ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#179607
[quote="dick"]
beste mensen,

mede namens de duitse 6.5-rijders pit, ingo en ferdinand bedankt voor 'n geslaagde rit.  voor pit was het de derde of vierde keer dat hij mee ging.  vanuit voerde bij wesel is het toch 175 km naar mijdrecht.  ingo en ferdinand waren nog niet eerder meegeweest, maar hadden er zelfs 275 km voor over om naar mijdrecht te komen.  ze vonden de grote opkomst van de 'andere' aprilianen een waardig eerbetoon voor de motó 6.5!  ik heb verder niet met ze overlegd, maar wellicht 'bis zum nächsten mal'.

tot de volgende keer!    dick
[/quote]

Pit zou volgend jaar met zijn zoon komen, die mag dan op de Moto 6.5 van hem.
#179691
ik ben benieuwd waar pit tegen die tijd dan zelf op rijdt ...
voor de statistici onder ons: ingo heeft gisteren in totaal 640km gereden om vanuit beckum (ten noorden van - het duitse - soest) de bedevaart naar hilversum te volbrengen ... en dat met 'n motó 6.5!  knap werk!
#179723
[quote="dick"]
ik ben benieuwd waar pit tegen die tijd dan zelf op rijdt ...
voor de statistici onder ons: ingo heeft gisteren in totaal 640km gereden om vanuit beckum (ten noorden van - het duitse - soest) de bedevaart naar hilversum te volbrengen ... en dat met 'n motó 6.5!  knap werk!
[/quote]

:worship: :worship: :worship: :ok: :ok: :ok:
#179898
Ik wil heel graag de foto's posten die ik tijdens de rit gemaakt heb maar ik heb nogal problemen met het verkleinen tot max 200kb. Ik zit nu al een half uur te k*t met Irfanview maar die maakt er wel hele lelijke plaatjes van  :no: Hoe doen jullie dat???  ???
#179996
[quote="Rossifumi"]
Ik wil heel graag de foto's posten die ik tijdens de rit gemaakt heb maar ik heb nogal problemen met het verkleinen tot max 200kb. Ik zit nu al een half uur te k*tten met Irfanview maar die maakt er wel hele lelijke plaatjes van  :no: Hoe doen jullie dat???  ???
[/quote]

Alles naar http://www.mijnalbum.nl downloaden en dan de link op de site zetten.
#180109
Jaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....  :tease:

Zeg, ik heb meer te doen dan suffe plaatjes posten...  ;D Zoals hockeyen en daarna lekker voetbal met pils kijken  :man_in_love:

Anyway, hier dan die prentjes. Met dank aan Patrickg  :ok:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Word ook betalend lid van de ARA!