ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#181087
OK jij bent het, staat genoteerd

update niet starter:
nog eens een poging gedaan met geladen accu, geen succes  :no:, je weet het nooit, oude bougies erin, vroem lopen  :yahoo: krijg nou.............
blokkie om gedaan 50 km,  paar keer gestart, OK....... :yes:
aan de druppel maar en morgen nogeens proberen

:bye:
#181244
[quote="Silke"]
[quote="TuonoPeet"]
Hij moet even overleggen met moeders.......zijn voorkeur was een za-middag  :yes: ik denk 9 of 16 mei
[/quote]

Niet 9 mei  :o :o :o ben dan het noorderritje aan het organiseren/rijden  :help: :help: :help:
[/quote]

Silke, zit er maar niet over in die Rotterdammers die komen toch niet joh ......... vinden ze te ver  :-X
#181246
[quote="ApriliaMan"]
[quote="Silke"]
[quote="TuonoPeet"]
Hij moet even overleggen met moeders.......zijn voorkeur was een za-middag  :yes: ik denk 9 of 16 mei
[/quote]

Niet 9 mei  :o :o :o ben dan het noorderritje aan het organiseren/rijden  :help: :help: :help:
[/quote]

Silke, zit er maar niet over in die Rotterdammers die komen toch niet joh ......... vinden ze te ver  :-X
[/quote]

Nou voor Peet is niets te ver maar als het op 9 mei is kunnen we gewoon niet  :no:
#181939
[quote="Syb24"]
Ik wil er ook wel graag bij zijn. Kan namelijk wel de nodige sleuteltips gebruiken. Zit alleen van 3 t/m 3 juni in het buitenland.
[/quote]

da's niet al te lang,  ;D  kzet je op het lijstje

de datum is voorlopig geprikt op 16 mei  vroeg in de middag lokatie Spijkenisse  :yes: maks 15 man kan  hij kwijt in de eigen lokatie, meer kan, andere plek dan of twee keer....

nadere details volgen....

Word ook betalend lid van de ARA!