ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#198018
[quote="ApriliaMan"]
[quote="Melanie."]
:yahoo: Mijn eerste ARA ritje wordt een feit  ;D
[/quote]

Daar zijn we mooi klaar mee .............  :(
[/quote]
En bedankt  :-\
#198033
[quote="jandetimmerman"]
[quote="ApriliaMan"]
[quote="Melanie."]
:yahoo: Mijn eerste ARA ritje wordt een feit  ;D
[/quote]

Daar zijn we mooi klaar mee .............  :(
[/quote]Inderdaad Terpstra  :bad: :bad: :bad:  >:D >:D >:D
[/quote] :tease:   :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
Nu hopen dat het weer ook een beetje meezit, ik geloof dat ze wel goed (warm) weer afgeven voor as Zondag!!!!!

Heb afgelopen weekend de "Donder" weer eens getrakteerd op een grondige poetsbeurt, gelijk ook ff ketting ingevet en gespannen.

Kan ik dus mooi hem eens (zonder restrictor Letterlijk) laten BRULLEN!!!!! ;D ;D ;D >:D >:D >:D >:D ;D ;D ;D ;D

groeten  :bye: Erik
Laatst gewijzigd door erikske op 27 jul 2009, 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
#198287
Als het weer het toe laat ben ik aanwezig
#198352
[quote="rolf"]
en ik was ervan overtuigd dat het zaterdag zou zijn, is het zondad :crazy: :crazy: :-\ :-\ eens even kijken wat we kunnen regelen
[/quote]

Wat voor een agenda heb jij dan. Zeker in de uitverkoop bij de Slegte gekocht van een paar jaar oud.  :gaga: :gaga:
Avatar
Door rolf
#198404
[quote="Sjaakie"]
[quote="rolf"]
en ik was ervan overtuigd dat het zaterdag zou zijn, is het zondad :crazy: :crazy: :-\ :-\ eens even kijken wat we kunnen regelen
[/quote]

Wat voor een agenda heb jij dan. Zeker in de uitverkoop bij de Slegte gekocht van een paar jaar oud.  :gaga: :gaga:
[/quote]
geen agenda, gewoon leven op de dag van wat gaan we vandaag eens doen :crazy:

Maar het wordt hem niet zondag voor mij, veel plezier.
#198430
[quote="motorbeer"]
Ik vetrek van uit omgeving Leiden; wie nog meer kunnen we nischien gezamelijk die kant uit.

Anne
[/quote]

Jij komt over de a16???

ik moet die ook hebben, ik kom er vanaf Moerdijk op, kunnen mischien bij de eerste pomp over de moerdijkbrug vanaf jouw kant afspreken.

laat maar ff wat weten..

groeten Erik  :bye:
Avatar
Door bmack
#198431
[quote="erikske"]
[quote="motorbeer"]
Ik vetrek van uit omgeving Leiden; wie nog meer kunnen we nischien gezamelijk die kant uit.

Anne
[/quote]

Jij komt over de a16???

ik moet die ook hebben, ik kom er vanaf Moerdijk op, kunnen mischien bij de eerste pomp over de moerdijkbrug vanaf jouw kant afspreken.

laat maar ff wat weten..

groeten Erik  :bye:
[/quote]kom vanaf flakkee dus kom bij moerdijk ook de a16 op mits het weerbericht goed is geven niet zo goed weer op maar als het te doen is ben ik er ook bij de moerdijk
#198438
Ja het weer is ff afwachten....ikzelf vertrouw niet al te veel meer op het weerbericht, kijk naar maar naar de afgelopen TT van Assen... het zou gaan regen, gaan waaien enz. De zon heefd de hele dag bovenaande hemel staan pronken!!!
een buitje is ook geen ramp, zolang je maar neit van je motor afspoelt.
Door TuonoBen
#198447
[quote="bmack"]
[quote="erikske"]
[quote="motorbeer"]
Ik vetrek van uit omgeving Leiden; wie nog meer kunnen we nischien gezamelijk die kant uit.

