ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Big Chris
#196625
Er is al het een en ander over geschreven hier, maar het gaat nu toch echt gebeuren:

:yahoo: 23 augustus: De Italdag 2009  :yahoo:

Van 10u00 tot 15u00 staat het terrein van Restaurant De Betuwe, Hoog Kellenseweg 7, Tiel in het teken van de Italiaanse motorfietsen.

Een paar weken geleden heeft Ducati Club Nederland (DCN) het initiatief genomen om dit evenement nieuw leven in te blazen, en met succes. Bijna alle merkenclubs die veel rijders van Italiaanse motoren verenigen hebben positief gereageerd op het initiatief. DCN is de organisator en wij willen als club deelnemen met een stand. Hiervoor zijn we op zoek naar standbemanning, of bevrouwing, dat mag natuurlijk ook, graag zelfs  ;D

Dus, wie komt er op zondag de ARA stand versterken? Hier kan je je aanmelden  :yes:

Meer info kan je hier vinden: http://www.ducaticlub.nl/?action=read&id=201

DNNZ
Henk RS 250 (ovb)
Laatst gewijzigd door Big Chris op 19 aug 2009, 07:47, 1 keer totaal gewijzigd.
#196823
[quote="emille"]
Ik heb dit ooit aangezwengeld, zie hier:
http://www.aprilia-riders.nl/forum/http ... ic.php?t=9
maar nu heb ik geen Italiaanse motor meer ;D
Zou een Oostenrijkse twin daar welkom zijn?  :victory:
[/quote]

Welkom is iedereen, maar de Italiaanse motoren staan die dag centraal. De niet-Italiaanse-motoren kunnen op een andere plaats (= uit het zicht  ;D, maar wel in de buurt) worden geparkeerd.
#196860
ik zou wel mee kunnen helpen, maar laat nog even weten of ik die dag nix anders heb

gr henk rs 250

ok ik ben  beschikbaar dan
Laatst gewijzigd door Henk RS 250 op 21 jul 2009, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
#201092
Helaas kunnen we als club niet deelnemen aan de Italdag  :sorry: . Een capaciteitsprobleem is de kink in de kabel, oftewel, we hebben geen mensen om de stand op te bouwen, te bemensen en aan het einde van de dag weer af te breken. Uiteraard zijn alle aprilianen van harte welkom komende zondag vanaf 10u00 in Tiel  :yes:
Avatar
Door Rossifumi
#201129
Jees wat zonde  :no: Ik wil anders best helpen met opbouwen. Ben er toch al vroeg (wil foto's gaan maken van de bikes die aan komen rijden). Ik ga dan natuurlijk niet óók de hele dag bij de stand staan en helpen met afbouwen (blijf niet heel de dag) maar als we dat een beetje verdelen moet 't toch wel lukken??  ???
Avatar
Door robz
#201273
[quote="Big Chris"]
Helaas kunnen we als club niet deelnemen aan de Italdag  :sorry: . Een capaciteitsprobleem is de kink in de kabel, oftewel, we hebben geen mensen om de stand op te bouwen, te bemensen en aan het einde van de dag weer af te breken. Uiteraard zijn alle aprilianen van harte welkom komende zondag vanaf 10u00 in Tiel  :yes:
[/quote]

een goede aanleiding denk ik om te komen tot een wat zwaardere "bemensing"  in een soort standcommissie. Nu komt het werk telkens op dezelfde schouders. Man of 6 in deze commissie lijkt me wel gewenst.

mooie uitdaging voor het bestuur dit op te pakken!  ;D

Word ook betalend lid van de ARA!