ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#179419
[quote="Silke"]
[quote="rolf"]
is toch allemaal betrouwbaar volk. :gaga: :gaga: Alleen die eene uit Maasland is een beetje dubieus geval. :yes: :yes:
[/quote]

Afbeelding

[/quote]


Oeps..dat is een blauwtje oplopen geloof ik  :rotfl2:
[/quote]

en weet je anders verraad ik zijn werkelijke leeftijd hier ;D ;D ;D ;D
#179422
[quote="rolf"]
[quote="Silke"]
[quote="rolf"]
is toch allemaal betrouwbaar volk. :gaga: :gaga: Alleen die eene uit Maasland is een beetje dubieus geval. :yes: :yes:
[/quote]

Afbeelding

[/quote]


Oeps..dat is een blauwtje oplopen geloof ik  :rotfl2:
[/quote]

vertel vertel  :yes: :yes: :yes: ;D

en weet je anders verraad ik zijn werkelijke leeftijd hier ;D ;D ;D ;D
[/quote]
#179431
[quote="Silke"]
[quote="rolf"]
[quote="Silke"]
[quote="rolf"]
is toch allemaal betrouwbaar volk. :gaga: :gaga: Alleen die eene uit Maasland is een beetje dubieus geval. :yes: :yes:
[/quote]

Afbeelding

[/quote]


Oeps..dat is een blauwtje oplopen geloof ik  :rotfl2:
[/quote]

vertel vertel  :yes: :yes: :yes: ;D

en weet je anders verraad ik zijn werkelijke leeftijd hier ;D ;D ;D ;D
[/quote]
[/quote]En uh wat is jouw werkelijke leeftijd  ??? ??? ???  :crazy: :crazy: :crazy:
#179433
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
[quote="rolf"]
[quote="Silke"]
[quote="rolf"]
is toch allemaal betrouwbaar volk. :gaga: :gaga: Alleen die eene uit Maasland is een beetje dubieus geval. :yes: :yes:
[/quote]

Afbeelding

[/quote]


Oeps..dat is een blauwtje oplopen geloof ik  :rotfl2:
[/quote]

vertel vertel  :yes: :yes: :yes: ;D

en weet je anders verraad ik zijn werkelijke leeftijd hier ;D ;D ;D ;D
[/quote]
[/quote]En uh wat is jouw werkelijke leeftijd  ??? ??? ???  :crazy: :crazy: :crazy:
[/quote]


:secret: :secret: :secret: :secret:
#179443
[quote="Silke"]
zullen we nooit te weten komen...want daar zit al het zwarte geld van die ene plastische chirurg  :secret:  :bye:
[/quote]

Is het toch waar wat Jan ooit gezegd heeft.  :yahoo: :wobblesign:
#179581
Er is een kleine kans dat ik moet afhaken ivm met het definitief omruilen van de kinderweekenden. Of liever gezegd: de kans dat de ruil doorgaat is 99%, ik weet echter nog niet of dit al volgend weekend gaat gelden. In dat geval kan ik dus niet naar Den Helder komen... bah. (maar kan ik wel deelnemen aan de Noorderrit ;) )

Wellicht dat iemand zich al vast even wil warm lopen? Ik laat binnen één á twee dagen definitief iets weten!  :help:
#179618
je plek aan iemand geven zal moeilijk gaan want we hebben allemaal paspoort nummer en NAW gegevens van te voren moeten geven. Het geeft alleen maar verwarring bij de bewaking als iemand anders opeens verschijnt ipv.

Stefan en Jesse hebben alles in kannen en kruiken, gewoon die kinderen een weekendje extra gunnen uit de oude regeling ;)
#179634
[quote="klaaz"]
Ik begrijp dat jij geen ex hebt?
[/quote]

klopt en ook geen kinderen. Dus misschien zeg ik het iets te makkelijk.

Misschien dat stefan en jesse een leuke dame kunnen regelen voor oppas ;) kan jij de rit rijden.
#179725
Da's nou net het punt. Ik heb vorig jaar mijn oudste een aantal keren op laten passen op de jongste zodat ik kon motor rijden. Ik heb mij echter voorgenomen dat dit jaar niet meer te doen. Ik zie ze eens in de twee weken en dan geeft het geen pas als papa er een dag tussen uit naait. Daar heb ik de overige 12 dagen in de twee weken tijd genoeg voor.

Dus laat ik bij deze de moeilijke beslissing dan alvast maar nemen zodat een ander nog tijdig aangemeld kan worden voor de 18e. Ik baal er hevig van maar mijn positie is bij deze vacant.
#179733
geen probleem , klaaz , de kinderen gaan nog altijd voor een ritje  :yes:

als ik op tijd de nieuwe gegevens krijg van de reserve speler dan regel ik het
met de bewaking door een nieuwe lijst aan te leveren, volgende keer beter .

:bye:
#179753
[quote="black bee"]
pas op he anders maak ik ff een lijstje met alle echte leeftijden  >:D

zal kijken of de tromp beschikbaar is (is de modernste , stealth vormig  ::))
[/quote]
En de Zeeleeuw :yes: (is de oudste, zetpil vormig) :crazy:
#179935
[quote="Silke"]
[quote="Melanie."]
Ik wil wel mee als het kan/mag etc.  :wobblesign:
[/quote]

Van mij mag je  ;D ;D ;D ff je gegevens naar blackbee mailen...heeeeeeeeeeeeel snel  :yes: :yes: :yes:
[/quote]

jij zoekt vrouwelijke ondersteuning ;D als tegengas naar de mannen :angel:


[quote="leonsnek"]
Is de tijd voor de z.h. "chapter" nog ongewijzigd? Half negen bij de MAC in delft  ???
[/quote]

Chapter ZH volgens plan 08.30u meeting Mac A13 Delft ;)
#179943
[quote="rolf"]
[quote="Silke"]
[quote="Melanie."]
Ik wil wel mee als het kan/mag etc.  :wobblesign:
[/quote]

Van mij mag je  ;D ;D ;D ff je gegevens naar blackbee mailen...heeeeeeeeeeeeel snel  :yes: :yes: :yes:
[/quote]

jij zoekt vrouwelijke ondersteuning ;D als tegengas naar de mannen :angel:

yep  ;D helemaal goed  :ok:


[/quote]
#180004
[quote="black bee"]
zoals ik op het terras al heb uitgelegd , vouwen zijn heel erg veilig bij de marine man  :angel:
[/quote]

nu was ik toevallig in de buurt van jou op het terras ;D en begin me af te vragen waarom ik nooit een carriere ben begonnen bij de marine, al is het alleen maar vanwege de veiligheid van de vrouwen ;D ;D ;D

Enne ik snap nu ook waarom jij vrijgezellig bent ;D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Word ook betalend lid van de ARA!