ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door herman
#201245
Ja erg he sjaakie, en dan te bedenken dat ik die zondag gewoon ook echt niets te doen had. maar die duitser houd ook gewoon ze mond.



Maar de 30e vergeet ik niet, alleen als het zeikt van de regen zou dat een reden zijn dat ik niet kom.

Groetjes Herman
Door Amanandhisdogs
#201638
Helaas, het ziet er slecht uit. Ik heb een slijmbeursontsteking in mijn schouder en mag twee weken niet bewegen. Rijdt lastig, met je arm in een mitella  :(
Misschien valt het mee en kan ik alsnog van de partij zijn, maar reken er voorlopig niet op.

Groet,
Marcel.
Door Renébagpipe
#202505
[quote="pegasolennart"]
he rene ga je ook weer mee. ik ben ook van plan om te gaan. we smsen wel even hoe laat we in apeldoorn vertrekken bij de mc donalds?

groetjes lennart
[/quote]

Hoi Lennard, wat dacht je van 08.15 uur bij de Mac (A'doorn-Zuid) en dan 08.30 uur vertrek?? Geld ook voor Tuonofrank.

Zal iets van 35 min rijden zijn naar Eemnes, dus zijn we mooi op tijd.
#202560
[quote="Renébagpipe"]
[quote="pegasolennart"]
he rene ga je ook weer mee. ik ben ook van plan om te gaan. we smsen wel even hoe laat we in apeldoorn vertrekken bij de mc donalds?

groetjes lennart
[/quote]

Hoi Lennard, wat dacht je van 08.15 uur bij de Mac (A'doorn-Zuid) en dan 08.30 uur vertrek?? Geld ook voor Tuonofrank.

Zal iets van 35 min rijden zijn naar Eemnes, dus zijn we mooi op tijd.
[/quote]
maar hoe rijden jullie dan verder?
helemaal binnendoor of via de A1??
want ik woon in nunspeet dus misschien kan ik dan rond 10voor 9 aanpikken op de A1 bij de shell in amelsfoort??
#202568
[quote="Renébagpipe"]
[quote="pegasolennart"]
he rene ga je ook weer mee. ik ben ook van plan om te gaan. we smsen wel even hoe laat we in apeldoorn vertrekken bij de mc donalds?

groetjes lennart
[/quote]

Hoi Lennard, wat dacht je van 08.15 uur bij de Mac (A'doorn-Zuid) en dan 08.30 uur vertrek?? Geld ook voor Tuonofrank.

Zal iets van 35 min rijden zijn naar Eemnes, dus zijn we mooi op tijd.
[/quote] 8:15 uur is top, zal er zijn groeten Frank
#202569
[quote="lammieG"]
[quote="Renébagpipe"]
[quote="pegasolennart"]
he rene ga je ook weer mee. ik ben ook van plan om te gaan. we smsen wel even hoe laat we in apeldoorn vertrekken bij de mc donalds?

groetjes lennart
[/quote]

Hoi Lennard, wat dacht je van 08.15 uur bij de Mac (A'doorn-Zuid) en dan 08.30 uur vertrek?? Geld ook voor Tuonofrank.

Zal iets van 35 min rijden zijn naar Eemnes, dus zijn we mooi op tijd.
[/quote]
maar hoe rijden jullie dan verder?
helemaal binnendoor of via de A1??
want ik woon in nunspeet dus misschien kan ik dan rond 10voor 9 aanpikken op de A1 bij de shell in amelsfoort??

[/quote] moet kunnen
#202572
[quote="motorbeer"]
Ja Ikke; omgeving Alphen / Leiden. Doe maar een suggestie. Denk zelf aan tankstation Den Andel.

Anne
[/quote]

Kan je aangeven waar dat is  als waypoint bijvoorbeeld (omgeving Bodegraven??) komt me niet bekend voor..........

<< Laat maar al gevonden, dan ga jij omrijden??? de tijd 08.15 u ??>>

grtz

Peter
Laatst gewijzigd door TuonoPeet op 28 aug 2009, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
#202606
[quote="TuonoPeet"]
[quote="motorbeer"]
Ja Ikke; omgeving Alphen / Leiden. Doe maar een suggestie. Denk zelf aan tankstation Den Andel.

Anne
[/quote]

Kan je aangeven waar dat is  als waypoint bijvoorbeeld (omgeving Bodegraven??) komt me niet bekend voor..........

<< Laat maar al gevonden, dan ga jij omrijden??? de tijd 08.15 u ??>>

grtz

Peter
[/quote]

Prima tijd. Dat omrijden valt wel mee. Ben al lang blij dat her er weer eens van komt.

Anne
#202613
[quote="motorbeer"]
[quote="TuonoPeet"]
[quote="motorbeer"]
Ja Ikke; omgeving Alphen / Leiden. Doe maar een suggestie. Denk zelf aan tankstation Den Andel.

Anne
[/quote]

Kan je aangeven waar dat is  als waypoint bijvoorbeeld (omgeving Bodegraven??) komt me niet bekend voor..........

<< Laat maar al gevonden, dan ga jij omrijden??? de tijd 08.15 u ??>>

grtz

Peter
[/quote]

Prima tijd. Dat omrijden valt wel mee. Ben al lang blij dat her er weer eens van komt.

Anne
[/quote]

OK, staat....... :ok:
#202759
Als ik op tijd ben dan kom ik jullie wel tegemoet rijden

Word ook betalend lid van de ARA!