ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#198599
[quote="erikske"]
Dat is dus de Q8-Tankstation Zevenbergschen Hoek, het is vanaf 10 uur verzamelen in Brecht.

Zullen we tussen 9:30 en 9:45 daar afspreken??? het is ongeveer 30 min rijden vanaf daar, zijn we mooi tussen 10:00 en 10:15 uur daar??  :friends:

Groeten Erik :bye:
[/quote]

Sluit daar gelijk bij aan! Kom namelijk uit Rotjeknor! :ok:
Door Party Marty
#198601
Dat het in de loop van de dag opklaart is goed voor m'n BBQ, maar ik wil ook een stukje rijden eigenlijk :yes: Zal m'n wekker zetten en dan 's ochtends maar eens uit het raam kijken.
#198604
het Belgische weerbericht is iets positiever, ziet er goed uit.
waarschijnlijk zijn wij er ook bij, hoewel we niet hebben aangemeld. kan toch nog wel zeker????
anders is Essen > Brecht ook niet echt ver als we onverrichtrerzake naar huis moeten.
Krijg je bij vertrek een routebeschrijving mee of moet er in club verband worden gereden? liefst een stukkie papier in mijn routerolletje want met de vrouw achterop moet het wat rustiger aan als gewoonlijk
See you Futurist
Door kim_rsv1000
#198609
ik heb me al zo dikwijls druk gemaakt over het weer,en elke keer draait het anders uit.
Voorspellen ze regen,dan blijft het de hele dag droog.Voorspellen ze droog weer,krijg je daar een mega regenbui over je dak  :gaga:
Morgen gaan we op zolder rijden,daar voorspellen ze ook hele dag regen maar ik ga er vanuit dat ze er weer naast zitten  :yes:
Dus voor het weer moet je het zeker niet laten,veel websites geven zelfs tegenstrijdige berichten door  :crazy:
#198640
Ben, geef morgenvroeg ff een update over het weer aub (rond half acht) het heeft voor ons geen zin/meerwaarde om eerst een eind te rijden en vervolgens zeiknat te laten regenen  :no: :no: :no:
Laatst gewijzigd door jandetimmerman op 1 aug 2009, 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
#198642
Guys ik zit met een oog dat onwijs irriteerd ( lees: het gevoel alsof er zand in zit oid. ) en rood is, traant ook als de malle.
Als het morgen niet minder is geworden, haak ik sowieso af.
Kijken is het belangrijkste op de motor en zolang ik niet 100% kan zien, stap ik ook niet op de motor.  :friends:
#198648
[quote="Melanie."]
Guys ik zit met een oog dat onwijs irriteerd ( lees: het gevoel alsof er zand in zit oid. ) en rood is, traant ook als de malle.
Als het morgen niet minder is geworden, haak ik sowieso af.
Kijken is het belangrijkste op de motor en zolang ik niet 100% kan zien, stap ik ook niet op de motor.  :friends:
[/quote]

Bedoel je met je "oog" je vader soms. Kan me voorstellen
#198649
[quote="Sjaakie"]
[quote="Melanie."]
Guys ik zit met een oog dat onwijs irriteerd ( lees: het gevoel alsof er zand in zit oid. ) en rood is, traant ook als de malle.
Als het morgen niet minder is geworden, haak ik sowieso af.
Kijken is het belangrijkste op de motor en zolang ik niet 100% kan zien, stap ik ook niet op de motor.  :friends:
[/quote]

Bedoel je met je "oog" je vader soms. Kan me voorstellen
[/quote]
:rotfl2: :rotfl2: Jij weer.
#198650
[quote="motorbeer"]
Is er eigenlijk een belgische buijenradar.
Vootlopig zie ik nog geen reden om af te haken overigens.

Anne
[/quote]

Ik had jou anders ingedeeld Anne http://www.meteox.be/
Door TuonoBen
#198651
[quote="jandetimmerman"]
Ben, geef morgenvroeg ff een update over het weer aub (rond half 8) het heeft voor ons geen zin/meerwaarde om eerst een eind te rijden en vervolgens zeiknat te laten regenen  :no: :no: :no:
[/quote]

Komt in orde, 7u30 is het weerbericht op het Forum !

Maar torpedeer me niet als het om 10u na een positief bericht van 7u30 wel regent  :help:
#198688
Jongens, sorry maar ik moet definitief afhaken.
Net terug van het ziekenhuis omdat ik gewoon niks meer zag door mijn linker oog.
Mijn zus heeft vorige week al oogontsteking opgelopen en dat combineer je met verkoudheid.
Ik heb die verkoudheid dus overgenomen en dus ook de oogontsteking.
Als ze thuis is geef ik haar een flinke draai om dr oren, want nu kan ik niet rijden  :bad:

Anyway, veel plezier guys en geniet ervan.  :friends:
Door kim_rsv1000
#198690
het weer is morgen niet denderend maar qua regen valt het mee.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#198711
Is goed, Ben laat even wat weten over het weer daar morgenochtend. :ok: :ok:
Wij houden het forum in de gaten, als het hier dan ook eventueel regend, kunnen we altijd nog besluiten thuis te blijven.
En wat betreft het weer..... ze zitten er zo vaak naast :rtfm: :rtfm: :rtfm: :rtfm:  Het zou vanavond hier ook al moeten regenen....... ??? ???
Door irish wolfie
#198715
Goed nieuws!!! Ik ben net wakker geworden van een verschrikkelijke plensbui, en ik lig op de route, dus dat is alvast voorbij.
Serieus, in deze omstandigheden laat ik de motor lekker binnenstaan. We zien wel wat het binnen een uur of 5 geeft. Is er een telefoonnummer waar we eventueel contact kunnen maken voor latere invoeging? Heb het idee niet uitgeslapen te zijn morgenvroeg :p
#198716
Rit gaat heden niet door wegens aanhoudend slecht weder.

HIER IN RANST REGENT HET NOG STEEDS STEVIG EN VOOR DE VOLGENDE UREN WORDT ER GEEN BETERSCHAP VERWACHT VOLGENS HET KMI.


[quote="TuonoBen"]
Enige tijd geleden had ik Anne beloofd een rit te organiseren in Belgenland.
Ondertussen is het klaar en post ik het hier nog net voor ik met vakantie ga.
Ten laatste 28 Juli had ik graag geweten hoeveel er over de grens komen...
De rit is bijgevoegd in Garmin bestand.

Vertrek: op zondag 02 augustus vanaf 10u samenkomst
Cafe Peerdshof
Veldstraat 18
2960  Brecht

Afbeelding


[/quote]

Laatst gewijzigd door TuonoBen op 2 aug 2009, 06:22, 1 keer totaal gewijzigd.
#198717
Wordt de rit dan op een andere datum nog wel gereden??? Aangezien er toch wel een leuk aantal deelnemers is??
Had er eigenlijk best wel zin in :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

Best jammer........dat het dan weer precies VANDAAG moet regenen :rtfm: :rtfm: :rtfm: :rtfm:

groeten Erik :bye:
#198721
We zien het wel weer wanneer de volgende datum geprikt word
#198723
ja ind jammer maar hier komt het ook met bakken uit de hemel zetten dus wacht de volgende datum af :ok:

Word ook betalend lid van de ARA!