Anne
[/quote]

Jij komt over de a16???

ik moet die ook hebben, ik kom er vanaf Moerdijk op, kunnen mischien bij de eerste pomp over de moerdijkbrug vanaf jouw kant afspreken.

laat maar ff wat weten..

groeten Erik  :bye:
[/quote]kom vanaf flakkee dus kom bij moerdijk ook de a16 op mits het weerbericht goed is geven niet zo goed weer op maar als het te doen is ben ik er ook bij de moerdijk
[/quote]

In Belgie is het altijd goed weder...!!!!! :yes:
#198466
[quote="TuonoBen"]
[quote="bmack"]
[quote="erikske"]
[quote="motorbeer"]
Ik vetrek van uit omgeving Leiden; wie nog meer kunnen we nischien gezamelijk die kant uit.

Anne
[/quote]

Jij komt over de a16???

ik moet die ook hebben, ik kom er vanaf Moerdijk op, kunnen mischien bij de eerste pomp over de moerdijkbrug vanaf jouw kant afspreken.

laat maar ff wat weten..

groeten Erik  :bye:
[/quote]kom vanaf flakkee dus kom bij moerdijk ook de a16 op mits het weerbericht goed is geven niet zo goed weer op maar als het te doen is ben ik er ook bij de moerdijk
[/quote]

In Belgie is het altijd goed weder...!!!!! :yes:
[/quote]

Goed afspreek punt heren. En wat betreft het weer; ik heb een zwemvest vanwege mijn werk, neem ik dat wel mee.  ;D ;D
We zijn gewoon voorzichtig optimistisch. En ga mij er nu nog niet druk over maken.

Anne
#198505
Dat is dus de Q8-Tankstation Zevenbergschen Hoek, het is vanaf 10 uur verzamelen in Brecht.

Zullen we tussen 9:30 en 9:45 daar afspreken??? het is ongeveer 30 min rijden vanaf daar, zijn we mooi tussen 10:00 en 10:15 uur daar??  :friends:

Groeten Erik :bye:
#198571
[quote="erikske"]
Dat is dus de Q8-Tankstation Zevenbergschen Hoek, het is vanaf 10 uur verzamelen in Brecht.

Zullen we tussen 9:30 en 9:45 daar afspreken??? het is ongeveer 30 min rijden vanaf daar, zijn we mooi tussen 10:00 en 10:15 uur daar??  :friends:

Groeten Erik :bye:
[/quote]

OK
#198583
bij een paar druppels haak ik niet af, maar als het hier giet als ik wegmoet, blijven de donder en zijn baasje mooi binnen....... :rtfm: :rtfm: :rtfm:

laten we zondagochtend  gewoon ff het forum in de gaten houden.....-
groeten erik :bye:
#198584
[quote="erikske"]
bij een paar druppels haak ik niet af, maar als het hier giet als ik wegmoet, blijven de donder en zijn baasje mooi binnen....... :rtfm: :rtfm: :rtfm:

laten we zondagochtend  gewoon ff het forum in de gaten houden.....-
groeten erik :bye:
[/quote]
:yes: Goed idee!

Ga proberen te regelen dat we hetzelfde weer als nu krijgen! :crazy: :crazy:
#198591
[quote="Velocemente"]
[quote="erikske"]
bij een paar druppels haak ik niet af, maar als het hier giet als ik wegmoet, blijven de donder en zijn baasje mooi binnen....... :rtfm: :rtfm: :rtfm:

laten we zondagochtend  gewoon ff het forum in de gaten houden.....-
groeten erik :bye:
[/quote]
:yes: Goed idee!

Ga proberen te regelen dat we hetzelfde weer als nu krijgen! :crazy: :crazy:

[/quote]

Ik kijk morgenochtend gewoon ff op buienradar, als ik zo op de knmi-site lees is er vanuit het zuiden kans op buien, maar vanaf de middag opklaringen.
Nu zitten we in het zuiden, dus des te eerder komen die opklarigen hoop ik. ??? ??? ???
Ik kijk morgenochtend gewoon wat het weer doet, als ik niet ga, zet ik het wel op t forum.....
Het zal niet de eerste keer zijn dat ze er bij het knmi naastzitten... :rtfm: :rtfm: :rtfm: :rtfm: :rtfm: :rtfm: :rtfm: :rtfm:

Word ook betalend lid van de ARA!