ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#183172
Misschien handig om tel nummers uit te wisselen.
Ik stuur wel een pb :bye:
#183175
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Rossifumi"]
Afrit Assen-Zuid, en dan doorrijden naar de paddock. Kan niet missen. Althans, als je via de A28 gaat.
[/quote]Mogen wij daar komen met de motor dan  ??? ??? ???
[/quote]

Normaal gesproken mag je altijd richting het middenterrein komen of op z'n minst tot de parkeerplaatsen voor de tunnel  :friends:
Uitzonderingen hierop zijn het SBK weekend en de TT Assen. :yes: Of je moet zo'n leuk stickertje hebben als op de mijne  :crazy:
#183199
[quote="rsvjan"]
Hoi , het handigste is een tijd afspreken bij het welkomstcenter (gebouw rechts net voor de tunnel), kun je de kaarten aannemen en verder rijden de paddock op.
[/quote]Goed plan ouwe  :ok: :ok: :ok: morgen ff kortsluiten met iedereen  :yes: :yes: :yes:
#183290
[quote="jandetimmerman"]
We moeten Vincent van Dijk (Moto-Tricolore)ff bedanken voor de kaarten  :yes: :yes: :yes: hierbij Vincent  :worship: :worship:  :worship:
[/quote]
En ook van ons uit Rotjeknor, Thanxs. We gaan er een mooie dag van maken  :bye:
#183298
Nog even wat anders. Iis er voor ons een mogelijkheid om onze butsmutsen ergens te stallen, zodat wij er niet heel de dag mee hoeven te slepen. Wie wil er een hoekje beschikbaar stellen voor ons. Mijn dank zal eeuwigdurend zijn  :crazy: :victory:
#183307
Bij deze wil ik afspreken dat de kaarten bij het welkomstcenter of in de buurt daarvan opgehaald kunnen worden tussen half 10 en 10uur, daarna ga ik de paddock in en blijf niet heen en weer wandelen  :no: :no: :no:, ik probeer dus om half 10 aanwezig te zijn al dan niet op de brommert, afhankelijk van het weer  :yes: :yes: :yes: in iedergeval tot morgen  :ok: :ok: :ok:
#183314
[quote="jandetimmerman"]
Bij deze wil ik afspreken dat de kaarten bij het welkomstcenter of in de buurt daarvan opgehaald kunnen worden tussen half 10 en 10uur, daarna ga ik de paddock in en blijf niet heen en weer wandelen  :no: :no: :no:, ik probeer dus om half 10 aanwezig te zijn al dan niet op de brommert, afhankelijk van het weer  :yes: :yes: :yes: in iedergeval tot morgen  :ok: :ok: :ok:
[/quote]

Kan ik je herkennen aan een anjer in je knoopsgaatje en is hij dan rood of geel  :rotfl2:
#183318
[quote="motorgirl"]
[quote="jandetimmerman"]
Bij deze wil ik afspreken dat de kaarten bij het welkomstcenter of in de buurt daarvan opgehaald kunnen worden tussen half 10 en 10uur, daarna ga ik de paddock in en blijf niet heen en weer wandelen  :no: :no: :no:, ik probeer dus om half 10 aanwezig te zijn al dan niet op de brommert, afhankelijk van het weer  :yes: :yes: :yes: in iedergeval tot morgen  :ok: :ok: :ok:
[/quote]

Kan ik je herkennen aan een anjer in je knoopsgaatje en is hij dan rood of geel  :rotfl2:
[/quote]Nee, ik lijk op prins Claus  :crazy: :crazy: :crazy: Let maar op Melanie  :yes: :yes: :yes: die is er ook  ;) ;) ;)
#183479
Jarno, wat kan jij rijden zeg  :worship: Petje af.
Ik heb echt genoten van je rijstijl, super joh!
Hoeveelste hij is geworden mag hij zelf vertellen, blijft het nog lekker spannend  ;D
#185370
[quote="Melanie."]
Jarno, wat kan jij rijden zeg  :worship: Petje af.
Ik heb echt genoten van je rijstijl, super joh!
Hoeveelste hij is geworden mag hij zelf vertellen, blijft het nog lekker spannend  ;D
[/quote]
Thanx! Daar doe ik het ook voor, om anderen te laten genieten. En ik kan je verklappen dat ik er zelf ook wel plezier aan beleef.  ;D

Ik lees dit nu pas, dus sorry voor een beetje late reactie. Uitgebreid verslag met foto's komen in het clubblad.

Word ook betalend lid van de ARA!