ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door rolf
#205107
[quote="eifeljoep"]
Ja met die Jos ging es wieder los  :crazy:
[/quote]


nou,nou,Gerrit niet overdrijven. :angel:

Ik geef me ook alvast op voor de cursus
[/quote]
als instructeur  ;D
Door ApriliaMan
#205110
[quote="rolf"]
[quote="eifeljoep"]
Ja met die Jos ging es wieder los  :crazy:
[/quote]


nou,nou,Gerrit niet overdrijven. :angel:

Ik geef me ook alvast op voor de cursus
[/quote]
als instructeur  ;D
[/quote]

Ja, ik vindt het ook een goed idee om volgend jaar om de mensen met weinig of geen ervaring van dienst te zijn door voor te rijden.
#205111
[quote="eifeljoep"]
Ja met die Jos ging es wieder los  :crazy:
[/quote]


nou,nou,Gerrit niet overdrijven. :angel:

Ik geef me ook alvast op voor de cursus
[/quote]
Wat lees ik nu toch allemaal Jos, blijkbaar heb je je nu niet in hoeven houden  :angel:

Wel tijd gehad voor koffie?
#205112
[quote="FastJ"]
[quote="eifeljoep"]
Ja met die Jos ging es wieder los  :crazy:
[/quote]


nou,nou,Gerrit niet overdrijven. :angel:

Ik geef me ook alvast op voor de cursus
[/quote]
Wat lees ik nu toch allemaal Jos, blijkbaar heb je je nu niet in hoeven houden  :angel:

Wel tijd gehad voor koffie?
[/quote]

Meerdere keren, anders waren we te vroeg weer in Heerlen ;D
Door ApriliaMan
#205113
[quote="FastJ"]
[quote="eifeljoep"]
Ja met die Jos ging es wieder los  :crazy:
[/quote]


nou,nou,Gerrit niet overdrijven. :angel:

Ik geef me ook alvast op voor de cursus
[/quote]
Wat lees ik nu toch allemaal Jos, blijkbaar heb je je nu niet in hoeven houden  :angel:

Wel tijd gehad voor koffie?
[/quote]

Aangezien de doorbloeding van Jos zijn 10 vingers de nodige aandacht vroeg hebben een uitgebreide koffie break gedaan.  
#205120
Vingers waren inderdaad een probleem,anders hadden we een tandje bij kunnen zetten en een pauze meer gehad :crazy:

Heb nog wat zitten zoeken naar het ongeluk.
Bij deze
PkwFahrer - Pkw-Fahrer stirbt durch Herzinfarkt und verursacht Unfall
13.09.2009 | 11:04 Uhr
ddp/mte/uge Ein 61-jähriger Pkw-Fahrer hat am Freitag bei Schleiden (Kreis Euskirchen) einen Herzinfarkt erlitten und deshalb einen Unfall verursacht. Wie die Polizei am Sonntag mitteilte, geriet das Fahrzeug auf die Gegenfahrbahn, wo es mit einem anderen Pkw kollidierte. Der 61-Jährige starb noch an der Unfallstelle. Seine 65-jährige Beifahrerin wurde schwer verletzt.
ddp/mte/uge

Url zum Artikel: http://www.ad-hoc-news.de/pkwfahrer-pkw ... k/20511557

Het leven is soms hard en een ongelukje zit in een klein hoekje :sorry:
Maar een gelukje ook  :),wat als die andere auto er niet was geweest :o
#205128
[quote="eifeljoep"]
Ja met die Jos ging es wieder los  :crazy:
[/quote]


nou,nou,Gerrit niet overdrijven. :angel:

Ik geef me ook alvast op voor de cursus
[/quote]

Mag ik bovenaan de lijst? ::)

Ondertussen contact gehad met de tussenpersoon, binnenkort (denk aankomend weekend) de schade op laten nemen.. Zag op oemmotorparts.com dat de achterbrug alleen al 2000 euro moet opbrengen :-X En dan heb ik het nog niet eens gehad over de topkuip/ruitje/frame de schaafplekken rechts en bovenop, de kromme clip-on en vast nog wat dingen waar ik nu even niet op kom.

Wisten jullie trouwens dat een originele uitlaat (met kat kennelijk) maar liefst 1500 euro kost? :o
#205144
Psies! Dempers zijn afdoende te vinden (ebay, eigen leden, ...)

Wat een verhaal van die Duitser, het artikeltje ff kort gelezen, maar dat het zo heftig was voor de ARA luitjes is wel te begrijpen .... OEF  :-[
Avatar
Door rolf
#205150
even los van het bizarre verhaal moet ik onze belgische afgevaardigen een dikke  :ok: geven omdat deze wel met 2 stuks RSV4 en caponord  kwamen om gezellig de dag af te sluiten. :)
#205163
[quote="rolf"]
even los van het bizarre verhaal moet ik onze belgische afgevaardigen een dikke  :ok: geven omdat deze wel met 2 stuks RSV4 en caponord  kwamen om gezellig de dag af te sluiten. :)
[/quote]

