ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door irish wolfie
#201794
Goed geamuseerd, goed gelachen, heerlijk toeristisch ritje. Meer moet dat niet zijn. De Nederlanders weten nu ook weer hoe slechte wegen er uit zien, maar flitspalen zijn ons bespaard gebleven dus kan wat mij betreft het tempo volgende keer een stuk omhoog :D
Laatst gewijzigd door irish wolfie op 23 aug 2009, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
#201819
Hierbij sluit ik mij volledig aan......ik dacht al, wat mis ik.......het zijn idd de flitspalen
nogmaals, bedankt Ben en dame en heren voor het plezant toerke  :yes: :yes: :yes:

nog maar eens doen :ok:

(ik heb bij thuiskomst meteen de voorvork en schokdemper achter gedemonteerd, kunnen de heren van HK hun vakkunsten op uitoefenen
stond al gepland hoor, ligt niet aan de kasseien  :no: ;D)
Laatst gewijzigd door TuonoPeet op 23 aug 2009, 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
#201846
Was zeker een leuke rit!!! Ik ben nog heelhuids thuisgekomen, heb gelijk een andere achterband geregeld, wordt er komende week nog opgelegd :ok: :ok: :ok:
Volgend jaar ga ik zeker weer mee!!! Ben, bedankt voor de leuke rit, en de rest voor het leuke gezelschap :friends: :friends: :friends:

Groeten Erik :bye:


ps, Ben, de BBQ was heerlijk!!!! :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
Door Party Marty
#201866
Ondanks dat ik vroeg weg moest en dus niet de hele rit heb mee gereden was het toch gezellig. Aangenaam kennis te maken allemaal :bye: Ik zit nu weer lekker in Deutschland, misschien toch eens de Mille hier mee naar toe nemen :kwijl:

Word ook betalend lid van de ARA!