ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#182234
[quote="Silke"]
[quote="black bee"]
geloof dat ze daar altijd bij de mac zitten  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
[/quote]

:help:
[/quote]

BB komt ook hier  ;D uit de buurt merk ik ..............

ik maak een kleine route beschrijving en/of een waipont voor de gps is makkelijk te vinden  :yes: (na het weekend, moet nu hollen) :bye:
#184050
[quote="rolf"]
ik was hem al even kwijt, ik kom zeker echter ik moet mijn moeder 'smorgens van schiphol halen en zonder vertragingen zie je mij op tijd verschijnen :ok:
[/quote]

Hier is het............fa Cordaad, Ing H. de Grootweg 12, 3201AB Spijkenisse        www.cordaad.com  :bye:

(Ook te bereiken vanaf het Esso tankstation, pas op busbaan en fietspad en weggetje kruisen! anders evt. omrijden via het haventje )
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door TuonoPeet op 8 mei 2009, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
#184302
Hmmm... bijna 200km, dat is me net weer even iets te ver  :secret:
#184310
nee hoor niks speciaals meenemen, (of het moet je Appie zijn :yes: )

het zal ongetwijfeld een interactief gebeuren zijn, dus vragen maar.... :yes:  anders is het veel te vroeg afgelopen

ik zal voor de zekerheid een PB tje sturen naar het lijstje wat "zich opgegeven" heeft, stel je voor dat er zich iemand verslaapt :wobblesign:
#184317
[quote="Velocemente"]
[quote="2 Fast 2 See"]
Hmmm... bijna 200km, dat is me net weer even iets te ver  :secret:
[/quote]

Ik begreep van Rolf dat dat voor jou ongeveer een half uurtje rijden is! :crazy:

@Tuonopeet: moeten we nog iets meenemen?
[/quote]

Huh  ??? 1/2 uurtje rijden  ???
Mijn km-teller mag dan wel kapot zijn, maar 200km in 1/2 uur is iets teveel van het goede  :crazy:

Het is voor Rolf bijna een thuiswedstrijdje  :gaga:

Word ook betalend lid van de ARA!