Die RSV4's zijn wel erg dik ja ;D

Ook zo mooi die klep in de uitlaat die open gaat zodra de versnelling ingelegd wordt.. Hoezo alleen om door de geluidseisen te komen :angel:
Door ApriliaMan
#205168
[quote="rolf"]
even los van het bizarre verhaal moet ik onze belgische afgevaardigen een dikke  :ok: geven omdat deze wel met 2 stuks RSV4 en caponord  kwamen om gezellig de dag af te sluiten. :)
[/quote]

Een garagist uit Tongeren op een RSV4 met een klant van deze garagist op een RSV4.
Avatar
Door rolf
#205170
[quote="ApriliaMan"]
[quote="rolf"]
even los van het bizarre verhaal moet ik onze belgische afgevaardigen een dikke  :ok: geven omdat deze wel met 2 stuks RSV4 en caponord  kwamen om gezellig de dag af te sluiten. :)
[/quote]

Een garagist uit Tongeren op een RSV4 met een klant van deze garagist op een RSV4.
[/quote]

een snelle garagist ;D en aprilia dealer :ok:
Door ApriliaMan
#205171
[quote="rolf"]
[quote="ApriliaMan"]
[quote="rolf"]
even los van het bizarre verhaal moet ik onze belgische afgevaardigen een dikke  :ok: geven omdat deze wel met 2 stuks RSV4 en caponord  kwamen om gezellig de dag af te sluiten. :)
[/quote]

Een garagist uit Tongeren op een RSV4 met een klant van deze garagist op een RSV4.
[/quote]

een snelle garagist ;D en aprilia dealer :ok:
[/quote]

Ja, ik gebruik het belgische woordenboek maar even ................ (en dat voor een fries)
#205180
[quote="rolf"]
een cursus bergenrijden is zeker een goede, we hebben het er zaterdag nog over gehad met de mannen/vrouwen die voor het eerst haarspeld bochten zien en genomen met de motor. Ze maken allemaal dezelfde beginners fouten wat ze niet kwalijk te nemen is, rijden in de bergen(heuvels) is nu eenmaal anders als op een dijkje met zicht aan alle kanten.

Dus volgend jaar een cursus rijden in de eifel voor de liefhebbers ;)
[/quote]

Goed idee! :yes: :ok:
Bijdeze meld ik me aan. Als cursist welteverstaan.
#205181
Hier de rest van de sfeerpiccies.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#205183
nog wat
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#205185
en nog wat
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#205187
De laatste.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#205209
[quote="FerBa"]
[quote="rolf"]
een cursus bergenrijden is zeker een goede, we hebben het er zaterdag nog over gehad met de mannen/vrouwen die voor het eerst haarspeld bochten zien en genomen met de motor. Ze maken allemaal dezelfde beginners fouten wat ze niet kwalijk te nemen is, rijden in de bergen(heuvels) is nu eenmaal anders als op een dijkje met zicht aan alle kanten.

Dus volgend jaar een cursus rijden in de eifel voor de liefhebbers ;)
[/quote]

Goed idee! :yes: :ok:
Bijdeze meld ik me aan. Als cursist welteverstaan.
[/quote]

Ik ook. Ik doe het gewoon te weinig.

Anne
#205218
[quote="motorbeer"]
[quote="FerBa"]
[quote="rolf"]
een cursus bergenrijden is zeker een goede, we hebben het er zaterdag nog over gehad met de mannen/vrouwen die voor het eerst haarspeld bochten zien en genomen met de motor. Ze maken allemaal dezelfde beginners fouten wat ze niet kwalijk te nemen is, rijden in de bergen(heuvels) is nu eenmaal anders als op een dijkje met zicht aan alle kanten.

Dus volgend jaar een cursus rijden in de eifel voor de liefhebbers ;)
[/quote]

Goed idee! :yes: :ok:
Bijdeze meld ik me aan. Als cursist welteverstaan.
[/quote]

Ik ook. Ik doe het gewoon te weinig.

Anne
[/quote]

Strak plan...wij zijn er ook bij  :yes: :bye:
#205250
Dus volgend jaar hebben we geen clubrit maar een clubcursus ;D

Denk dat ik toch ook maar een ritje plan, anders hebben we 's middags niks te doen

Dussssssssss 8.00 uur aanvang cursus 10.00 uur bakkie doen ,12.00 uur op naar Luxemburg om het geleerde in praktijk te brengen :o.    18.00 uur gezamelijke barbeque . :friends:

Verder nog iemand voorstellen
Door ApriliaMan
#205251
[quote="eifeljoep"]
Dus volgend jaar hebben we geen clubrit maar een clubcursus ;D

Denk dat ik toch ook maar een ritje plan, anders hebben we 's middags niks te doen

Dussssssssss 8.00 uur aanvang cursus 10.00 uur bakkie doen ,12.00 uur op naar Luxemburg om het geleerde in praktijk te brengen :o.    18.00 uur gezamelijke barbeque . :friends:

Verder nog iemand voorstellen
[/quote]

Nou Jos, dan kom ik een dag eerder om de ervaring van die vrijdag op zaterdag niet in de praktijk te brengen. 
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Word ook betalend lid van de ARA!