ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#195628
[quote="Big Chris"]
[quote="robz"]
[quote="whitebee"]
Het totaal aantal kilometers van die dag was voor ons ( 1 Mille en 1 cbr1000rr) 1225 km
[/quote]

o jullie hadden ook een garmin?   >:D >:D ;) ;D
[/quote]

:rotfl2:  :rotfl2:  :rotfl2: kan maar van 1 komen, zo'n opmerking  :ok:  :ok:  :ok:
[/quote]

8)  sorry ik kon het niet laten.... >:D
Door Ronaldo
#195634
[quote="Big Chris"]
[quote="FastJ"]
Onze groep heeft dat helaas niet gehaald. Lag ook niet helemaal op route  ::) ;)
[/quote]

Geen tijger gezien  :no:
[/quote]

De tijgertjes voelden zich beter thuis in de bossen van Luxemburg. Ik had helaas geen andere keuze dan te volgen op mijn mille  ;), ook al ging onze route af en toe off the road. (Dan blijkt maar weer hoe veelzijdig zo'n mille is :P)
#195649
[quote="robz"]
[quote="Ronaldo"]
ook al ging onze route af en toe off the road.
[/quote]

aha! ik durf het bijna niet te zeggen........ :angel: >:D
[/quote]
ik heb off road altijd AAN staan in de Garmin, heeft al heel wat mooie bos/gravelritjes opgeleverd. Ooit komt er een echte all road ( lees KTM)
#195660
Ondanks dat wij niet de hele route volgens route gereden hebben ,stond ook bij ons aan het eind van de rit 1014 km op de teller :yahoo:
En ook wij zij bij het keerpunt geweest :yes:,kwamen welliswaar van de verkeerde kant aan....maar een kniesoor die daar over zeurt
#195712
Wij waren als eerste bij het keerpunt. Gelukkig stond de vlag er, anders waren we er ras aan voorbij geraced.

Na het keerpunt de lunch opgezocht. Veel tijd verloren in het lunch plaatsje waar nix open was en nix geregeld was. Dus op de route doorgereden naar een lunch punt ergens in de middle of nowhere en ook nog van de route af. Een punt dus waar niemand je kan vinden.

Maar toch, na enige tijd, komen daar tot onze niet geringe verbazing aanrijden: een Pegaso, een RSV4 en een GS. Zag er niet uit als combinatie maar was wel enorm gezellig zo met 2 groepen. Na de lunch hebben we heel lang de route exact gevolgd tot ik het zat was. Jos even ingehaald en toen weer een soort van de route gevolgd.

De 1000 km ook volgemaakt. Geeft enorme voldoening.

Volgend jaar weer hoor.
#195735
[quote="Gerrit"]
Maar toch, na enige tijd, komen daar tot onze niet geringe verbazing aanrijden: een Pegaso, een RSV4 en een GS. Zag er niet uit als combinatie maar was wel enorm gezellig zo met 2 groepen.
[/quote]

wij hadden idd ook honger en de bordjes "restaurant" waren niet dik gezaaid,  vandaar

we zijn trouwens nog vlak langs de lunchplek van 2005 geraced had je dat nog gezien? Bij Urmatt. De route ging de N402 op maar wij hebben nog een paar km op de parallelweg gereden om dit restaurant ff te checken. Was ook dicht trouwens. Vorige keer hadden we per email geregeld dat ze open zouden zijn herinner ik me ,  dit keer toch ca 60km verder gereden geloof ik
#219822
Met enige achterstand ben ik hier op vakantie de motorbladen aan het 'bijlezen'. Zie ik tot mijn verbazing dat Randy van der Wal alnog een melding heeft gemaakt over de Rubberbutt. Hij geeft toe niet mee gereden te hebben, maar waarom schrijft ie niet.
Nou ja, vond het toch leuk................

Iets verderop een foto met Jarno die Joost Overzee achterop zijn duo-racer meeneemt.

Gaat over weekblad MOTOR, kerst editie.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Word ook betalend lid van de ARA!