ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Big Chris
#185114
Het motorevenement op Circuit Park Zandvoort komt eraan! Volgende, op Hemelvaartsdag 21 mei 2009, staat het circuit van Zandvoort weer volledig in het teken van motoren.
Van wegracers tot Easy Riders, iedereen is aanwezig op dit spectaculaire evenement, met een geschat aantal bezoekers van 15.000!
Met een goed gevuld programma is er de gehele dag spektakel op de baan en op de paddock.

Onze importeur is aanwezig en zal enkele nieuwe modellen tentoonstellen en / of voor proefrijden gebruiken. Meer informatie is te vinden op http://www.motorday.nl

Wie is erbij de 21e?
Avatar
Door rolf
#185135
ik ben voor het eerst thuis met hemelvaart want ik moet werken de vrijdag erna :-\ Voordeel is dat ik de week erna naar de dolomites ga ;D

Dus als ik ga naar Motordays
Avatar
Door FerBa
#185168
[quote="Velocemente"]
Misschien leuk om met een groepje uit Rotterdam te vertrekken als er nog meer gegadigden zijn??

Ik ga ook! :ok:
[/quote]

Ik ga ook mee. :yes:
Door jandetimmerman
#185184
[quote="robz"]
jij niet!  (toch?  ::) ???)

zit liever 4 dagen in de vogezen! ;D
[/quote]Helaas geen Vogezen voor mij  :bad: :bad: :bad: moet werken vrijdag en zaterdag door omstandigheden  ;) ;) ;)
Avatar
Door Big Chris
#185318
... en ook geen gratis kaarten  :-[  Ik was benieuwd of er mensen van de club zouden zijn. Volgens mij hebben de meesten iets anders gepland. Ik ook  :angel:
Avatar
Door FerBa
#185365
Las net in de Appie nieuws e-mail dat de RSV4 er ook aanwezig is. :kwijl: :ok: en dat je ,uiteraard, ook merchandise en kleding kan kopen.

Hoop alleen wel dat het droger en warmer is dan vorig jaar.
Door Vincent
#185399
[quote="FerBa"]

Las net in de Appie nieuws e-mail dat de RSV4 er ook aanwezig is. :kwijl: :ok: en dat je ,uiteraard, ook merchandise en kleding kan kopen.

Hoop alleen wel dat het droger en warmer is dan vorig jaar.
[/quote]Merchandise en kleding ....  ;D dan moet je erbij zijn want dat is van Aprilia (qua hoeveelheid/aanbod) maar matig in vergelijking met andere merken.

Vincent

Ooh en ik lees net dat Alex Da Liks er ook bij is...

Freestyle Jam
De Rotterdam Wheelie Posse komen met enkele van de beste stuntrijders van Nederland naar Motorday om alles uit de kast halen om elkaar af te troeven en het publiek te vermaken met de meest zieke stunts & tricks. Deze spectaculaire Freestyle Jam zal verspreid over de gehele dag plaats vinden op de paddock en begeleid worden door een MC van de Rotterdam Wheelie Posse. Deze MC zal er alles aan doen om samen met de rijders er een spectaculaire show van te maken en het publiek zo goed mogelijk te vermaken.
Laatst gewijzigd door Vincent op 14 mei 2009, 08:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door rolf
#185417
[quote="Vincent"]
Merchandise en kleding ....  ;D dan moet je erbij zijn want dat is van Aprilia (qua hoeveelheid/aanbod) maar matig in vergelijking met andere merken.
[/quote]

OJa, heb je de kledinglijn van Hyusung al gezien ;D of een groter merk neem Yamaha die kan ook nog wat leren van bijv. KTM, Ducati, Honda of Suzuki.
Dan valt het wel mee met Aprilia ;D ;D
Avatar
Door olivier
#185435
wat kost het normaal gesproken om 20 min op het circuit te rijden??  tijdens motorday 25 euro
Avatar
Door FerBa
#185520
[quote="Vincent"]
[quote="FerBa"]

Las net in de Appie nieuws e-mail dat de RSV4 er ook aanwezig is. :kwijl: :ok: en dat je ,uiteraard, ook merchandise en kleding kan kopen.

Hoop alleen wel dat het droger en warmer is dan vorig jaar.
[/quote]Merchandise en kleding ....  ;D dan moet je erbij zijn want dat is van Aprilia (qua hoeveelheid/aanbod) maar matig in vergelijking met andere merken.

Vincent

Ooh en ik lees net dat Alex Da Liks er ook bij is...

