ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#182619
Zondag 3 mei, komende zondag dus, zijn de Ducati Clubraces. Ook een aantal Aprilia coureurs zullen aan de start verschijnen. Van onze importeur kunnen we GRATIS toegangskaarten krijgen en een fantastische plek in de VIP-box (Geert Timmer bocht) waar je kan genieten van de donderende twins  :yahoo:  Voor een hapje en een drankje wordt gezorgd.

Deze actie geldt alleen bij voldoende aanmeldingen (vanaf circa 20). Aanmelden kan door een PB naar mij te sturen met je naam en adres. Je hoort van mij morgenavond of het feest doorgaat. De importeur zal de kaarten versturen  :ok:

Malle Eppie (1)
Frank
Jan (4)
KJ (4)
Motorgirl (3)
Apriliaman (2)
Jorrit (1)
Laatst gewijzigd door Big Chris op 29 apr 2009, 08:47, 1 keer totaal gewijzigd.
#182725
You've got mail  ;D
Cool :worship:

Ben net terug van Assen,
hij is nog niet eens afgekoeld
Laatst gewijzigd door motorgirl op 28 apr 2009, 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
#182826
De importeur stelt de VIP box niet open komend weekend. Wel stellen ze 20 kaarten ter beschikking  :yahoo: waarvan er via dit topic al 15 zijn geclaimd. Deze worden verstuurd naar jandetimmerman (geen onbekende hier  ;D ) Wil je er ook heen, stuur 'm een PB  :yes:
#182827
[quote="Big Chris"]
De importeur stelt de VIP box niet open komend weekend. Wel stellen ze 20 kaarten ter beschikking  :yahoo: waarvan er via dit topic al 15 zijn geclaimd. Deze worden verstuurd naar jandetimmerman (geen onbekende hier  ;D ) Wil je er ook heen, stuur 'm een PB  :yes:
[/quote]

netjes zeg. Maar je weet wat Jan ermee doet, deze geeft ze weer weg als je niet uitkijkt aan vrienden, buurmannen en bekenden. ;D
#182829
[quote="rolf"]
[quote="Big Chris"]
De importeur stelt de VIP box niet open komend weekend. Wel stellen ze 20 kaarten ter beschikking  :yahoo: waarvan er via dit topic al 15 zijn geclaimd. Deze worden verstuurd naar jandetimmerman (geen onbekende hier  ;D ) Wil je er ook heen, stuur 'm een PB  :yes:
[/quote]

netjes zeg. Maar je weet wat Jan ermee doet, deze geeft ze weer weg als je niet uitkijkt aan vrienden, buurmannen en bekenden. ;D
[/quote]

Ervaring?  ;D
Laatst gewijzigd door Big Chris op 29 apr 2009, 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
#182832
[quote="rolf"]
[quote="Big Chris"]
De importeur stelt de VIP box niet open komend weekend. Wel stellen ze 20 kaarten ter beschikking  :yahoo: waarvan er via dit topic al 15 zijn geclaimd. Deze worden verstuurd naar jandetimmerman (geen onbekende hier  ;D ) Wil je er ook heen, stuur 'm een PB  :yes:
[/quote]

netjes zeg. Maar je weet wat Jan ermee doet, deze geeft ze weer weg als je niet uitkijkt aan vrienden, buurmannen en bekenden. ;D
[/quote]Had zelf andere verplichtingen, en die kom ik altijd na. zeker omdat het hier een collega betreft waarvan z'n zoon n zwaar ongeluk gehad heeft,waardoor z'n slaapkamer aangepast moest worden, vond ik toch ff belangrijker dan de SBK  ;) ;) ;)
#182840
[quote="jandetimmerman"]
[quote="rolf"]
[quote="Big Chris"]
De importeur stelt de VIP box niet open komend weekend. Wel stellen ze 20 kaarten ter beschikking  :yahoo: waarvan er via dit topic al 15 zijn geclaimd. Deze worden verstuurd naar jandetimmerman (geen onbekende hier  ;D ) Wil je er ook heen, stuur 'm een PB  :yes:
[/quote]

