ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Jelle
#198702
Hee,

Wij willen met een man of 4 in september naar Misano gaan.
Met de motor uiteraard :kwijl:
Is er al iemand geweest die me kan zeggen waar de mooie plaatsen op het circuit zijn enzo!

We gaan ook nog ff naar Tavullia... schijnt een of andere coureur te wonen???? :rotfl2:
Dus heeft er iemand nog tips...

Alles is welkom,

Grtz
Avatar
Door bmack
#199310
ik weet dat leon snek er dit jaar heen wilde naar de sbk maar dat liep helaas anders vanwegen een gebroken duim. maar denk wel dat het mooi is daar veel plezier.
Avatar
Door B-Art
#199348
He Jelle,

Ben er 2 jaar geleden geweest  :ok:
Ik zou gewoon staankaarten halen, dan kun je de meeste plekken wel zien op het circuit, wat overigens niet echt een leuk circuit is om te kijken.
Kwa camping was er vorig jaar niks geregeld, iedereen stond dus op gezinscampings  :crazy: dat leverde nog al eens leuke taferelen op  ;D ;D ;D en uiteraard camping aan het strand  8) dus na een dagje trainigen kijken ff lekker de zee in met een bult bier  :kwijl:
Weet niet hoe het dit jaar geregeld is, maar 2 jaar geleden was het de 1ste keer sinds jaren dat de GP daar was, en het was dus allemaal k*t geregeld!

Wij zijn ook naar Tavullia geweest en dat is wel een aanrader. Echt supergrappig dorpje, alles is geel, iedereen heeft wel iets van 46 voor de ruiten enz enz.

Grtz, Bart
Avatar
Door Jelle
#199557
Thanks, :ok:

We zullen het wel zien, MotoGP, bier en zon, zee strand....... kan eigenlijk niet missen :gaga: :kwijl:

Had ook in gedachte om kaarten voor staanplaatsen te halen.
Heb je de kaarten toen gewoon aan de kassa daar gekocht? Of heb je ze hier besteld?

Gr Jelle
Avatar
Door B-Art
#199611
Ik had ze voor de zekerheid hier besteld, omdat italianen nog al wild zijn van de motorsport  :crazy: beetje jammer als je dat stuk voor niks rijdt, maar achteraf hadden we daar ook nog wel kaarten kunnen krijgen.
Prijs maakte trouwens niet veel uit!
Door Cor
#199614
Ik ben dr vorig jaar geweest, Stoner zien verliezen (nooit erg  :gaga:) Met 6 man in Catolica in hotel gezeten, lekker aan t strand. Helemaal TOP! MBTde plaatsen: De trainingen hebben we gezien vanaf bocht 11 (Curvone),  lekker in t gras gestaan/gelegen. De zondag zaten we hoog op de tribune in bocht 13 (net voor Carro)  Hier heb je redelijk overzicht en t zijn een paar spectaculaire bochten voor de laatste bocht. Mij is dit goed bevallen. Al was Amsterdam, Rome, Rimini niet de meest strakke verbinding vanaf Schiphol. Maar dat is een luxe probleem, daar mag jeniet overklagen
Avatar
Door Jelle
#204723
Fantastisch, geweldig enz...

Woensdagavond teruggekomen na 1000km te hebben gereden vanuit de dolomieten
We zijn maandag terug gereden vanuit Misano naar een camping in de dolomieten om daar nog twee dagen door de bergen te rijden.

In Misano en zeken in Tavulia zijn ze compleet gestoord  :rotfl2: zeker nadat Rossi gewonnen had!

De Tuono loopt als een beest in de bergen mamma mia wat kan je daar knallen zeg :ok:
De snelweg gaf eigenlijk ook geen problemen al had ik geen idee hoe lang ik het zou volhouden, maar een dikke 3500km gereden zonder een centje pijn.
Geweldig toch!

Volgend jaar weer?

Word ook betalend lid van de ARA!