ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#206560
[quote="Blijhoofd"]
[quote="motorgirl"]
Vanaf een uur of 10 zullen we een rondje gaan rijden. Mijn mannetje en ik (zei de gek) zullen om beurten met de groep rondjes rijden.

[/quote]

Mooi! maak me gek! ben zeer benieuwd. Tot zaterdag!
by the way: tot hoelaat is het feestje?
[/quote]

Je mag uitgaan van een uur of 5 's middags
CUL8er
#206644
Veel plezier iedereen  :friends:

En ik heb gehoord dat je na die tijd gefouilleerd gaat worden op het niet stiekum
meesmokkelen van de RSV4  ;D :crazy:
#206676
[quote="koekeroe"]
leuke tent met geen sfeer
zoals ook die nieuwe tent van mercuur

maar hopelijk doen ze het in de toekomst betert :friends:
[/quote]

Was mijn mening eigenlijk ook wel
#206691
Euh, ja, dat kan ik eigenlijk ook wel beamen...  :-[

De eigenaar is trouwens wel een enthousiaste kerel  :ok: Dat is dan wel weer leuk om te zien  :yes:

Ennuh, wat is die RSV4 een snoepje zeg!  :man_in_love: Super om op te rijden, helemaal goed!  :yahoo: Al heb ik natuurlijk nog lang niet kunnen testen wat dat ding écht kan. Zo goed kan ik namelijk nog niet rijden  ;D

Shiver GT was overigens ook wel geinig. Al vond ik die RSV4 fijner zitten  :gaga: Laat mij maar lekker opgevouwen zitten, geeft me meer een gevoel van totale controle  :yes:

Verder leuk om weer eens met wat ARA-leden te babbelen. Ik ken er steeds meer..haha  :rotfl2:
#206720
Die eigenaar ben ik volgens mij ook nog tegengekomen in de 15 minuten dat ik er ben geweest. Mooi ding die RSV4, dat is zeker! Stond verder nog heel veel heerlijk spul :)
En inderdaad, de swing was er niet echt. Was wel gezellig, maar was het net niet.

Wie is trouwens de eigenaar van een zwart/rode oermille met een EVO uitlaat, aprilia-riders stickers op de kuip? Je ging bij Delft de A13 op en toen heb ik nog ff achter je gereden in de bestelbus. Later zag ik je motor staan bij Motostore Barendrecht.
Laatst gewijzigd door Patrickg op 27 sep 2009, 08:24, 1 keer totaal gewijzigd.
#206728
[quote="Patrickg"]
Wie is trouwens de eigenaar van een zwart/rode oermille met een EVO uitlaat, aprilia-riders stickers op de kuip? Je ging bij Delft de A13 op en toen heb ik nog ff achter je gereden in de bestelbus. Later zag ik je motor staan bij Motostore Barendrecht.
[/quote]

Dat is Ferba!  :friends:
#206735
[quote="Rossifumi"]
[quote="Patrickg"]
Wie is trouwens de eigenaar van een zwart/rode oermille met een EVO uitlaat, aprilia-riders stickers op de kuip? Je ging bij Delft de A13 op en toen heb ik nog ff achter je gereden in de bestelbus. Later zag ik je motor staan bij Motostore Barendrecht.
[/quote]

Dat is Ferba!  :friends:
[/quote]

Aangenaam  :yahoo:
Die zie ik wel vaker rijden op zaterdag als ik op Ruyven werk.
#206738
Hoi,

Ik heb inderdaad heel wat Aprilia's gezien. Ook omdat ik bij verschillende groepen heb voor gereden met het demorijden. Nieuwe klanten en ook "oude" bekenden. Lekker even bijkletsen. Daarentegen vond ik het wel gezellig, mede doordat ik er al wat langer kom en de mensen die er komen en werken ondertussen heb leren kennen. En zeker niet onbelangrijk, dat zij goede service verlenen en verstand van zaken hebben. Het gaat mij niet zozeer om de koffie of de klets, ik wil goed geholpen worden en dat kan ik verzekeren dat dit gebeurt. En als je eenmaal ingeburgerd bent, komt de klets vanzelf.  :victory:
#206841
[quote="Patrickg"]
[quote="Rossifumi"]
[quote="Patrickg"]
Wie is trouwens de eigenaar van een zwart/rode oermille met een EVO uitlaat, aprilia-riders stickers op de kuip? Je ging bij Delft de A13 op en toen heb ik nog ff achter je gereden in de bestelbus. Later zag ik je motor staan bij Motostore Barendrecht.
[/quote]

