ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#180916
eeeen de laatste serie.
#12

Helaas zijn sommige piccie's wat wazig, maar dat komt doordat ik die met de nachtmodus van mijn mobiel heb genomen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door FerBa op 18 apr 2009, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
#180941
leon heb je hier in je broek gepoept of komt het dat je vanochtend er vroeg uit moest?? of toch die ouderdom (opa)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#180944
[quote="bmack"]
leon heb je hier in je broek gepoept of komt het dat je vanochtend er vroeg uit moest?? of toch die ouderdom (opa)
[/quote]Z'n leeftijd speelde m parten vandaag  :bad: :bad: :bad: in de onderzeeer komen was ook al n probleem  :yes: :yes: :yes: d'r uit viel mee, we hebben m in de lanceerbuis gepropt en afgeschoten  :yes: :yes: :yes:  :crazy: :crazy: :crazy:
#180972
Jesse en Stefan bedankt voor de leerzame dag. Is zeker voor herhaling vatbaar. Die jongens op de sigaar neem ik men petje voor af, je zal toch een aantal weken onder water moeten zitten met een stel kerels. Hoeveel worden er terstond gay op zo'n schip.
#180973
[quote="Sjaakie"]
Jesse en Stefan bedankt voor de leerzame dag. Is zeker voor herhaling vatbaar. Die jongens op de sigaar neem ik men petje voor af, je zal toch een aantal weken onder water moeten zitten met een stel kerels. Hoeveel worden er terstond gay op zo'n schip.
[/quote]

dat vroeg mijn moeder ook al, jawel ze is 74 en vraagt aan mij of de mannen elkaar soms opzoeken na een paar weken zonder vrouw op zo'n sigaar.
#180978
[quote="rolf"]
[quote="Sjaakie"]
Jesse en Stefan bedankt voor de leerzame dag. Is zeker voor herhaling vatbaar. Die jongens op de sigaar neem ik men petje voor af, je zal toch een aantal weken onder water moeten zitten met een stel kerels. Hoeveel worden er terstond gay op zo'n schip.
[/quote]

dat vroeg mijn moeder ook al, jawel ze is 74 en vraagt aan mij of de mannen elkaar soms opzoeken na een paar weken zonder vrouw op zo'n sigaar.


[/quote] :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:  :ok: :ok: :ok:
#180992
[quote="jandetimmerman"]
[quote="rolf"]
[quote="Sjaakie"]
Jesse en Stefan bedankt voor de leerzame dag. Is zeker voor herhaling vatbaar. Die jongens op de sigaar neem ik men petje voor af, je zal toch een aantal weken onder water moeten zitten met een stel kerels. Hoeveel worden er terstond gay op zo'n schip.
[/quote]

dat vroeg mijn moeder ook al, jawel ze is 74 en vraagt aan mij of de mannen elkaar soms opzoeken na een paar weken zonder vrouw op zo'n sigaar.


[/quote] :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:  :ok: :ok: :ok:
[/quote]
Beetje jammer dit... :wobblesign:
#181002
Mooie foto's, leuke dag, zonde van de schade! Maar goed, jullie hebben geen letsel, dat telt.

Erg leuk verder, ik hoop dat er nog eens een dag als dit wordt georganiseerd, dan ben ik er zeker bij!  :ok:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Word ook betalend lid van de ARA!