netjes zeg. Maar je weet wat Jan ermee doet, deze geeft ze weer weg als je niet uitkijkt aan vrienden, buurmannen en bekenden. ;D
[/quote]Had zelf andere verplichtingen, en die kom ik altijd na. zeker omdat het hier een collega betreft waarvan z'n zoon n zwaar ongeluk gehad heeft,waardoor z'n slaapkamer aangepast moest worden, vond ik toch ff belangrijker dan de SBK  ;) ;) ;)
[/quote]

ah sorry jan, dat laatste wist ik eigenlijk. Het is maar een geintje, het siert je :ok:dat je dit doet en het andere doet. :ok:
#182889
[quote="rolf"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="rolf"]
[quote="Big Chris"]
De importeur stelt de VIP box niet open komend weekend. Wel stellen ze 20 kaarten ter beschikking  :yahoo: waarvan er via dit topic al 15 zijn geclaimd. Deze worden verstuurd naar jandetimmerman (geen onbekende hier  ;D ) Wil je er ook heen, stuur 'm een PB  :yes:
[/quote]

netjes zeg. Maar je weet wat Jan ermee doet, deze geeft ze weer weg als je niet uitkijkt aan vrienden, buurmannen en bekenden. ;D
[/quote]Had zelf andere verplichtingen, en die kom ik altijd na. zeker omdat het hier een collega betreft waarvan z'n zoon n zwaar ongeluk gehad heeft,waardoor z'n slaapkamer aangepast moest worden, vond ik toch ff belangrijker dan de SBK  ;) ;) ;)
[/quote]

ah sorry jan, dat laatste wist ik eigenlijk. Het is maar een geintje, het siert je :ok:dat je dit doet en het andere doet. :ok:
[/quote]

het siert je zeker  :ok: :ok: :ok: :friends: :friends: :friends:
#182891
Gaan we nog samen rijden  :victory:
Wie oh wie
#182944
[quote="jandetimmerman"]
Het lijkt mij t handigste om opt circuit een plaats af te spreken waar we elkaar treffen  :yes: :yes: :yes: reactie graag  ;D ;D ;D
[/quote]

Okj, jij bent de regelateur in dit geval, zeg maar een tijd. ;D
Door mile-eater
#183113
[quote="jandetimmerman"]
Het lijkt mij t handigste om opt circuit een plaats af te spreken waar we elkaar treffen  :yes: :yes: :yes: reactie graag  ;D ;D ;D
[/quote]

Voorstel: bij de slagboom voor het tunneltje, voordat je het terrein op gaat waar onze helden hun campement hebben opgebouwd?
Tijdstip: half tien?

Ik hoor het wel van jullie hiervan vinden.

groet,

Jorrit
#183115
[quote="jandetimmerman"]
[quote="rsvjan"]
en nu dan voldoende deelname?

kom maar op met die kaarten  :yes: :yahoo:
[/quote]De kaarten komen sowieso  :yahoo: :yahoo: :yahoo: EN ZIJN BIJ DEZE OOK ALLEMAAL VERGEVEN  :bad: :bad: :bad:  ;D ;D ;D
[/quote]

Hallo Jan,
je kunt mijn kaart weggeven :sorry:, wij gaan een weekendje Moezel doen :yes:

Gr Frank
#183127
[quote="mile-eater"]
[quote="jandetimmerman"]
Het lijkt mij t handigste om opt circuit een plaats af te spreken waar we elkaar treffen  :yes: :yes: :yes: reactie graag  ;D ;D ;D
[/quote]

Voorstel: bij de slagboom voor het tunneltje, voordat je het terrein op gaat waar onze helden hun campement hebben opgebouwd?
Tijdstip: half tien?

Ik hoor het wel van jullie hiervan vinden.

groet,

Jorrit
[/quote]

Welke ingang moet ik dan nemen. Normaal zit ik altijd op de stekkenwal en nemen wij afrit 31. Welke afslag moet ik dan nemen.

Word ook betalend lid van de ARA!