ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door Ronaldo
#175975
hmm idd mooi weer, en ik ben wel heel benieuwd hoe het is om zón tocht te rijden. Het is alleen 102km vanuit waalre... Zet mij maar alvast op het lijstje. Volgens mij heb ik zondag nog niets dus waarschijnlijk ben ik er.

:bye:
Door Ronaldo
#176065
[quote="mandos"]
He ronaldo, kunnen samen rijden, ik woon in veldhoven

[/quote]

Dat is goed! Ik zal je een PB sturen kunnen we het een en ander afspreken
Avatar
Door pegasolennart
#176099
als ik mij zo blijft voelen kan ik wel meerijden met de tocht. dus zet mij maar in de lijst.

waar blijft de gps route???

lennart
Avatar
Door motorbeer
#176101
Dames en heren, jongens en meisjes, boeren, burgers en buitenlui; de route is geplaatst en ook de instellingen. Kaartversie is 2008 NT.

Anne
Avatar
Door Sjaakie
#176151
Komt mooi uit, vlak langs de J. de Timmerman zijn huis, kunnen we mooi een koffie en plaspauze houden.  :yes: :yes:
Door jandetimmerman
#176199
[quote="Gert-Jan Tuono"]
Van amersfoort naar doorn en dan al een volle blaas  ??? ??? ??? :wobblesign: :wobblesign: :wobblesign: :-X :-X :-X

Groeten,  :bye:
Gert-Jan Tuono

[/quote]Die komt er niet in bij tante Lien Gert-Jan  :no: :no: :no:  :crazy: :crazy: :crazy:
Avatar
Door Big Chris
#176235
Net ff een nieuw gps bestand erop gezet. De vorst heeft het asfalt geen goed gedaan. Daarom is uit versie 1 die vanmorgen is geplaatst een deel van de route veranderd. In de nieuwe versie staat ook het lunchpunt. We komen gaan twee keer met de pont. Een maal kost je dat EUR 1,10, de tweede is met EUR 1,85 iets duurder. Handig om het gepast bij je te hebben. Tot zondag  :ok:
Avatar
Door Big Chris
#176250
[quote="jandetimmerman"]
Okay chef  :ok: :ok: :ok:  :crazy: :crazy: :crazy: mag ik trouwens wel mee  ??? ??? ??? van laar doet namelijk niet zo aardig tegen mij  :no: :no: :no:  :bad: :bad: :bad:
[/quote]

Plak je 'm toch achter het behang  :angel:
Avatar
Door Bikeman
#176260
Verdorie .... kan ik weer niet mee :'(
Ga me proberen te verbeteren voor wat betreft mijn opkomst  :sorry:

Ab
Avatar
Door Sjaakie
#176286
[quote="Big Chris"]
[quote="jandetimmerman"]
Okay chef  :ok: :ok: :ok:  :crazy: :crazy: :crazy: mag ik trouwens wel mee  ??? ??? ??? van laar doet namelijk niet zo aardig tegen mij  :no: :no: :no:  :bad: :bad: :bad:
[/quote]

Plak je 'm toch achter het behang   :angel:
[/quote]

Zat andere mogelijkheden

Afbeelding

Afbeelding
Avatar
Door erikske
#176366
[quote="Big Chris"]
De vierde editie van de Groen Hart rit komt eraan! En wel op zondag 22 maart. De start vind plaats in het pittoreske Haarzuilens bij restaurant De Vier Balken.

Afbeelding

We verzamelen rond 10u30 en vertrekken om een uur of 11. Het eindstation is Restaurant "Kort-Jak" (niet ver van het startpunt).

Ga je mee? Meld je aan in dit topic  :yes: . We houden de deelnemers bij in de eerste post.

De route volgt in de week 12.

Anne (@motorbeer) en Chris (@Big Chris)


DEELNEMERS:

Henk
Jan
Gerard
Gerrit
moesthegoose
Rick
Chantal
Marc
Mandos
Ronaldo
Lennart


Bij deze de route en de instellingen
[/quote]

Zet Erikske er ook maar bij,
Ik ben er Zondag ook bij!!
Kan ik mooi het nieuwe blok inrijden!!!  :crazy:
tot dan :bye: :bye:
Avatar
Door motorbeer
#176369
[quote="Big Chris"]
[quote="jandetimmerman"]
Okay chef  :ok: :ok: :ok:  :crazy: :crazy: :crazy: mag ik trouwens wel mee  ??? ??? ??? van laar doet namelijk niet zo aardig tegen mij  :no: :no: :no:  :bad: :bad: :bad:
[/quote]

Plak je 'm toch achter het behang   :angel:
[/quote]

Of net als vroeger zo'n ketting met zware ijzeren bal er aan.

Anne
Door Ronaldo
#176469
Dames en heren.

Ik kan helaas niet mee. Vandaag heb ik ook gereden, na een uurtje werd de slag van de koppeling steeds korter, net of er koppelingsvloeistof weg lekte. Het kwam er op neer dat ik op een gegeven moment bijna niet meer kon schakelen, en de motor niet meer in zijn vrij kreeg. (koppeling pakt over een halve centimeter slag op)

De motor staat nu bij Neutkens in Westerhoven, men denkt dat er een pomp kapot/lek is. (zijstandaard zit ook onder de olie)

Erg jammer want ik was natuurlijk graag mee gegaan. Maar het is maar goed dat ik er vandaag behoorlijk mee gereden heb, anders was ik jullie morgen tot last geweest.

Volgende keer beter.

In ieder geval veel plezier morgen.

Groeten Ronald
Avatar
Door erikske
#176478
Hopen dat het weer een beetje meezit morgen;)

Tuono staat schoongemaakt en volgetankt te wachten :ok: :ok:

Tot morgen!!
Avatar
Door pegasolennart
#176508
gaat morgen niet lukken bij mij. heb meer huiswerk dan ik dacht. project moet vrijdag ingeleverd worden en er moet nog meer gedaan worden dan ik vrijdag had gedacht.
lennart
Door moesthegoose
#176516
Helaas,morgen heb ik onverwacht iets anders.

Veel plezier,ik had graag ff mee gegaan.

Grt Moes

Word ook betalend lid van de ARA!