ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#199730
Dus het komt er op neer dat ik moet zorgen dat het gemiddeld aantal keren tanken wat bijgesteld wordt...  :crazy:

Niet klagen onderweg dan...  :tease:
Laatst gewijzigd door RSVulti op 8 aug 2009, 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
#199761
[quote="B-Art"]
[quote="timmax"]
[quote="B-Art"]
Barchem, das wel heeeel dichtbij  :crazy: ff agenda checken, maar denk dat ik er dan wel bij ben  :yes:
[/quote]En ben je erbij ??? :bad:
[/quote]

:no: wil niet het risico lopen dat ik tegen jou moet praten  :tease:
Ik ga ff naar de Supermotard races kijken in Holten
[/quote]Ik heb eigenlijk ook liever niet dat je tegen mij praat ... klootviool ... :rotfl2:
@ Hebben jullie nog regen gehad ???
#199762
[quote="RSVulti"]
Nou mensen... tot net na deel één was het prima, voor deel twee bij deze allen een tegoedbon...
[/quote]

Nou als de datum bekend is om die tegoed bon in te leveren dan moet je het maar ff laten weten.
Was een zeer mooie rit, alleen jammer van die regen. Was wel benieuwd wat je nog meer inpetto had.
Maar volgende keer beter.

Bedankt Roy.
#199763
[quote="RSVulti"]
Nou mensen... tot net na deel één was het prima, voor deel twee bij deze allen een tegoedbon...
[/quote] :stupid:
Was een prima ritje  :yes: :yes:
op de A18 net voorbij afslag Didam was het al weer droog  :crazy:
En aan die tegoedbon hou ik je aan  :rtfm:
#199776
Voor zover we konden touren tijdens een droge weg hebben we weer genoten. Organisatie bedankt voor het rijden en de versnaperingen.
#199802
Heyy,ben via Duitsland truggereden ,was wel 45km verder maar ging 3x zo snel...(volgens mijn gevoel) en het bleef droog nadat ik in Aalten regenoverral uit gedaan had. :yahoo: :yahoo: Ook nog ff snitsels voor het thuisfront meegenomen(en mezelf)..was weer een leuke dag..tx voor de organisatie!  :worship:
#200142
ik heb verschillende kleine buitjes gehad onder weg naar huis. lekker binnen door gereden via doetinchem hummelo baak zo naar tonden. de rit was leuk en mooi. volgende keer beter met het weer.
roy je krijgt de groetjes van erik peters.

lennart
#200207
Ik durf het haast niet te melden, maar was het glad vergeten en nog wel in de achtertuin bij ons, erg jammer was ook nog eens goed weer en had niets te doen zondag's wel s'avonds met een paar jongens in het grensgebied wezen rijden en die duitser Erik heeft ook liggen slapen want die hoorde ik er ook niet over,  van je vrienden moet je het hebben.

Sorry volgend jaar beter. 

gr Herman

 
#202794
Euh...nee, helaas nog niet !

Ben net terug van vacantie en werk in de horeca, de eerstkomende weekenden ben ik dus even aan de beurt om te werken, anders worden m'n
collega's lichtelijk boos...

Maarrrrr.... hij komt, hij komt ! Erewoord !

Word ook betalend lid van de ARA!