ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Silke
#174628
Het is weer zover...de inschrijvingen zijn begonnen voor de 11stedentocht door het Friese landschap op pinkstermaandag.
Vorig jaar hebben wij deze tocht ook al met een aantal ARA (forum) leden gereden en niet te vergeten ons keniaans kippetje
die bij TuonoPeet achterop in slaap was gevallen  :crazy:

Het was een gigantisch evenement met duizende mensen langs de weg, een geweldige ervaring die wij ook dit jaar weer willen beleven.

Denk je van goh dat wil ik ook een keer meemaken arzel niet en schrijf je bij mij in  ook al kom je van ver...slaapplek zat hier  :victory:

Wij kunnen in Leeuwarden afspreken of starten vanuit Metslawier om gezamelijk naar L 'warden te rijden, is maar net waar je vandaan moet komen 

Wat kost het ? 12 euro die je aan mij overmaakt en ik weer aan de FMC
Wat krijg ik ervoor ? Een routekaart, vaantje, sticker, stempelboek en als je hem hebt uitgereden en alle stempels hebt...een plakette en uiteraard een hoop gezelligheid en een ervaring rijker

De starttijd is tussen 7 en 9 uur s'ochtends en aangezien het veel leuker is om als club samen te rijden is het van belang dat ik op tijd de inschrijving en betaling de deur uit doe, einde inschrijving is dan ook op 1 mei

Tot slot nog even dit...12 redenen om niet mee te gaan volgens de Friesche Motorclub:

wanneer je haast hebt
wanneer je ongeduldig bent
wanneer je denkt lekker te kunnen racen
wanneer je je niet aan de verkeersregels kunt houden
wanneer je niet in formatie kunt rijden
wanneer je geen afstand kunt houden op je voorligger
wanneer je je niet rustig op wilt stellen voor een brug
wanneer je denkt auto's te moeten passeren in de berm
wanneer je je op laat jutten door kinderen langs de weg en niet inziet hoe gevaarlijk handjeklappen kan zijn
wanneer je denkt stoer te zijn als je in de drukte wheelies maakt
wanneer je de aanwijzingen van de vrijwilligers niet wenst te respecteren
wanneer je geen oog hebt voor de veiligheid van anderen

Er wordt tijdens de tocht gecontroleerd op van alles en nog wat maar vooral op je snelheid ook moet de sticker zichtbaar op je motor geplakt zijn, doe je dit niet wordt je uit de tocht verwijderd  :police: ...ze zijn niet dol op illegale rijders omdat de max. capaciteit 3600 motoro/auto's niet mag overschrijden.

Zo en nu inschrijven    :rtfm: ;D

:bye:
 
Door 2 Fast 2 See
#174643
weet nog niet of ik dan wel vrij heb  :-X
Als ik wel vrij heb ga ik mee  :friends: maar dat zal ik t.z.t. pas weten  :secret:
Avatar
Door klaaz
#174682
Vanwege de eerste drie redenen om van deelname af te zien zie ik er van af ...  :tease:
Avatar
Door Silke
#174702
jullie moeten gewoon een keer het circuit op ipv de eeuwige straatraces  ;D ;D ;D en dan kunnen jullie heerlijk genieten van een lekker toertochtje door het Friese landje  :crazy: :crazy: :crazy:
Avatar
Door klaaz
#174745
Vorig jaar heb ik door een griepje moeten afhaken, ik heb van mijn maatje begrepen dat het een hele lange file werd de hele dag ;) Mooi land dat Friesland, maar ik wil er wel een beetje vlot doorheen doorgaans  :rotfl2:
Avatar
Door Silke
#174758
[quote="klaaz"]
Vorig jaar heb ik door een griepje moeten afhaken, ik heb van mijn maatje begrepen dat het een hele lange file werd de hele dag ;) Mooi land dat Friesland, maar ik wil er wel een beetje vlot doorheen doorgaans  :rotfl2:
[/quote]

File viel wel mee, alleen bij de stempelposten en open bruggen  :yes:
Door ApriliaMan
#174769
Friesland is zeker mooi, zeker als je achter mij aan rijdt.  ;D

Je doet heel veel snelle indrukken op. ;)
Door Gert-Jan Tuono
#174803
[quote="ApriliaMan"]
Friesland is zeker mooi, zeker als je achter mij aan rijdt.  ;D

