ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#177631
hallo medeclubgenoten,

daar wij (ambtenaren) toch regelmatig het verwijt krijgen dat we niks doen voor jullie belastingcenten  :tease: :tease: :lazy: :lazy:
gaan we op zaterdag 18 april een kleine kijk in de keuken geven , samen met jesse j zullen wij voor 12 mensen een ritje organiseren
waarbij we ook de marinebasis zullen aandoen en een rondleiding zullen geven over een onderzeeboot en een fregat ( M of LCF)
waarna wij weer verder zullen gaan met het ritje , ongeveer 120 km.

het beginpunt zal de van der valk zijn langs de A9 tegenover bob's saloon en de starttijd zal ongeveer 10.00 zijn. nu hoop ik dat jullie
snappen dat ik wel wat meer informatie nodig heb dan alleen maar ja ik ga mee , gaarne opgave per pb naar mij met de volgende
informatie : volledige naam en gebr datum en adres en kenteken van de motor waarop je komt daar ik deze gegevens bij de
bewakingsdienst moet inleveren anders komen jullie echt niet het terrein op , tevens neem de dag zelf een legitimatie mee !!!!!!!


:bye: 

stefan en jesse

inschrijvingen :  sjaakie ( 2 pax)
                      silke     ( 2 pax)
                      streetfighter
                      rolf
                      jandetimmerman
                      big chris (2 pax)
                      klaaz
                      malle eppie
                      leonsnek
                      ferba

de lijst is vol , dus hierbij stopt de inschrijving  :yes:
Laatst gewijzigd door black bee op 1 apr 2009, 05:24, 1 keer totaal gewijzigd.
#177652
Hoi stefan,

ik wil wel eens kijken waar onze belastingcenten aan op gaan, tevens gelijk eens kijken of mijn neefje het goed maakt daar op Curacao of hij toevallig niet terug gestuurd is.

Dus ik meldt me aan, trouwen PB gestuurd

grtjs rolf
#177657
[quote="black bee"]
:no: :no: frank dat zal als het goed is niet meer lukken , hebben tegenwoordig een andere pas  :crazy:

jan wil je nog wel ff die pb sturen met de benodige info  :friends:
[/quote]Komtiealhoor  :yes: :yes: :yes:  ;D ;D ;D
#177661
[quote="black bee"]
dan moet je maar eens op een sms reageren  :rtfm: :rtfm: :rtfm:

maar zal jullie erbij zetten  :-*
[/quote]

wij komen met z'n 3tjes...een of ander hummeltje wil ook even onderduiken  ;D stuur je morgen even alle gegevens  :yahoo:
Laatst gewijzigd door Silke op 31 mar 2009, 08:51, 1 keer totaal gewijzigd.
#177735
Jaaaaaaaaaa, ik ga mee! PB verstuurd!

Wel graag even een tweede aansluitunt regelen, anders moet ik om via Akersloot...
Laatst gewijzigd door klaaz op 31 mar 2009, 01:46, 1 keer totaal gewijzigd.
#177737
klaaz , staat erbij , we doen dus een rit die begint vanaf akersloot heet het daar volgens mij om eerst een
uurtje door de omgeving te rijden en dan halverwege te stoppen bij de basis , na de rondleidingen gaan we
weer verder met de rit en komen dan weer bij alkmaar uit  :friends:
#177743
[quote="jandetimmerman"]
Heb net te horen gekregen van m'n personal-coach dat ik ook mee moet om te kijken of die drijvende klapsigaar wel waterdicht is  :yes: :yes: :yes: dus bij deze  :ok: :ok: :ok:
[/quote]
Hij is waterdicht hoor ;D
#177744
[quote="klaaz"]
Jaaaaaaaaaa, ik ga mee! PB verstuurd!

Wel graag even een tweede aansluitunt regelen, anders moet ik om via Akersloot...
[/quote]
De Noorderlingen zouden weer ergens anders kunnen afspreken en dan samen naar NH rijden. :friends:
#177746
[quote="robz"]
leuk initiatief!!

mensen ik kan iedereen zo'n excursie aanraden!!  erg indrukwekkend aan boord van die varende wastobbes..... :yes: :ok:

helaas zal ik het moeten missen..... iets met spa... :angel:
[/quote]

Enne vertel wat en wanneer is er rond die tijd op Spa? :kwijl:
#177749
[quote="black bee"]
klaaz , staat erbij , we doen dus een rit die begint vanaf akersloot heet het daar volgens mij om eerst een
uurtje door de omgeving te rijden en dan halverwege te stoppen bij de basis , na de rondleidingen gaan we
weer verder met de rit en komen dan weer bij alkmaar uit  :friends:
[/quote]

Aanrader is de weg terug vanaf huisduinen langs de kust, maar dat wist je wsl al  ;D ;D
#177752
[quote="Jesse J"]
[quote="klaaz"]
Jaaaaaaaaaa, ik ga mee! PB verstuurd!

Wel graag even een tweede aansluitunt regelen, anders moet ik om via Akersloot...
[/quote]
De Noorderlingen zouden weer ergens anders kunnen afspreken en dan samen naar NH rijden. :friends:
[/quote]

Zeg maar waar en hoe laat  :friends:
#177791
[quote="rsvfrank"]
[quote="black bee"]
klaaz , staat erbij , we doen dus een rit die begint vanaf akersloot heet het daar volgens mij om eerst een
uurtje door de omgeving te rijden en dan halverwege te stoppen bij de basis , na de rondleidingen gaan we
weer verder met de rit en komen dan weer bij alkmaar uit  :friends:
[/quote]

Aanrader is de weg terug vanaf huisduinen langs de kust, maar dat wist je wsl al  ;D ;D
[/quote]

ja die weg doen we dus al op de heenweg op de terugweg gaan we via de oud westfriese dijk  :angel:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Word ook betalend lid van de ARA!