Freestyle Jam
De Rotterdam Wheelie Posse komen met enkele van de beste stuntrijders van Nederland naar Motorday om alles uit de kast halen om elkaar af te troeven en het publiek te vermaken met de meest zieke stunts & tricks. Deze spectaculaire Freestyle Jam zal verspreid over de gehele dag plaats vinden op de paddock en begeleid worden door een MC van de Rotterdam Wheelie Posse. Deze MC zal er alles aan doen om samen met de rijders er een spectaculaire show van te maken en het publiek zo goed mogelijk te vermaken.

[/quote]

Klopt ja, Ik had volgens mij ook ergens gelezen dat Alex z'n stoppierecord van vorig jaar gaat proberen te verbeteren.
Door bArtAA
#185723
[quote="Big Chris"]
........ Onze importeur is aanwezig en zal enkele nieuwe modellen tentoonstellen en / of voor proefrijden gebruiken. Meer informatie is te vinden op http://www.motorday.nl

Wie is erbij de 21e?
[/quote]
Kan op die site nergens vinden dat we ook op die RSV4 kunnen rijden, en vraag me dus af of dat zo is.
Ga niet voor niets helemaal van Groningen naar Zandvoort rijden over de snelweg voor niets......
Avatar
Door FerBa
#185743
[quote="bArtAA"]
[quote="Big Chris"]
........ Onze importeur is aanwezig en zal enkele nieuwe modellen tentoonstellen en / of voor proefrijden gebruiken. Meer informatie is te vinden op http://www.motorday.nl

Wie is erbij de 21e?
[/quote]
Kan op die site nergens vinden dat we ook op die RSV4 kunnen rijden, en vraag me dus af of dat zo is.
Ga niet voor niets helemaal van Groningen naar Zandvoort rijden over de snelweg voor niets......
[/quote]

Volgens mij is dat ook niet mogelijk volgens deze quote uit de Aprilia nieuwsbrief:

Zo zal Aprilia haar nieuwe 2009 modellen presenteren, waaronder de Aprilia RSV4 Factory, Shiver 750 S ABS en Mana 850 S ABS. Ook voor de verkoop van Aprilia kleding en merchandise kunt u terecht op MotorDay.

Ennuh, zou u zichzelf gaarne willen voorstellen in het daarvoor bestemde topic. Word erg op prijs gesteld hier. :yes: :friends: met piccie van de brommert. ;D
Door Leen63
#185757
[quote="leonsnek"]
[quote="Velocemente"]
Misschien leuk om met een groepje uit Rotterdam te vertrekken als er nog meer gegadigden zijn??

Ik ga ook! :ok:
[/quote]Ik had graag meegegaan...maar ja,nog steeds dat Fu##ing gips :bad:
[/quote]


Nou lijkt mij gezellig om mee te rijden vanaf Rotterdam leer ik ook eens wat meer Rotterdamse appierijders kennen die ene die ik ken valt reuze mee

Gr Leen
Avatar
Door FerBa
#185771
[quote="Leen63"]
[quote="leonsnek"]
[quote="Velocemente"]
Misschien leuk om met een groepje uit Rotterdam te vertrekken als er nog meer gegadigden zijn??

Ik ga ook! :ok:
[/quote]Ik had graag meegegaan...maar ja,nog steeds dat Fu##ing gips :bad:
[/quote]


Nou lijkt mij gezellig om mee te rijden vanaf Rotterdam leer ik ook eens wat meer Rotterdamse appierijders kennen die ene die ik ken valt reuze mee

Gr Leen
[/quote]

Ik stel voor om eventueel af te spreken bij de Macdrive Delft-noord (A13) voor degenen die vanuit omgeving Rotterdam komen?

Gr Ferry
Door kanonskop
#186211
Ik ga ook 
Mc drive A13 delft 9:15 ?

groet :bye:


Misschien leuk om met een groepje uit Rotterdam te vertrekken als er nog meer gegadigden zijn??

Ik ga ook! :ok:
[/quote]Ik had graag meegegaan...maar ja,nog steeds dat Fu##ing gips :bad:
[/quote]


Nou lijkt mij gezellig om mee te rijden vanaf Rotterdam leer ik ook eens wat meer Rotterdamse appierijders kennen die ene die ik ken valt reuze mee

Gr Leen
[/quote]

Ik stel voor om eventueel af te spreken bij de Macdrive Delft-noord (A13) voor degenen die vanuit omgeving Rotterdam komen?

Gr Ferry
[/quote]
Avatar
Door FerBa
#186246
9:15 uur vind ik wel een mooie tijd. :yes:

En wat vinden de andere?

Gelijk maar ff een lijstje:

Kanonskop
Rolf
Leen
Olivier?
Velocemente
FerBa

:bye:, Ferry
Laatst gewijzigd door FerBa op 18 mei 2009, 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Word ook betalend lid van de ARA!