ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door arjan1972
#205179
voor de liefhebbers en aagezien ik er met een snackkraam sta zou ik zeggen kom allen eten
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#205279
Hallo allemaal,

aagezien ik er met een snackkraam sta zou ik zeggen kom allen eten
ah 10% korting op vertoon van je club pas  :friends:,

grtjes arius
Door arjan1972
#205390
[quote="AeroX"]
Ze voorspellen mooi weer dit weekend, denk dat ik nog wel even langskom  :ok: waar sta je met de kar ?
[/quote]hoi jeroen
ik zou niet weten waar ik met de kar moet staan,dat zullen ze mij zondagmorgen wel vertellen,trouwens ik heb een kar gehuurd dat je je blauw zoekt naar die van mij oja heb ook een koelaanhanger erbij gehuurd dus geef garantie voor de hele dag koud bier
Door ApriliaMan
#205400
arius schreef: Hallo allemaal,

aagezien ik er met een snackkraam sta zou ik zeggen kom allen eten
ah 10% korting op vertoon van je club pas  :friends:,

grtjes arius
Bij vertoon van je club pas krijgt je bij aanschaf van een 20 cm lange frikandel 2 cm extra .........  :crazy:
#205406
[quote="arjan1972"]
[quote="AeroX"]
Ze voorspellen mooi weer dit weekend, denk dat ik nog wel even langskom  :ok: waar sta je met de kar ?
[/quote]hoi jeroen
ik zou niet weten waar ik met de kar moet staan,dat zullen ze mij zondagmorgen wel vertellen,trouwens ik heb een kar gehuurd dat je je blauw zoekt naar die van mij oja heb ook een koelaanhanger erbij gehuurd dus geef garantie voor de hele dag koud bier
[/quote]

Dat je een kar hebt gehuurd dat wist ik al  :P
Stuur me je mobiele nummer even via een bericht, dan kan ik je zondag wel even bellen als ik langsga  :ok:
#205874
[quote="rsv mille evo"]
We zijn al geweest  :crazy:, paddock is wel slecht bereikbaar,dus uiteindelijk niet bij de patatkar geweest  :no:, mogen ze de volgende keer wel anders doen, was wel weer lekker dat geluid van het oude race spul  :worship:
[/quote] :yes:
ben ook net terug. heerlijk geluid!! patatje niet kunnen vinden.
#205908
Beter kijken jongens  :P
We hadden de motoren eerst bij de brandweerkazerne neergezet, daarna hebben we ze maar wat dichterbij gezet  :ok:
Toen in de pauze langs 't circuit gelopen naar het rennerskwartier, en daar stond Arjan  :bye:

15:45u richting Termunten geweest voor een visje  :crazy: en bij Fivelingo nog even wat rondjes gedraaid  :yahoo:
#205913
[quote="rsv mille evo"]
Wij hadden niet zoveel zin om met de kleine kids over te steken naar het rennerskwartier om vervolgens daar te moeten wachten tot je weer eens terug kon, volgende keer maar weer, nog leuk gekneedowned bij fivelingo?
[/quote]

Wij zijn in de pauze gauw overgestoken en weer teruggegaan voordat het weer begon  :ok:
KD's doen we niet aan  :no:    :sorry:
Door awakening
#205936
Vond het al met al een beetje tegen vallen, slecht bereikbaar en heen en weer gestuurd door de mensen in gele hesjes.
Veel db per km/u  :gaga:  ;D
De foto's voor Arjan dus nog steeds niet kunnen afgeven.....

@Arjan, ik zal ze maandag nog een keer proberen te versturen met de post (nu maar eens een cd'tje)
Door arjan1972
#206310
ja ik had mij er als ik eerlijk ook meer van voor gesteld en inderdaad de bereikbaarheid was ronduit slecht,de rest trouwens helaas ook maar ja dat is ondernemen,was trouwens ook de 1e x dat ze het organiseerden en zelf ook wel in de gaten hadden dat het volgend jaar wel iets anders opgezet moest worden
dus eindconclusie de rsv 4 moet nog maar even een jaar op mij wachten
#206333
:rotfl2: :rotfl2:

Jammer dat 't een beetje tegenviel!!
Waren genoeg mensen die ik hoorde vragen waar jij met de kar stond!

Volgens mij zijn er zondag in Kolham weer races  :)
#206371
[quote="AeroX"]
:rotfl2: :rotfl2:

Jammer dat 't een beetje tegenviel!!
Waren genoeg mensen die ik hoorde vragen waar jij met de kar stond!

Volgens mij zijn er zondag in Kolham weer races  :)
[/quote]
Dezelfde races?
#206458
[quote="Rossi 46"]
[quote="AeroX"]
:rotfl2: :rotfl2:

Jammer dat 't een beetje tegenviel!!
Waren genoeg mensen die ik hoorde vragen waar jij met de kar stond!

Volgens mij zijn er zondag in Kolham weer races  :)
[/quote]
Dezelfde races?
[/quote]

Andere uitslagen  :rotfl2:
ja zelfde
Door arjan1972
#206493
[quote="awakening"]
Vond het al met al een beetje tegen vallen, slecht bereikbaar en heen en weer gestuurd door de mensen in gele hesjes.
Veel db per km/u  :gaga:  ;D
De foto's voor Arjan dus nog steeds niet kunnen afgeven.....

@Arjan, ik zal ze maandag nog een keer proberen te versturen met de post (nu maar eens een cd'tje)
[/quote]
gino

de cd is vandaag gekomen en wil je dus hierbij hartelijk bedanken voor de moeite en kosten die je gemaakt heb,als ik een x terug wat kan dan doe ik het graag

gr arjan

Word ook betalend lid van de ARA!