ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#195713
Hallo allemaal,

De voorbereidingen voor het rondje IJsselmeer zijn gestart. De datum is door mij eenzijdig doch democratisch vastgesteld op Zondag 30 Augustus als het nog net mooi weer is maar niet te heet.

Gaarne nodig ik iedereen uit die van een dagje motorrijden houdt om mee te doen met de rit. Route heb ik inmiddels gemaakt. De oude IJsselmeerdijkjes gaan we allemaal af tot je geen dijkje meer kunt zien.

Verzamelen bij Witte Bergen rond 9.00 uur en vertrek om 9.30 uur.

Via dit topic kun je je aanmelden.

Groeten

Gerrit


Deelnemerslijst:

Gerrit
Malle Eppie
Tuono Peet
Tuono Frank
Erik, Marc, Herman
DNNZ (Dennis)
Futuristie Rossi (Ron)
Thomas RSV
Lennart
Anne
Rene
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Gerrit op 27 aug 2009, 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
#195792
[quote="Sniep"]
Is deze rit puur voor Ara?
[/quote]

volgens de agenda wel, maar de oproep is hier gepost, dusssssss  ???

P.S. Gerrit, is de vertrekplaats/tijd wel bekend??
Door Sniep
#195828
[quote="ApriliaMan"]
[quote="Sniep"]
Is deze rit puur voor Ara?
[/quote]

Ben je bang voor een KTM ?  ;)
[/quote]
Diepe angst  :rotfl2: Als ik dan al terug ben vakantie ben ik erbij. Laat ik zo snel mogelijk weten.  :ok:
Door ApriliaMan
#196735
[quote="Gerrit"]
Hey Apriliaman waar blijf je nou? Die KTM moet toch minstens een keer mee met een ARA ritje??
[/quote]

Hier ben ik Gerrit  ;D

Die KTM heeft heel veel zin in een heleboel dingen  :yes:
#196795
[quote="Gerrit"]
Hey Apriliaman waar blijf je nou? Die KTM moet toch minstens een keer mee met een ARA ritje??
[/quote]

De KTM heeft al introductie gehad bij een ARA rit...2 KTM's zelfs  :crazy: :wobblesign:
#197865
ik zou graag mee willen met deze rit maar ik heb alleen nog 2 probleempjes hahah
1 volgens mij is die al wel besproken over of je nu wel of geen lid moet zijn.
en 2 mocht ik toch gewoon mee mogen ondanks dat ik nog geen ara lid ben moet ik nog ff kijken of ik nachtdienst heb gehad.
anders ga ik graag mee. de eerste keer met de grote jongens op pad hahahaha.
Door Amanandhisdogs
#197938
Hè grrr..., 30 augustus moet mijn vrouw werken, en de kleine meid (7 jaar) durft nog niet achterop... Even kijken of ze misschien bij Oma kan logeren. Ik kom er nog op terug, zou graag een keertje meerijden!

Ciao,
Marcel.
Door Amanandhisdogs
#198225
[quote="Gerrit"]
Ook niet leden zijn van harte welkom. We proberen je natuurlijk wel lid te maken.
[/quote]

Ben ik je toch al voor geweest  :P  Ik heb me maandag als lid aangemeld.  :secret: 

Het ziet ernaar uit dat Oma kan worden overgehaald (is meestal niet zo moeilijk  :worship: ) zodat ik mee kan rijden. Waar en hoe laat verzamelen? Kosten? (Eerste keer dat ik meerij...)

Groet,
Marcel.
#199091
Volgens mij kom ik dan net terug van de camping  ::) Maar dat zal smiddags pas zijn  :secret:
Dus ben bang dat het hem niet wordt  :sorry:
Door herman
#199566
Hoi Ron

gezellig, neem je je meisje ook mee of hou je haar voor je zelf.

gr herman


suggestie, vorig jaar vertrokken we vanaf de Witte bergen van der Valk Hotel, mooi centraal punt.
Laatst gewijzigd door herman op 7 aug 2009, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
#200859
[quote="herman"]
We zijn er natuurlijk weer bij,


Erik Tuono, Marc duc 747, Herman Tuono
[/quote]

:gaga: :gaga:

Volgens mij ga jij die datum wederom vergeten, net als de achterhoekrit.  :yahoo: Hadden we ons mentaal helemaal op voorbereid komen jullie niet  :wobblesign: :wobblesign:

Word ook betalend lid van de ARA!