Je doet heel veel snelle indrukken op. ;)
[/quote]
Spoedcursus elf steden rijden  :yahoo: :yahoo:

Jongens ... niet zeuren over tintelende handen  :rtfm: :rtfm: gewoon meegaan  :wobblesign: :wobblesign: en een Tuono kopen  :yahoo: :yahoo:

/serious on      Silke, ik denk er nog even over na, als m'n cluppie naar duisland gaat met pinksteren (doen ze meestal) dan ga ik met jullie mee; onder voorbehoud dus      /serious off

Volgens mij kwamen jullie vorig jaar een wankelende ApriliaMan tegen langs het parcours  :wobblesign: :wobblesign: Dat wil ik ook wel een zien  :rotfl2: :rotfl2: :gaga: :gaga: :crazy: :crazy:

Groeten,  :bye:
Gert-Jan Tuono
Avatar
Door Silke
#174814
[quote="Gert-Jan Tuono"]
[quote="ApriliaMan"]
Friesland is zeker mooi, zeker als je achter mij aan rijdt.  ;D

Je doet heel veel snelle indrukken op. ;)
[/quote]
Spoedcursus elf steden rijden  :yahoo: :yahoo:

Jongens ... niet zeuren over tintelende handen  :rtfm: :rtfm: gewoon meegaan  :wobblesign: :wobblesign: en een Tuono kopen  :yahoo: :yahoo:

/serious on       Silke, ik denk er nog even over na, als m'n cluppie naar duisland gaat met pinksteren (doen ze meestal) dan ga ik met jullie mee; onder voorbehoud dus      /serious off

Volgens mij kwamen jullie vorig jaar een wankelende ApriliaMan tegen langs het parcours  :wobblesign: :wobblesign: Dat wil ik ook wel een zien  :rotfl2: :rotfl2: :gaga: :gaga: :crazy: :crazy:

Groeten,  :bye:
Gert-Jan Tuono

[/quote]

Kijk dat is het...the spirit... :ok:

En inderdaad ApriliaMan stond ons op te wachten net zoals René die toen nog met zijn schouder in de knoop zat maar wel gezellig hier kwam slapen en om te BBknoeien :yes:
Avatar
Door Silke
#180584
Denk dat het dit jaar niet doorgaat voor mij  :no: durf het met mijn mille niet aan  :secret: vertrouwen is een beetje zoek  :sorry: heb geen zin om langs de weg te moeten staan met pech  :-X
Door Agent327
#183382
Nou, ik rij hem wel dit jaar, met wat vrienden uit Dokkum (ben weer eens de enige met een appie  O0 ) Heb er nu al zin in!
Avatar
Door Silke
#183433
[quote="Agent327"]
Nou, ik rij hem wel dit jaar, met wat vrienden uit Dokkum (ben weer eens de enige met een appie  O0 ) Heb er nu al zin in!
[/quote]

ahhhhhhhhhh  :friends: zal in Dokkum wel naar je zwaaien  :bye:
Door awakening
#187938
Ik rij dus wel mee!
Iedereen die mij uit wil zwaaien,.... ik ben om 07.00 uur in leeuwarden  :bye:  ;D
Door 2 Fast 2 See
#187941
Ik zat nog te twijfelen om mee te doen, maar werd hem niet meer  :no:

Silke, wij volgend jaar ook maar weer  :friends: ?
Avatar
Door Silke
#187944
[quote="2 Fast 2 See"]
Ik zat nog te twijfelen om mee te doen, maar werd hem niet meer  :no:

Silke, wij volgend jaar ook maar weer  :friends: ?
[/quote]

zeker weten  :yes: :friends:
Door Vincent
#187968
[quote="awakening"]
Ik rij dus wel mee!
Iedereen die mij uit wil zwaaien,.... ik ben om 07.00 uur in leeuwarden  :bye:  ;D
[/quote]Veel plezier met fille rijden  ;D

Vincent
Door 2 Fast 2 See
#188250
Ik zal morgen af en toe ff bij me pa kijken, die fiets hem met een kennis  :gaga: dus ga ik met iemand achterop af en toe
ff hier en daar kijken met de motor  :friends:

Word ook betalend lid van de ARA!