ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#182485
Yo :victory:

Veel van jullie zullen het al wel gelezen hebben op MF, maar a.s. zondag 3 mei is de MFMM in Veenendaal :yes: Ik ben er zelf nog nooit geweest maar als ik de filmpjes op youtube bekijk moet het toch wel een apart sfeertje geven...  :ok:

Wie is er nog meer van plan om te gaan? Olivier en Patrickg komen sowieso, maar Aprilia moet natuurlijk wel een beetje sterk vertegenwoordigd worden  :friends:

Tot zondag!  :bye:
#182529
Bij mij ligt het nog wel aan het weer, met regen ga ik niet :)
Overigens weet ik nog niet hoe ik ga rijden... Als je met een groep meerijdt ga je over de snelweg, eigenlijk zonde om zo lang rechtdoor te rijden. Beter een route over de veluwe uitzetten  :yahoo:
#182535
[quote="AeroX"]
Weet 't niet...zijn wel veel snelweg km's :-\

[/quote]

[quote="Patrickg"]
Bij mij ligt het nog wel aan het weer, met regen ga ik niet :)
Overigens weet ik nog niet hoe ik ga rijden... Als je met een groep meerijdt ga je over de snelweg, eigenlijk zonde om zo lang rechtdoor te rijden. Beter een route over de veluwe uitzetten  :yahoo:
[/quote]

Op zich hebben jullie beide wel gelijk. Maar het lijkt me toch ook wel heel stoer om met een hele grote groep samen over de snelweg te tokkelen  :yes: Maak je niet zo vaak mee denk ik...
Door black R
#182543
Ik wil ook wel meegaan moet wel helemaal uit limburg komen maar als het weer goed is ga ik zeker mee  :kwijl:

misschien een idee om ergens bij elkaar te komen en er gezamelijk naar toe te rijden...
#182570
[quote="Tomba la bomba"]
[quote="emille"]
Is dit niet veel leuker om heen te gaan?  :angel:  ;D

[img width=209 height=300]http://www.foto-uploaden.nl/upload/aa15 ... d44324.jpg[/img]
[/quote]

Starring: Onze eigen FastJ en KJ? Om die Ducs een flinke poep te laten ruiken!

Tombaaa
[/quote]

Als het weer goed is ben ik hier ook present. :yes:
Genieten van een overdosis 2-cylindersymfonie. :kwijl:
#182578
[quote="Rossifumi"]
Ja zeg, het gaat hier over die Mega Mac Meeting in Veenendaal ja!  :rtfm: Niet over Italiaanse fietsjes met de verkeerde afkomst...   :no:
[/quote]

Er zijn daar volgens mij nog veeeeeeeel meer fietsjes met een hele verkeerde afkomst. :tease: ;D

Maar alle gekheid op een stokje ik wil daar ook wel een keer kijken maar dit weekend staan de DCR op de agenda. :)
Laatst gewijzigd door FerBa op 27 apr 2009, 23:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Word ook betalend lid van de ARA!