ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door tmbmw
#200516
Is  hier al bekend dat Startwin 30 jaar bestaat ?

Morgen 15 augustus klein feestje, zie hun site.
Door ApriliaMan
#200573
[quote="senior46"]
Is  hier al bekend dat Startwin 30 jaar bestaat ?

Morgen 15 augustus klein feestje, zie hun site.
[/quote]

Eén keer op bezoek geweest, niet serieus genomen (tegen het onbeschofte aan) dus ................ komen we nooit weer.
Avatar
Door Rossifumi
#200590
Mwah, heb toch wel wat Appie's gezien hoor  :yes: Ja, mee Duc's ja. Maar daar zijn er ook veel meer van.

Ik vond het wel gezellig eigenlijk  :yes: Nog ff op een MV Agusta gereden, zo'n kans krijg je niet vaak  :-[
Door jandetimmerman
#200600
[quote="ApriliaMan"]
[quote="senior46"]
Is  hier al bekend dat Startwin 30 jaar bestaat ?

Morgen 15 augustus klein feestje, zie hun site.
[/quote]

Eén keer op bezoek geweest, niet serieus genomen (tegen het onbeschofte aan) dus ................ komen we nooit weer.
[/quote]Das ook mijn ervaring en heb er dus niks meer te zoeken  :bad: :bad: :bad:
Door mvanderwoude
#200695
[quote="ApriliaMan"]
[quote="senior46"]

[/quote]

Eén keer op bezoek geweest, niet serieus genomen (tegen het onbeschofte aan) dus ................ komen we nooit weer.
[/quote]

Dat herken ik wel. Vaak goed geholpen maar soms ook inderdaad niet erg beschaafd.
Door 2 Fast 2 See
#200698
[quote="ApriliaMan"]
[quote="senior46"]
Is  hier al bekend dat Startwin 30 jaar bestaat ?

Morgen 15 augustus klein feestje, zie hun site.
[/quote]

Eén keer op bezoek geweest, niet serieus genomen (tegen het onbeschofte aan) dus ................ komen we nooit weer.
[/quote]

Was die ouwe sjacherijn zeker  ??? Er is 1 wat jongere gast die wel aardig is en met je meedenkt  :yes:
Door wolly
#200733
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="ApriliaMan"]
[quote="senior46"]
Is  hier al bekend dat Startwin 30 jaar bestaat ?

Morgen 15 augustus klein feestje, zie hun site.
[/quote]

Eén keer op bezoek geweest, niet serieus genomen (tegen het onbeschofte aan) dus ................ komen we nooit weer.
[/quote]

Was die ouwe sjacherijn zeker  ??? Er is 1 wat jongere gast die wel aardig is en met je meedenkt  :yes:
[/quote]



Als je die "ouwe sjacherijn" wat beter leert kennen zul je zien dat het best een goede vent is. Maar ik ben met je eens dat het geen ster is om een goede eerste indruk te maken.
Avatar
Door B-Art
#200764
Inderdaad, die moet je een beetje leren kennen, en dan is het een prima vent. Je moet ze ook niks wijs proberen te maken want daar houden ze niet van  ;D
Door koekeroe
#200850
vaak goed geholpen :worship:
maar je moet wel ff de tijd nemen om te praten :yes:
Door tmbmw
#200855
Ieder zijn eigen ervaring.
Ik heb over deze mensen geen klachten, het is ook wel wat beter geworden sinds Wiegert er bij is gekomen.
Maar over Kees heb ik ook geen klachten.
Vakkundige kerel die je even aan moet voelen hoe hij in elkaar zit.
Avatar
Door Sjaakie
#200858
<MOD BREAK>

Voordat de dicussie uit de hand gaat lopen gaat dit topic op Afbeelding

Word ook betalend lid van de ARA!