ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#202783
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Sjaakie"]
Als ik op tijd ben dan kom ik jullie wel tegemoet rijden
[/quote]Jij hebt tijd zat met je deeltijdbaan  :yes: :yes: :yes:  :crazy: :crazy: :crazy:
[/quote]

Jij mot uit kijken bolle, volgens mij zitten zijn we twee dagen met elkaar op pad deze week.
#202796
[quote="Sjaakie"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Sjaakie"]
Als ik op tijd ben dan kom ik jullie wel tegemoet rijden
[/quote]Jij hebt tijd zat met je deeltijdbaan  :yes: :yes: :yes:  :crazy: :crazy: :crazy:
[/quote]

Jij mot uit kijken bolle, volgens mij zitten zijn we twee dagen met elkaar op pad deze week.
[/quote]Shit. vergeten  :bad: :bad: :bad:  :crazy: :crazy: :crazy:
#202818
[quote="motorbeer"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Sjaakie"]
Als ik op tijd ben dan kom ik jullie wel tegemoet rijden
[/quote]Jij hebt tijd zat met je deeltijdbaan  :yes: :yes: :yes:  :crazy: :crazy: :crazy:
[/quote]


Wekker op het juiste tijdstip afstellen??

Hoe zou het met Rick zijn fingers zijn???  ;)

Anne
[/quote]

Heb eerst andere verplichtingen. Dochterlief heeft een wedstrijd. En Rickie zen vingers, geen idéé, effe aan Chantal vragen.
#202863
[quote="motorbeer"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Sjaakie"]
Als ik op tijd ben dan kom ik jullie wel tegemoet rijden
[/quote]Jij hebt tijd zat met je deeltijdbaan  :yes: :yes: :yes:  :crazy: :crazy: :crazy:
[/quote]


Wekker op het juiste tijdstip afstellen??

Hoe zou het met Rick zijn fingers zijn???  ;)

Anne
[/quote]

Japans gebrandmerkt! ;D
#202916
Het was hier vanmorgen pokkeweer. Dus ik ben vanmorgen maar ééns om 11.30 uur op de brommer gestapt en wou richting Lemmer. Maar ik ben eerst maar even vanwege een hele zware bui de Zuidwesthoek (Gaasterland) ingedoken. Daarna via een omweg naar Lemmer. Daar de Noordoostpolder ingedoken. Pas bij Blokzijl kwam ik de heren tegen.

Vrolijk wapperend met den linkerhand kwam ik hen tegemoet ................. :)

Heb dus vanaf Blokzijl tot en met Makkum meegereden. De Gerrits hebben weer even lekker bijgekletst hé Gerrit  :ok:

D'r moesten nog even een paar heren naar Deil en naar Zevenaar, de rest ging de Afsluitdijk over om de route af te maken. 
#203007
Geen spat regen gehad Gerrit, dus jij was dat? ik zag er een die wel erg vrolijk zwaaide.......... :bye:.
wel een leuke route hoor ondanks de schier eindeloze hoeveelheid 30 en 60 km/u borden
en dat op sommige stukken de kwaliteit van de wegen toch wel te wensen over liet..
Op het Noord Hollandse had men besloten een stuk dijk de sluiten, c.q. de weg eraf te halen  :gaga:

verder de route tot op de laatste mm "opgemaakt" ...een stug dagje voor het oude lijf  :yes:

thnx aan de medereizigers.... :bye:
#203018
Ondanks dat men op sommige stukken asfalt een strijkbout ter hand zou moeten nemen mij toch wel vermaakt. Mede dank zij het aangename gezelschap.
Een paar nieuwe gezichten en oude bekenden, alleen maar europese merken met twee cilinders. Het hele rondje afgemaakt en ca 19:20 weer thuis.

Anne
#203551
Leuke foto's Jelle. was een gezellige dag en weer nieuwe mensen ontmoet altijd leuk, en dit jaar hebben we het droog gehouden. Zijn bij Makkum na de koffie afgehaakt en samen met Marc richting oosten gereden en waren 18.00 weer thuis. 

Allemaal bedankt

Groetjes en tot 11 sept.
Herman

Word ook betalend lid van de ARA!