet maar even tot morgen wachten. Groeten, Gerrit
[/quote]

Ja!! Inderdaad!!

Verstopt door vallende bladeren zeker.

Anne
[/quote]

Word ook betalend lid van de ARA!