ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door batonrouge
#173837
Hallo Aprilia rijders,

Olivier van QMS had bij ons het paaswknd gereserveerd om met alle aprilia rijders lekker een paar dagen in de Ardennen door te brengen.

Nu hoorden we al niks meer van hem en via dit forum kwamen we er achter dat hij een verschrikkelijk ongeluk heeft gehad.
We hebben al die tijd het wknd vrij gehouden voor jullie en wilde dus vragen of jullie zin hebben om het wknd toch door te laten gaan dit ter waardering van Olivier en misschien een kleine inzameling voor hem doen om hem te helpen of tenminste een hart onder de riem te steken.

Als er dus aprilianen zijn die dit aanspreken laat het ons dan weten, dan kunnen we er eens ideeen over uit wisselen.
Met vriendelijke groeten,

Hetty Everaarts
Ben van Reek

    Afbeelding

    Motorrijdersherberg in de Ardennen
21 rue de la Grotte - 6690 Vielsalm - België
    Tel +3280398401 - Fax +3280398402
      www.benhet.be - info@benhet.be
Avatar
Door Sjaakie
#173853
Tis natuurlijk niet leuk dat hij niet reageert maar gezien de situatie kan ik het me voorstellen. Hij heeft momenteel wel wat anders aan zijn hoofd. Hij zit gemiddeld 6 tot 8 uur in het ziekenhuis per dag plus dat hij daar naar toe moet met het openbaar vervoer wat ook een hoop tijd kost.
Ik denk dat ik namens Olivier wel zijn excuses over mag brengen dat je tot nu toe geen reactie van hem gekregen heb.

Dus leden, n.a.v. bovenstaande vragen en antwoorden, wie wil de organisatie op zich nemen van dit weekeind. Er was tenslotte belangstelling genoeg.
Avatar
Door bmack
#174173
tja wat zal ik zeggen ik had mee gegaan maar als die gekke belg dr niet bij is dan pas ik
Avatar
Door Sjaakie
#175288
Weinig gegadigden  :wobblesign: :wobblesign:

Word ook betalend lid van de ARA!