Dat is Ferba!  :friends:
[/quote]

Aangenaam  :yahoo:
Die zie ik wel vaker rijden op zaterdag als ik op Ruyven werk.
[/quote]
Yep! It was me! :yes: Aangenaam! :friends:
Dan was jij degene in die zwarte(Renault?) bestelbus?
En om gelijk ff iets recht te zetten. Ik heb geen EVO uitlaat maar een RSV Titanium, dat is de eerste versie met de grote uitlaatmond. De EVO heeft een kleinere. :ok:
Was zelf ook lange tijd in veronderstelling dat ik een EVO had totdat ik er op gewezen werd dat dat dus niet zo was. ;D

Groet Ferry
#206849
Vond het op zich wel gezellig, mede doordat ik nog een aantal ARA leden heb gezien en geproken. :friends:
Was voor mij ook de 1e keer dat ik bij Motostore ben geweest. Leuke tent en tja wat de sfeer betreft wat Motorgirl al zei, het gaat in eerste instantie om de service en dan komt de sfeer of gezelligheid vanzelf wel. :yes:
#206854
[quote="FerBa"]
[quote="Patrickg"]
[quote="Rossifumi"]
[quote="Patrickg"]
Wie is trouwens de eigenaar van een zwart/rode oermille met een EVO uitlaat, aprilia-riders stickers op de kuip? Je ging bij Delft de A13 op en toen heb ik nog ff achter je gereden in de bestelbus. Later zag ik je motor staan bij Motostore Barendrecht.
[/quote]

Dat is Ferba!  :friends:
[/quote]

Aangenaam  :yahoo:
Die zie ik wel vaker rijden op zaterdag als ik op Ruyven werk.
[/quote]
Yep! It was me! :yes: Aangenaam! :friends:
Dan was jij degene in die zwarte(Renault?) bestelbus?
En om gelijk ff iets recht te zetten. Ik heb geen EVO uitlaat maar een RSV Titanium, dat is de eerste versie met de grote uitlaatmond. De EVO heeft een kleinere. :ok:
Was zelf ook lange tijd in veronderstelling dat ik een EVO had totdat ik er op gewezen werd dat dat dus niet zo was. ;D

Groet Ferry
[/quote]

Klopt! Alleen is het een Opel ;)
Oke, dus die versie heet de RSV Titanium, is wel de mooiste!
#207064
[quote="Dandie"]
Ik hoop nog op enkele reacties van leden die voor t eerst op de RSV4 hebben gereden vanwege de proefritten daar. Ik heb r wel ff op gezeten, en je zit nog meer in elkaar dan op een normale RSV.
[/quote]

Hoe lang ben je Dandie? Ik ben zelf niet zo lang en heb dan ook totaal geen probleem gehad met de RSV4. Zat prima!  :ok: En reed nog meer prima  ;D
#207065
Ik heb er zelfs op gereden, hij is iets hoger dan de mille maar het was zeker te doen. En ik ben 1.67m. En mijn mannetje vond hem mooi staan bij me :man_in_love:

Ps de man bij de onderdelenbalie van Motostore is Mike. Hij heeft jaren bij Safe Rotterdam op de onderdelen afdeling gewerkt. Misschien dat jullie hem dan beter kunnen voorhalen.
klein wereldje :yes:
#207207
Het was inderdaad rustig, maar neemt niet weg dat iedereen kon rijden. En we gaan er van uit  :ok: dat volgend jaar iedereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen van de Ara even een bakkie komt doen.  :bye:

Er komt misschien ook nog wel een Lady's day. Kunnen we de vrouwtjes over de streep trekken en zo niet hebben de mannen een geoorloofd  :tease:  uitje.  :yes:

Word ook betalend lid van de ARA!